....ο αγώνας-θεσμός, έργο της Ομοσπονδίας, που αξιοποιεί με μαεστρία την Ακρόπολη, την Ιτέα, τους ελληνικούς χωματόδρομους και το φιλότιμο.
Καθιερώθηκε και το διεθνές Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, όπως ακριβώς του ταιριάζει, με σεβασμό στην ιστορία.
Ενώνει έναν δύσκολο χώρο με ευαισθησίες ο αγώνας-θεσμός, έργο της Ομοσπονδίας, που αξιοποιεί με μαεστρία την Ακρόπολη, την Ιτέα, τους ελληνικούς χωματόδρομους και το φιλότιμο. Το φιλότιμο των ανθρώπων στα μπάκετ, στην κερκίδα και στα «πιτς», όπου και τα στελέχη της οργάνωσης. Όλοι αριστούχοι, ό,τι ικανοποιεί και τους φιλοξενούμενους, όπως τα στελέχη της FIA και τους αγωνιζόμενους που ακολουθούν το αντίστοιχο πρωτάθλημα, αλλά και πιστούς θεατές, όπως και εκπροσώπους των Μέσων. Διεθνής και στην ουσία ο αγώνας, έργο της Φωτεινής Ψαρράκου, με βασικούς της συνεργάτες τον Τάσο Αθανασίου στη σχεδίαση και τον Νίκο Μανώλη στην εκτέλεση μιας δύσκολης άσκησης, όπου πρέπει να συνδυάσεις την ιστορία με τη σύγχρονη πραγματικότητα. Περιβάλλον με χώρο για έμπειρους και δημιουργικούς, όπως είναι και οι κύριοι Νίκος και Φίλιππος Παπασταθόπουλος, αλλά και οι υπεύθυνοι της ενημέρωσης. Ο κ. Παλάτος, παρά το κουραστικό για τον αναγνώστη, ξεπερασμένο μοτίβο που ακολουθεί ανελλιπώς, και κυρίως οι εξαιρετικοί συνεργάτες του στο φακό.
Όταν η Integrale οπισθοχώρησε χωρίς υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης στο τιμόνι και με πρόβλημα στο κιβώτιο και ο De Mevius εγκατέλειψε, άνοιξε ο δρόμος για τη νίκη στους Richard Jordan και Tibor Erdi Jr με Escort και Sierra, αντίστοιχα. Η διαφορά τους στα 0,2 δλ., δύο ε.δ. πριν από το τέλος, εκτοξεύθηκε στη 10η και στην 11η ε.δ. του αγώνα, όπου ο Βρετανός εξασφάλισε τη νίκη από τον εξαιρετικό αντίπαλό του από την Ουγγαρία, που ήρθε στην Ελλάδα για να εξασφαλίσει τον τίτλο. Στο βάθρο μαζί τους, σε φορτισμένη συναισθηματικά ατμόσφαιρα για πολλούς λόγους, ο αειθαλής Μάριος Σταφυλοπάτης, από τους τελευταίους gentlemen, πέρα από το μικρόκοσμο των αγώνων. Ο ίδιος ακόμα μία φορά έδειξε την εμπιστοσύνη του στον Γιώργο Χατζηρήγα, που δε χάνει την ευκαιρία να πιστοποιεί την κλάση του.
Τις εντυπώσεις έκλεψε η Martini Lancia 037 του Αλέξανδρου Χριστοδούλου. Τον θεατή κέρδισαν ο ουσιαστικός Γιώργος Παραδείσης, οι Κώστας Μυλωνάς και Παπαδημητρίου με την τέχνη τους, ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης με το ταλέντο του, ο Δημήτρης Αμαξόπουλος με την κλάση του και ο Γρηγόρης Νιώρας με την αξιοπιστία του – διαχρονική αξία.
Στον ίδιο χώρο «θεατές», με τον Θοδωρή Καλαμαρά να διδάσκει την υγιή προσέγγιση, ενώ ο Κώστας Αργυρίου το πώς, όταν είσαι σοβαρός και τεχνίτης, δεν απαιτείται υπερ-επένδυση για την ικανοποίηση που συνδυάζεται με αποτέλεσμα.
