Κυριακή 1 Αυγούστου 2021

Ένας ένας οι Έλληνες πρωταθλητές αποκαλύπτουν την εγκατάλειψή τους από το Κράτος



Πληθαίνουν οι αθλητές που εκφράζουν παράπονο και αγωνία για την παντελή απουσία στήριξης από την πολιτεία που είναι παρούσα μόνο στις φωτογραφίες με τα μετάλλια μετά τις όποιες διακρίσεις. 

Αντίο με λυγμούς από τον Ιακωβίδη

https://www.ertflix.gr/kathe-mera-sto-tokio/antio-me-lygmoys-apo-ton-iakovidi/

Με λυγμούς αποχαιρέτησε την άρση βαρών ο πρωταθλητής Θοδωρής Ιακωβίδης, λίγο αφότου ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στην κατηγορία των 96 κιλών στους 32ους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.

Είχαν προηγηθεί χθες οι σαφέστατες αιχμές του χρυσού ολυμπιονίκη στην κωπηλασία Στέφανου Ντούσκου, που μιλώντας στην τηλεόραση του Alpha, είχε τόνισε ότι είχε τη στήριξη του σωματείου του, της οικογένειάς του και της Ομοσπονδίας, αλλά όχι της Πολιτείας. 

Την αρχή είχε κάνει τον περασμένο Απρίλιο ο Λευτέρης Πετρούνιας, ο οποίος είχε αποκαλύψει ότι τόσο ο ίδιος όσο και οι συναθλητές του ήταν επτά μήνες απλήρωτοι διευκρινίζοντας ότι εκείνος έχει την τύχη να έχει χορηγούς αλλά όχι οι συνάδελφοί του.

«Δεν κλαίω επειδή δεν πήγα (φαινομενικά) καλά. Κλαίω επειδή τελείωσε όλο αυτό. Δυστυχώς δεν μπορώ να αποδώσω στο 100% και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και να κάνω προπόνηση και να μπορώ να αποδίδω αυτά που αρμόζει να αποδίδω σε αυτή τη σημαία που φοράω», ξέσπασε χθες βράδυ ο αθλητής της άρσης βαρών και πρόσθεσε:

«Συγγνώμη εάν κάποιοι νομίζουν πως το βάζω στα πόδια. Έχω κουραστεί από αυτή την κατάσταση. Είναι πολύ λυπηρό να ντρέπεσαι να πας στον φυσιοθεραπευτή, επειδή ξέρει την κατάστασή σου. Δεν το αντέχω άλλο αυτό. Θέλω να σταματήσω, θέλω να ηρεμήσω και θέλω να γυρίσω στους δικούς μου. Την οικογένειά μου, τους φίλους μου και να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που ήταν το κίνητρό μου να συνεχίσω όλα αυτά τα χρόνια».

Το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί ανέλαβε με ανάρτησή του στο Twitter ο Πύρρος Δήμας που είναι σήμερα γενικός γραμματέας στην ομοσπονδία και τα προηγούμενα χρόνια διατέλεσε και πρόεδρος του ΕΟΑΒ.

«Είμαι μέρος του ελληνικού αθλητισμού και αναλαμβάνω τις ευθύνες που μου αναλογούν για τα δάκρυα του Θοδωρή Ιακωβίδη στο Τόκυο. Μπορώ να σας αναλύσω την κατάσταση στην ΕΟΑΒ από το 2004 και μετά για να βγάλετε οι ίδιοι τα συμπεράσματα σας.

Από τα Ολυμπιακά Ακίνητα που έμειναν αναξιοποίητα στην ντροπή του 2008, από την οικονομική κρίση στην πολιτική στοχοποίηση του 2015. Πιστεύω πως η ιστορία του Θοδωρή είναι με έναν τρόπο αυτή η ιστορία των δυσκολιών που περάσαμε τα 10 τελευταία χρόνια. Τα λάθη μου αρκετά, αλλά όποιος προσπαθεί κάνει και λάθη.  Οι ευθύνες μου μεγάλες. Τώρα ακόμα μεγαλύτερες. Με συγχωρείς Θοδωρή. Πρέπει να προσπαθήσουμε περισσότερο. Για τον Ιακωβίδη και κάθε Ιακωβίδη».

Τη στήριξή του στον αρσιβαρίστα εξέφρασε με τον δικό του τρόπο ο Γιάννης Αντετοκούνμπο. Ο σούπερ σταρ και πρωταθλητής του ΝΒΑ με τους Μπακς, «ανέβασε» στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram τη φωτογραφία με τα δάκρυα του Θοδωρή Ιακωβίδη.

Αντίστοιχη ανάρτηση έκανε και ο Ολυμπιονίκης, Λευτέρης Πετρούνιας που έγραψε στο Instagram: «Να προχωράς με τη δύναμη της ψυχής σου, να μην περιμένεις τίποτα από κανέναν».

Το δικό του μήνυμα στήριξης στον Θοδωρή Ιακωβίδη, μετά την εξομολόγησή του από το Τόκιο για την απουσία στήριξης που τον οδηγεί να αποσυρθεί από την ενεργό δράση, έστειλε κι ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Ολυμπιονίκης του Τάε Κβο Ντο, Αλέξανδρος Νικολαΐδης:

«Μάτωσε η καρδιά μου σήμερα με τις δηλώσεις του, δυστυχώς όμως δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος αθλητής που βλέπω να σταματάει με αυτόν τον τρόπο και -ιδίως- για αυτό τον λόγο», έγραψε ο ολυμπιονίκης επισημαίνοντας ότι «δυστυχώς όμως δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος αθλητής που βλέπω να σταματάει με αυτόν τον τρόπο και -ιδίως- για αυτό τον λόγο»...

Οπαδοί του «τριφυλλιού» πήραν την πρωτοβουλία να συγκεντρώσουν χρήματα τα οποία θα πάνε αποκλειστικά στον Θοδωρή Ιακωβίδη, ώστε να μπορέσει να πάει και στους επόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες. 

«Τους ευχαριστώ όλους αυτούς. Αλήθεια. Με αυτή τους την πράξη δείχνουν τι σημαίνει να είσαι Παναθηναϊκός. Δεν ξέρω αν θέλω να το δεχτώ ή όχι. Δεν θέλω να μεταφραστεί αυτή η συναισθηματική μου έκρηξη σαν επαιτεία», απάντησε στην κίνηση των φίλων του Τριφυλλιού ο μεγάλος αθλητής και πρόσθεσε:

«Θέλω να τονίσω ότι δεν είμαι μόνο εγώ που περνάω δύσκολο. Σίγουρα μέσα στο κτίριο 4 υπάρχουν 86 ήρωες και ηρωίδες. Σίγουρα έχουν και αυτοί ιστορίες να πουν. Είναι και άλλοι πόσοι που δεν κατάφεραν να φτάσουν εδώ, που θα φτάσουν στο Παρίσι ή θα φτάσουν στο Λος Άντζελες. Αυτό που κάνουν οι φίλοι του Παναθηναϊκού είναι πολύ σπουδαίο. Πραγματικά τους ευχαριστώ ξανά. Το θέμα είναι να κινητοποιηθεί ο κρατικός μηχανισμός».

Για το ότι η πολιτεία ενδιαφέρθηκε όταν ο ίδιος στο μη παρέκει ο Θοδωρής Ιωκβίδης σχολίασε: «Κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι έτσι. Κανονικά αυτά τα θέματα θα έπρεπε να είναι λυμένα. Καταλαβαίνουμε και τις δύσκολες οικονομικές στιγμές που πέρασε η χώρα, αλλά πιστεύω ότι αυτά θα έπρεπε να έχουν λυθεί καιρό».

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: