Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

Εκτός υποψηφιοτήτων ο Νίκος Κοντογιάννης στις επόμενες Δημοτικές εκλογές.

Αποτέλεσμα εικόνας για νικος κοντογιαννης δελφοι
Αγαπητοί Συμπολίτες,


Η απόφαση μου να μην συμμετάσχω στα κοινά είναι οριστική, δεδομένου ότι το νέο μοντέλο αυτοδιοίκησης  (Κλεισθένης) είναι το ίδιο Δημαρχοκεντρικό με τον υφιστάμενο (Καλλικράτης).

Τα δεκάδες τηλεφωνήματα που δέχτηκα προκείμενου να συμμετέχω και πάλι, με έκαναν υπερήφανο για όλους εσάς που αναγνωρίσατε τον αγώνα μου για την πόλη που γεννήθηκα, ανδρώθηκα και θα υπηρετώ ΠΑΝΤΑ. 

Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την αγάπη σας. 

Εις το ΕΠΑΝΕΙΔΕΙΝ


από το προσωπικό του λογαριασμό στο facebook

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νικο μου, στις προηγουμενες εκλογες σε ψηφισα και ειμαι υπερηφανος γιατι σαν Δελφιωτης ξερω πολυ καλα ποσο μα ποσο πολυ ετρεξες και αγαπησες το χωριο μας. Στις επικειμενες εκλογες ολη οι οικογενεια μου στους Δελφους (5ατομα) δεν θα παμε να ψηφισουμε. Μονο για σενα θα πηγαινα να ψηφισω. Πλεον, στην απαξια που εχει περιελθει ο τοπος μας δεν θελω να στηριξω κανεναν και καμια που βγαινουν μονο για δικο τους οφελος και παιρνουνε μεσα στις δημαρχιες ειδικους συνεργατες με υψηλους μισθους ενω εμενα το σπιτι μου ειναι ολοι ανεργοι. Δυστυχως το χωριο μας οι Δελφοι περασαν 5 χρονια ασχημα επι ημερων Παναγιωτοπουλου χωρις κανενα εργο και στηριξη στους κατοικους των Δελφων. Εφοσον δεν θα κατεβεις υποψηφιος ουτε στις νεες εκλογες και για τα επομενα 4 χρονια παλι το χωριο θα βυθιστει στο σκοταδι. Ευχομαι να εχεις υγεια ! Εγω και η οικογενεια μου δεν θα ψηφισουμε ετσι για να δουνε την γλυκα.

Ανώνυμος είπε...

μωρε τι μας λες