Το πενταθέσιο όχημα θα έχει μέγιστη ταχύτητα 201 km/h, ενώ θα μπορεί να ταξιδεύει σε αποστάσεις έως 161 km [ΕΙΚΟΝΕΣ]
Η εταιρεία από το Ισραήλ, Urban Aeronautics, ασχολείται εδώ και αρκετά χρόνια με τη σχεδίαση ιπτάμενων οχημάτων καθέτου απογειώσεως/προσγειώσεως, με πιο πρόσφατο παράδειγμα το μοντέλο CityHawk, που κινείται με ηλεκτρική ενέργεια. Μάλιστα, ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε και μία στρατηγική συνεργασία με την αμερικάνικη HyPoint, η οποία ειδικεύεται στην εφαρμογή της υδρογονοκίνησης.
Σύμφωνα με επίσημα δημοσιεύματα, το CityHawk θα διαθέτει δύο δεξαμενές υδρογόνου και αντίστοιχες ενεργειακές κυψέλες, οι οποίες θα τροφοδοτούν δύο ηλεκτρικά μοτέρ μέγιστης ισχύος 952 ίππων.
Οι συγκεκριμένοι κινητήρες έχουν εσωτερικούς ρότορες με τεχνολογία «Fancraft», που βελτιώνουν την σταθερότητα του ιπτάμενου οχήματος, ενώ ταυτόχρονα παρέχουν μειωμένο θόρυβο. Εκπρόσωπος της HyPoint δήλωσε ότι οι νέες αερόψυκτες κυψέλες αυξάνουν την διάρκεια ζωής των κινητήρων με υδρογόνο από τις 5.000 στις 20.000 ώρες, ενώ για τον ανεφοδιασμό χρειάζονται μόλις λίγα λεπτά.
Σύμφωνα με επίσημα δημοσιεύματα, το CityHawk θα διαθέτει δύο δεξαμενές υδρογόνου και αντίστοιχες ενεργειακές κυψέλες, οι οποίες θα τροφοδοτούν δύο ηλεκτρικά μοτέρ μέγιστης ισχύος 952 ίππων.
Οι συγκεκριμένοι κινητήρες έχουν εσωτερικούς ρότορες με τεχνολογία «Fancraft», που βελτιώνουν την σταθερότητα του ιπτάμενου οχήματος, ενώ ταυτόχρονα παρέχουν μειωμένο θόρυβο. Εκπρόσωπος της HyPoint δήλωσε ότι οι νέες αερόψυκτες κυψέλες αυξάνουν την διάρκεια ζωής των κινητήρων με υδρογόνο από τις 5.000 στις 20.000 ώρες, ενώ για τον ανεφοδιασμό χρειάζονται μόλις λίγα λεπτά.
Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι το πενταθέσιο CityHawk θα έχει μέγιστη ταχύτητα 201 km/h, ενώ θα μπορεί να ταξιδεύει με γεμάτες τις δεξαμενές του για αποστάσεις έως 161 km. Μπορεί να μην ακούγεται ιδιαίτερα αισιόδοξο, αλλά από την στιγμή που θα έχει το ρόλο του ιπτάμενου ταξί ή του οχήματος έκτακτης διάσωσης, η αυτονομία του είναι ικανοποιητική.
Φυσικά δεν λείπουν τα συστήματα ασφαλείας, καθώς σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, το CityHawk διαθέτει το απαραίτητο αλεξίπτωτο. Πάντως, για να δούμε τη νέα πραγματικότητα στις αστικές μετακινήσεις θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον μέχρι τα τέλη της δεκαετίας που διανύουμε.
Το διαβάσαμε εδώ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου