Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

Τριανταφύλλου Ιωάννης και Αλίκη Παπανικολάου υποψήφιοι με την «Επιλογή Ευθύνης» του Παναγιώτη Ταγκαλή.





ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ονομάζομαι  Τριανταφύλλου Ιωάννης του Ευσταθίου.
Κατάγομαι από τον  Ελαιώνα (Τοπόλια) όπου και διαμένω μόνιμα.
Είμαι Πτυχιούχοςτου Τμήματος Μηχανολογίας  ΑΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ.
·         Σήμερα είμαι μόνιμος  δημοτικός  υπάλληλος  ,μηχανικός  του  Αυτοτελούς Τμήματος Τεχνικής Υπηρεσίας  Δήμου Δωρίδος  Ν. Φωκίδας  , με αρμοδιότητες στην εκπόνηση μελετών έργων ,προμηθειών ,εργασιών , μέλος  Επιτροπών Αξιολόγησης  Διαγωνισμών ,Παραλαβής  Έργων κτλ .
Έχω διατελέσει:
·         Μόνιμος υπάλληλος με αρμοδιότητες Τεχνικών αλλά και Διοικητικών θεμάτων (Μελέτες ,Έργα ,Προγραμματισμός  ,  Γραμ.  Δημαρχιακής Επιτροπής ) του πρώην Καποδιστριακού  Δήμου Βαρδουσίων ,  τα έτη 2000-2009.
·         Αναπλ. Προϊστάμενος  του Τμήματος Περιβάλλοντος ,Πολιτικής Προστασίας και Μηχανολογικού Εξοπλισμού του Δήμου ΔωρίδοςΝ. Φωκίδας , τα έτη 2012-2014.
Άλλες δραστηριότητες:
·         Συμμετείχα ως μέλος  σε δύο θητείες του Διοικητικού  Συμβουλίου και σήμερα κατέχω την θέση του Αντιπροέδρου  του  Συλλόγου Πτυχιούχων  Μηχανικών Τεχνολογικού Τομέα  Ανώτατης  Εκπαίδευσης  Δημοσίων Υπαλλήλων  Ν. ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ – ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ – ΦΩΚΙΔΑΣ, (ΣΥ.ΜΗ.Τ.Ε. Δ.Υ. Φ. Ε. Φ.)
·         Έχω διατελέσει  δύο θητείες και είμαι εκλεγμένο αιρετό μέλος του Υπηρεσιακού  και  Πειθαρχικού Συμβουλίου Υπαλλήλων ΟΤΑ Ά βαθμού Ν. Φωκίδας .
·         Έχω συμμετάσχει σε πληθώρα επιμορφωτικών προγραμμάτων του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης  (ΙΝΕΠ)  του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α) με θεματολογία γύρω από την Οργάνωση και Διοίκηση ΟΤΑ ,Ευρυζωνικότητα, Ανανεώσιμες Πηγές Ενέγειας  ,Περιβαλλοντική Βιωσιμότητα και Αειφορία.
·         Γνωρίζω πολύ καλά Αγγλικά.


Συνδημότισσες ,
Συνδημότες
Με υψηλό αίσθημα ευθύνης αλλά και  μεγάλη χαρά αποδέχτηκα την πρόσκληση του Παναγιώτη Ταγκαλή να συμμετέχω ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό του «Επιλογή Ευθύνης» στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαϊου διεκδικώντας την ψήφο σας.
   Η αγάπη για τον τόπο που γεννήθηκα , μεγάλωσα και συνειδητά επέλεξα να ζήσω,η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά και η ατομική μου συνείδηση  με οδήγησαν στην απόφαση αυτή.Ως ενεργό μέλος της κοινωνίας μας  έχω μάθει να μην σιωπώ μπροστά στις χαμένες ευκαιρίες για τον τόπο μας.
Η μέχρι τώρα εικοσαετής εργασιακή μου εμπειρία , ως υπηρεσιακό στέλεχος στην Τοπική Αυτοδιοίκηση , μου δίνει την εμπειρία και την γνώση για το εγχείρημα αυτό.   
Ο Δήμος μας έχει το προνόμιο να διαθέτει  τα πλουτοπαραγωγικά ,γεωγραφικά , πολιτισμικά και ιστορικά στοιχεία για να καταστεί δημιουργικός , πρωτοπόρος  ,καινοτόμος , να οδηγεί τις εξελίξεις.Αυτός είναι και ο σκοπός μας , ένας Δήμος  κοινωνικός , εξωστρεφής  που θα στηρίζει την παραγωγική και οικονομική  ανάπτυξη της περιοχής ,φέρνονταςκοινωνική ευημερία και εξασφαλίζοντας περιβαλλοντική βιωσιμότητα.     
Απαραίτητο εργαλείο η αποτύπωση ενός συλλογικού ρεαλιστικού οράματος με μετρήσιμο αποτύπωμα. Ένα όραμα βασισμένο στο διάλογο, την συνεργασία ,την σύνθεση στη βάση κοινών παραδεκτών αρχών και αξιών ,προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητες και τα γνωρίσματα του τόπου μας.

   Καλούμαστε  το όραμα το οποίο θα συνδιαμορφώσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ θέτοντας προς συζήτηση τα μεγάλα ζητήματα για το μέλλον του Δήμου μας ,«ανοιχτοί» σε κάθε αίτημα σας  για αλλαγή , να είναι αυτό που θα αποτελέσει το όχημα για το μέλλον,που θα μας οδηγήσει  στην ανάπτυξη ,στην βελτίωση του οικονομικού επιπέδου και της ποιότητας της ζωής μας.
      Με τα παραπάνω ως δεδομένα και με δηλωμένη τη διάθεση μου να προσφέρω στον τόπο μας διεκδικώ την δύναμη της ψήφου σας.-

Με Σεβασμό & Ειλικρίνεια
Τριανταφύλλου  Ιωάννης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Με τον συνδυασμό
«Επιλογή Ευθύνης»
και Υποψήφιο Δήμαρχο
τον Ταγκαλή Παναγιώτη

--------------------------------------------------------------------

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ


Γεννήθηκα το 1985 και μεγάλωσα στην Ιτέα. Είμαι κόρη του Ιωάννη και της Βαρβάρας Παπανικολάου. Είμαι παντρεμένη με τον Χρήστο Μυρτόπουλο και μητέρα ενός παιδιού.
Στις προσεχείς δημοτικές εκλογές, θα συμμετάσχω ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος, στο συνδυασμό «Επιλογή Ευθύνης» με υποψήφιο δήμαρχο τον Παναγιώτη Ταγκαλή.

Αλίκη Παπανικολάου
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
Με τον συνδυασμό Επιλογή Ευθύνης
του Παναγιώτη Ταγκαλή.



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ο κ.Ταγκαλής είναι δέσμιος της ανάπτυξης που φέρνει η ΒΙΑ...!
Η ΒΙΑ είναι εχθρός του τουρισμού.
Αν δεν κάνω λάθος , εσείς κυρία μου διατηρείτε μαγαζί που περιμένει να ζήσει από τουρισμό.