Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Ο ΣΥΡΙΖΑ κερδίζει τη μάχη στο διαδίκτυο.

Σημαντικά αυξημένες αναφορές σε σάιτ και social media σε σχέση με τα άλλα κόμματα.




Ο ΣΥΡΙΖΑ δείχνει να έχει εξοικειωθεί περισσότερο με τους όρους του διαδικτύου, σε σχέση με τα άλλα κόμματα, καθώς οι σχετικές αναφορές, τόσο στα ειδησεογραφικά σάιτ όσο και στα social media, είναι συγκριτικά αυξημένες.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Ματθαίου Τσιμιτάκη στην Αυγή, τα στοιχεία του λογισμικού brandwatch, το οποίο κατέγραψε τις αναφορές στα κόμματα από την προκήρυξη των εκλογών έως και σήμερα, δείχνουν πως μέχρι και την Πέμπτη το βράδυ ο ΣΥΡΙΖΑ είχε αναφερθεί σε περισσότερα από

85.000 tweets,
10.000 δημοσιεύσεις στο facebook,
18.300 αναφορές σε ειδησεογραφικά σάιτ και
15.500 blog posts.

Πηγή: Αυγή

Παράλληλα, η Νέα Δημοκρατία παρουσίαζε
36.500 αναφορές στο twitter,
5.000 αναφορές στο facebook,
11.300 αναφορές σε ειδησεογραφικά σάιτ και
10.000 blog posts.

Όπως επισημαίνει η εφημερίδα, σε διαμόρφωση της παραπάνω εικόνας έπαιξε καθοριστικό ρόλο και η διαδικτυακή συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα, η οποία καταγράφηκε ως το πιο διαδραστικό γεγονός των εκλογών.


www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: