Σύμφωνα με την «Καθημερινή της Κυριακής», οι διοικήσεις των φορέων τηρούν στάση αναμονής, ενώ η ηγεσία του υπ. Υποδομών έχει εναποθέσει τις ελπίδες της στην εγκατάσταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, κάτι όμως που δεν προβλέπεται να συμβεί πριν το 2017.
Στα αίτια της κατάρρευσης των εσόδων, που σε ετήσια βάση υπολογίζονται σε 60 εκατομμύρια ευρώ, συγκαταλέγονται η κατάργηση του σώματος εθελοντών ελεκτών, η έξαρση του κινήματος «Δεν Πληρώνω» και τα συστηματικά περιστατικά επιθέσεων κατά εξοπλισμού και εργαζομένων των συγκοινωνιακών φορέων- καταστάσεις που προσφέρουν το καλύτερο άλλοθι στους λαθρεπιβάτες.
Οι συνέπειες όλων αυτών αντανακλώνται στα οικονομικά αποτελέσματα των εταιριών, οι οποίες χρόνο με τον χρόνο εμφανίζουν μειωμένες πωλήσεις εισιτηρίων την ώρα που όπως εκτιμάται, οι επιβιβάσεις αυξάνονται.
Μοναδική εξήγηση του φαινόμενου αποτελεί η αύξηση της λαθρεπιβίβασης, για την οποία όμως η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών επιδεικνύει εντυπωσιακή αδράνεια, παρά την εντυπωσιακή αιμορραγία των συγκοινωνιακών φορέων.
Στα αίτια της κατάρρευσης των εσόδων, που σε ετήσια βάση υπολογίζονται σε 60 εκατομμύρια ευρώ, συγκαταλέγονται η κατάργηση του σώματος εθελοντών ελεκτών, η έξαρση του κινήματος «Δεν Πληρώνω» και τα συστηματικά περιστατικά επιθέσεων κατά εξοπλισμού και εργαζομένων των συγκοινωνιακών φορέων- καταστάσεις που προσφέρουν το καλύτερο άλλοθι στους λαθρεπιβάτες.
Οι συνέπειες όλων αυτών αντανακλώνται στα οικονομικά αποτελέσματα των εταιριών, οι οποίες χρόνο με τον χρόνο εμφανίζουν μειωμένες πωλήσεις εισιτηρίων την ώρα που όπως εκτιμάται, οι επιβιβάσεις αυξάνονται.
Μοναδική εξήγηση του φαινόμενου αποτελεί η αύξηση της λαθρεπιβίβασης, για την οποία όμως η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών επιδεικνύει εντυπωσιακή αδράνεια, παρά την εντυπωσιακή αιμορραγία των συγκοινωνιακών φορέων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου