Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

ΑΜΦΙΣΣΑ: ΟΣΑ ΛΕΕΙ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΗΣ 13ΧΡΟΝΗΣ ΡΟΜΑ




«Μετανιώνω πικρά. Ήθελα να αυτοκτονήσω όταν έμαθα ότι ήμουν η αιτία να χάσει ένα αγγελούδι τη ζωή του», δηλώνει σήμερα στη Real News ο 34χρονος κρεοπώλης, ο οποίος σκότωσε με το όπλο του τη 13χρονη Ρομά σε καταυλισμό έξω από την Άμφισσα.
Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι πυροβόλησε δύο φορές εναντίον του καταυλισμού για εκφοβισμό, αν και οι Ρομά καταγγέλλουν ότι έριξε στο ψαχνό.
Ο 34χρονος εξηγεί πώς έφτασε να γίνει το κακό, αποκαλύπτοντας εκβιασμούς, απειλές και ληστείες από τους Ρομά.
«Αναζητούσα τον άνθρωπο που λίγες ώρες νωρίτερα με είχε χτυπήσει και με είχε απειλήσει. Ήταν επικεφαλής μιας σπείρας και συχνά ερχόταν στο μαγαζί μου με φίλους του. Εκείνη τη μέρα για μία ώρα τον άκουγα να με βρίζει χυδαία και να με απειλεί. Μου ζητούσε χρήματα – όπως έκανε και στο παρελθόν για να μη μου σπάσουν το μαγαζί. Το ίδιο είχε κάνει και σε άλλους επαγγελματίες της Άμφισσας. Αγανάκτησα εκείνο το απόγευμα», λέει.
Όπως ισχυρίζεται ο κόμπος έφτασε στο χτένι.
«Όταν με απείλησε φεύγοντας από το μαγαζί ότι θα κάνει κακό σε μένα και στα αδέλφια μου τρελάθηκα. Μετά από τόσες απειλές και χτυπήματα πήγα και ήπια. Επιστρέφοντας στο χωριό, ξαφνικά μπήκε μπροστά μου μαζί με άλλους. Κρατούσαν ρόπαλα και σίδερα. Από το ανοιχτό παράθυρο του αυτοκινήτου μου με χτύπησε με μπουνιές, με έβριζε και απειλούσε ξανά την οικογένειά μου», τονίζει.
Η περιγραφή μάλιστα της στιγμής του φονικού συγκλονίζει:
«Έφυγα από το σπίτι τρελαμένος. Επέστρεψα στο σημείο με το όπλο στο χέρι. Έριξα δύο πυροβολισμούς στο έδαφος από εκεί που άκουγα τη φωνή του για να τον τρομάξω και να μη με ξαναενοχλήσει. Όταν πυροβόλησα, άκουσα φωνές, έτρεξα προς το αυτοκίνητό μου, σκόνταψα κι έπεσα κάτω. Παράτησα το όπλο, πήγα στο βουνό για να γλιτώσω από τους Ρομά. Δεν ήξερα για το κορίτσι, μέχρι που πήγα στο χωριό. Μόλις το έμαθα τρελάθηκα. Κρύφτηκα στο βουνό μετανιωμένος για την πράξη μου».
Real News - amfissapress.gr

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παραμύθια του έγραψε ο δικηγόρος υπάρχει το βίντεο δεν μπηκαν μπροστα του με σίδερα και ξύλα μόνος του σταμάτησε.Οσο για τους πυροβολισμούς πυροβόλησε απο μακρυα τα τσαντήρια με τον κόσμο με εννιάβολα φυσικά και κάποιον θα πετύχαινε αν ήθελε για εκφοβισμό θα έριχνε στον αέρα

Ανώνυμος είπε...

Φιλε ανωνυμε βλεπεις ολο το βιντεο???Γιατι αν καταλαβες το βιντεο ειναι τραβηγμενο απο κινητο.Καποιος το χει τραβηξει με κινητο απο υπολογιστη αρα δν βλεπουμε ολη την εικονα κ ολο το σκηνικο π εγινε εκεινη την ημερα!κ αν ειδες στο βιντεο φαινεται οτι ο "ρομα" βαραει τον κατηγορουμενο.καλο θα ηταν να μν κρινουμε γιατι θα μπορουσες κ εσυ να ησουνα στην θεση του οπως κ ολοι μας!

Ανώνυμος είπε...

Τόσο εύκολα βρίσκεσαι στη θέση ενός δολοφόνου και μάλιστα 13χρονου παιδιού; Δε νομίζω.

Ανώνυμος είπε...

Το μυαλο ειναι μια λεπτη κλωστη...ποτε δεν ξερεις τι μπορει να κανεις οταν αυτη κοπει!ας ειχες κ εσυ τους ρομα μεσα στα ποδια σου για πολλα χρονια κ μετα θα το βλεπαμε!Οσο για το δολοφονος αποψη σου κ δεκτη!αν κ δεν ειναι.