Τη δημοπράτηση σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, του Ενιαίου Συστήματος Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού (HRMS), μέσω του οποίου θα δημιουργηθεί η προσωπική κάρτα κάθε δημοσίου υπαλλήλου και θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο την υπηρεσιακή του διαδρομή , προαναγγέλλει η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη, σε συνέντευξή της στην κυριακάτικη Kontranews. Όπως επισημαίνει η προσωπική κάρτα, θα τον συνοδεύει από την πρόσληψη, την υπηρεσιακή εξέλιξη, τις μετακινήσεις, την εκπαίδευση, την επιμόρφωση, τις εκθέσεις αξιολόγησης, φτάνοντας μέχρι την έκδοση της σύνταξής του.
Αναφέρει, επίσης, ότι ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες η ηλεκτρονική πλατφόρμα αξιολόγησης, «ώστε ο κάθε δημόσιος υπάλληλος να έχει άμεση πρόσβαση στις απαιτούμενες διαδικασίες», ενώ επισημαίνει ότι στόχος του υπουργείου είναι να παρέχει στους ανθρώπους της δημόσιας διοίκησης «σύγχρονα εργαλεία, τεχνογνωσία και δυνατότητες προσωπικής εξέλιξης, ώστε οι δημόσιες υπηρεσίες να γίνουν πιο φιλικές για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, ικανοποιώντας τις ανάγκες του 21ου αιώνα».
Τη δημοπράτηση σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, του Ενιαίου Συστήματος Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού (HRMS), μέσω του οποίου θα δημιουργηθεί η προσωπική κάρτα κάθε δημοσίου υπαλλήλου και θα καταγράφει σε πραγματικό χρόνο την υπηρεσιακή του διαδρομή , προαναγγέλλει η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη, σε συνέντευξή της στην κυριακάτικη Kontranews. Όπως επισημαίνει η προσωπική κάρτα, θα τον συνοδεύει από την πρόσληψη, την υπηρεσιακή εξέλιξη, τις μετακινήσεις, την εκπαίδευση, την επιμόρφωση, τις εκθέσεις αξιολόγησης, φτάνοντας μέχρι την έκδοση της σύνταξής του.
Αναφέρει, επίσης, ότι ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες η ηλεκτρονική πλατφόρμα αξιολόγησης, «ώστε ο κάθε δημόσιος υπάλληλος να έχει άμεση πρόσβαση στις απαιτούμενες διαδικασίες», ενώ επισημαίνει ότι στόχος του υπουργείου είναι να παρέχει στους ανθρώπους της δημόσιας διοίκησης «σύγχρονα εργαλεία, τεχνογνωσία και δυνατότητες προσωπικής εξέλιξης, ώστε οι δημόσιες υπηρεσίες να γίνουν πιο φιλικές για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, ικανοποιώντας τις ανάγκες του 21ου αιώνα».
Αναφέρει, επίσης, ότι ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες η ηλεκτρονική πλατφόρμα αξιολόγησης, «ώστε ο κάθε δημόσιος υπάλληλος να έχει άμεση πρόσβαση στις απαιτούμενες διαδικασίες», ενώ επισημαίνει ότι στόχος του υπουργείου είναι να παρέχει στους ανθρώπους της δημόσιας διοίκησης «σύγχρονα εργαλεία, τεχνογνωσία και δυνατότητες προσωπικής εξέλιξης, ώστε οι δημόσιες υπηρεσίες να γίνουν πιο φιλικές για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, ικανοποιώντας τις ανάγκες του 21ου αιώνα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου