Ο ΣΥΡΙΖΑ
δείχνει να έχει εξοικειωθεί περισσότερο με τους όρους του διαδικτύου, σε σχέση
με τα άλλα κόμματα, καθώς οι σχετικές αναφορές, τόσο στα ειδησεογραφικά σάιτ
όσο και στα social media, είναι συγκριτικά αυξημένες.
Σύμφωνα με
ρεπορτάζ του Ματθαίου Τσιμιτάκη στην Αυγή, τα στοιχεία του λογισμικού
brandwatch, το οποίο κατέγραψε τις αναφορές στα κόμματα από την προκήρυξη των
εκλογών έως και σήμερα, δείχνουν πως μέχρι και την Πέμπτη το βράδυ ο ΣΥΡΙΖΑ
είχε αναφερθεί σε περισσότερα από
85.000
tweets,
10.000
δημοσιεύσεις στο facebook,
18.300
αναφορές σε ειδησεογραφικά σάιτ και
15.500 blog
posts.
Πηγή: Αυγή
Παράλληλα, η
Νέα Δημοκρατία παρουσίαζε
36.500
αναφορές στο twitter,
5.000
αναφορές στο facebook,
11.300
αναφορές σε ειδησεογραφικά σάιτ και
10.000 blog
posts.
Όπως
επισημαίνει η εφημερίδα, σε διαμόρφωση της παραπάνω εικόνας έπαιξε καθοριστικό
ρόλο και η διαδικτυακή συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα, η οποία καταγράφηκε ως το
πιο διαδραστικό γεγονός των εκλογών.
www.lifo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου