Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΚΑΡΛΗ ΚΑΙ ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΠΑΚΟΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΥΘΥΝΗΣ"


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Όνομάζομαι Παναγιώτα Σκαρλή. Γεννήθηκα το 1968, είμαι έγγαμη και μητέρα ενός παιδιού. Είμαι Ανθρωπιστικός Επιστήμονας (  Επιστημονικά Υπεύθυνη του Κ.Π «Διαδρομή»), Δημοσιογράφος  και Συγγραφεύς. Το 1992 έλαβα το πτυχίο A.E.I. “Ανθρωπιστικών Σπουδών” (HUMANITIES), “Metropolitan Universityof  Manchester. Φοίτησα στη σχολή δημοσιογραφίας του Γ.Τράγκα. Είμαι Πτυχιούχος της Αγγλικής Γλώσσας  με επάρκεια διδασκαλίας από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Έχω σπουδές στη λαογραφία και στους Ελληνικούς χορούς ( Λύκειο Ελληνίδων) και στο πιάνο από το Εθνικό Ωδείο Χαλανδρίου. Είμαι κάτοχος ECDL όλων των ειδικοτήτων και από το 2016 εκπαιδεύομαι στο Συνθετικό Μοντέλο της Συστημικής Καταξιωτικής Διερεύνησης ( Κέντρο Εκπαίδευσης και Εποπτείας ΟΚΑΝΑ )
Είμαι Επιστημονικά Υπεύθυνη του Κέντρου Πρόληψης των εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας  «Διαδρομή» (Σε συνεργασία με τον ΟΚΑΝΑ) για την Π.Ε. Φωκίδας Έχω διατελέσει αρθρογράφος επιστήμης κι έρευνας στον «Ελεύθερο Τύπο» 1993-1994. Συντάκτρια πολιτιστικού ρεπορτάζ στον «Αδέσμευτο Τύπο» του Δ. Ρίζου (1994 2001), αρθρογράφος 2000-2002 και παραγωγός ραδιοφωνικών εκπομπών στους ραδιοφωνικούς σταθμούς ΣΚΑΙ F.M. και ANTENNA F.M.- Ράδιο Άμφισσα. Είμαι επίτιμο μέλος της Ανθρωπολογικής  Εταιρείας Ελλάδος. Επίσης έχω διατελέσει αντιπρόεδρος της βιβλιοθήκης Δελφών.(2006-2010). Έχω μεταφράσει αγγλόφωνες συνεντεύξεις σε πολεμικό ρεπορτάζ (Σεράγεβο – Πάλε- Μόσταρ) το 1993. Υπήρξα προϊσταμένη του γραφείου Τύπου και Δημ. Σχέσεων του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού (1999-2000) και  είμαι συγγραφέας  βιβλίων επιστήμης, αρχαιολογίας  κι έρευνας «Ελλάδα είναι όλη η Γη».( 2002)
Στο συγγραφικό μου έργο συγκαταλέγονται η συγγραφή παιδικού παραμυθιού για τις εξαρτήσεις και τον σχολικό εκφοβισμό (εγκεκριμένο από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας η Διασκευή  παιδικού παραμυθιού ( ΚΕΘΕΑ) για την κατάχρηση ουσιών σε θεατρικό κείμενο, μουσική και στίχοι και η συγγραφή αυτοτελών ιστοριών βασισμένων στο υλικό «Δεξιότητες για παιδιά Δημοτικού».
          Στις προσεχείς δημοτικές εκλογές συντάσσομαι στο πλευρό του Παναγιώτη Ταγκαλή, ως υποψήφια δημοτική Σύμβουλος Δήμου Δελφών, για τη Δ.Ε. Δελφών.

------------------------------------------------------
Με διάθεση και όρεξη για δουλειά, με όραμα και ιδέες, αποδέχομαι την πρόταση του Παναγιώτη Ταγκαλή που αποτελεί  «Επιλογή Ευθύνης»  για την προοπτική του Δήμου μας, ώστε να διεκδικήσουμε με σοβαρότητα, να αξιοποιήσουμε με ευθύνη, να σχεδιάσουμε σημαντικές παρεμβάσεις και να δώσουμε λύσεις που θα φέρουν το Δήμο Δελφών και την Άμφισσα εκεί που αξίζουν να είναι.
 Η συνειδητή επιλογή μου να παλεύω για ότι πιστεύω, να μάχομαι συνεχώς για το καλύτερο και να προσφέρω ανιδιοτελώς, με οδηγεί να θέσω στην κρίση σας την υποψηφιότητά μου και δεσμεύομαι απέναντί σας ότι θα εργαστώ με όλες μου τις δυνάμεις για την πρόοδο του τόπου μας.
ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Γεννήθηκα το 1984 και μεγάλωσα στην Άμφισσα Φωκίδας. Είμαι παντρεμένος με την Κατερίνα Φακούτσου και ζούμε στην πόλη της Άμφισσας.
Το 2002 εισήλθα στο Τμήμα Δοκίμων Αστυφυλάκων Σητείας και σήμερα υπηρετώ στο Τμήμα Τροχαίας Άμφισσας -Δελφών με το βαθμό του Αρχιφύλακα.
Την τετραετία 2010-2014 εκλέχθηκα Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Άμφισσας  και πέρα των άλλων, κατά τη διάρκεια της θητείας μου, διετέλεσα ένας εκ των υπευθύνων για την διοργάνωση των πολιτιστικών εκδηλώσεων της Άμφισσας.
Υπήρξα υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Συνδυασμό «Ενωτική Πορεία Ελπίδας και Ανάπτυξης» και υποψήφιο Δήμαρχο τον Παναγιώτη Ταγκαλή, στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014.
Υπήρξα για πολλά χρόνια μέλος της ιστορικής  Φιλαρμονικής Άμφισσας, μέλος της χορωδίας  του Μητσάκειου Ωδείου Άμφισσας και μέλος της Μικτής Τετράφωνης Χορωδίας Άμφισσας και της ορχήστρας της, ενώ επί σειρά ετών ήμουν αθλητής του Αθλητικού Συλλόγου Άμφισσας  “Ακαδημία ‘94”.
Την διετία 2016-2018 διετέλεσα Ταμίας του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και Φίλων του Μητσάκειου Ωδείου Άμφισσας.
Τέλος έχοντας πάντα στο μυαλό μου τον τόπο μου και την πρόοδο του συμμετέχω  διαρκώς και ανιδιοτελώς ως εθελοντής σε πολιτιστικές εκδηλώσεις και σε περιβαλλοντικές δράσεις . 

Δεν υπάρχουν σχόλια: