Τελικά ο απόλυτος «πάτος» της αγοράς αυτοκινήτων στη χώρα μας φαίνεται πως ήταν το έτος 2013, αφού παρά τις τρεις εκλογικές αναμετρήσεις και τα capital controls του 2015, η αγορά ανέβηκε –έστω- οριακά. Με βάση λοιπόν τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Δεκέμβριο 2015 υπήρξαν αυξημένες κατά +6,7% ως προς το μήνα Δεκέμβριο 2014.
Συνολικά, το 2015 οι ταξινομήσεις ήταν αυξημένες κατά +6,4% ως προς το 2014.
Η πρόοδος στις ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών αιτιάζεται στις αυξημένες πωλήσεις αυτοκινήτων προς επιχειρήσεις ενοικίασης, μακροχρόνιας μίσθωσης και επιχειρηματικούς ομίλους, ενώ ακόμη και με αυτήν την πρόοδο η αγορά αυτοκινήτου βρίσκεται -71,8% χαμηλότερα ως προς το μέσο όρο της δεκαετίας 2000-2009.
Στα καινούργια φορτηγά σημειώθηκε αύξηση +16,0%, ως προς το περσινό έτος, εξαιτίας, μεταξύ άλλων, και εκτελέσεων διαγωνισμών.
Τέλος, στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) οι ταξινομήσεις του έτους σημείωσαν αύξηση +6,8%, ως προς το 2014.
1 σχόλιο:
πάρα πολύ ενδιαφέροντα τα στοιχεία για την αύξηση της αγοράς αυτοκινήτων στην Ελλάδα.. προσωπικά πιστεύω ότι πολύς κόσμος έχει στραφει στο leasing αυτοκινήτων, εγώ επέλεξα την Πειραιώς και είμαι πολύ ευχαριστημένη..http://www.piraeusbankgroup.com/el/group-activities/solutions-for-individuals/leasing
Δημοσίευση σχολίου