Αντί επιλόγου
Το 2025 πρωταγωνιστής θα είναι η κατηγορία Legend, με αυτοκίνητα παραγωγής μέχρι το 2000. Μέχρι τότε, σε σχέση με τον φετινό αγώνα, ο κυνηγός ταλέντων θα απευθυνθεί στον Dirt Games master Αχιλλέα Χριστοδούλου, που αξιοποίησε στη Legend άσκηση το Legend πακέτο του (σ.σ.: όπως είναι ο Νίκος Πετρόπουλος), το EVO και την ομάδα Καρανικόλα…_ Σ. Χ.
ΑΚΡΟΠΟΛΗ-ITEA: ΙΝ-ΟUT
Βασικοί χορηγοί του αγώνα η Seajets και η Nissan-Χαλκιάς.
Υποστήριξη από την Clevermedia, ενώ με την οργάνωση συνεργάστηκαν οι AVIS, SpTableware και Superfast Ferries.
Ανατριχίλα κάτω από τον Ιερό Βράχο, όπου η αφετηρία. Ηχηρό μήνυμα και για τον αγώνα στο WRC.
Ιδιαίτερη στιγμή η παρουσία στη ράμπα του Τάκη Θεοχαράκη, συνοδευόμενου από τον Θέμη Χαλκιά και τον Μανώλη Μακρινό.
Ο «Σέπο» αντικατέστησε τον «ΕΛ-ΕΜ» και συνόδευσε τον παρατηρητή του αγώνα, οδηγώντας ένα προσεγμένο Juke.
Σοφή επιλογή η εμπιστοσύνη στην Ιτέα, που συνδυάζεται περίφημα με την Ιστορία του ΡΑ.
Στη Φωκίδα οι ελληνικοί αγώνες αναβαθμίζουν το οξυγόνο με συνέπεια.
Η Τέλεια Διαδρομή, με έξι ε.δ. το Σάββατο και πέντε την Κυριακή. Μενού ΡΑ.
Καρούτες Σάββατο βράδυ και ξανά την επομένη, και ο θρύλος ζει και εμπνέει.
Το SP στο λιμάνι, που παραμένει σημείο αναφοράς. Ένας χώρος όπου οι τεχνικοί των ομάδων εργάζονται ιδανικά, ενώ ο Αλέξης Μαραντζίδης -και της FIA- διδάσκει τεχνική εποπτεία σε δύσκολες κατηγορίες.
Ευφυέστατη επιλογή το Service στο δρόμο, αλλά σε συγκεκριμένους χώρους.
Στην Kirkos Racing συνωστισμός, και πάντα θέλεις να μοιραστείς ουσιαστικές σκέψεις με τον Γιάννη Παπαδημητρίου.
Στο SP ο Δημήτρης Μιχελακάκης δεν έκρυβε την ικανοποίησή του.
Παρών και ο Νίκος Κερερές, υποψήφιος Πρόεδρος της ΟΜΑΕ.
Στο «μηδέν» οι Άγγελος Ζήβας–Γρηγόρης Πιερρουτσάκος, συνδυασμός εμπιστοσύνης.
Σοκ από την καταστροφή του Escort του Παναγιώτη Παραδείση – άκομψη η κοινοποίηση της φωτ. του καμένου Ford στα social media.
Εγκατέλειψαν μεταξύ άλλων και οι Σ. Σκαλτσάς, Δελαπόρτας, Χατζημάρκος, Τρίκαρδος…
Αστοχία ξανά με τη διασταύρωση των αυτοκινήτων της Sporting κατηγορίας με αυτά της Regularity.
Η τέλεια φιλοξενία στo «Hotel Καλαφάτης», άψογο το γεύμα στο «Μαϊστράλι», εξαιρετικό το επιδόρπιο στο «Αρχοντικό», που παραμένει ποιοτικό.
Καύσιμα μόνο στην ΕΚΟ, στου Θύμιου, στην είσοδο της πόλης.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: PHOTO R PRESS
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1 Richard Jordan-Sam Collis Ford Escort MKΙΙ 2.10.17.6
2 Tibor Erdi Jr-Istvan Kerek Ford Sierra RS 2.11.19.6
3 M. Σταφυλοπάτης-Γ. Χατζηρήγας Lancia Delta 2.15.35.9
4 E. Graham-Α. Graham Ford Escort MKΙΙ 2.16.27.2
5 J. Potter-K. Graham Ford Escort MKΙΙ 2.17.44.4
6 Α. Χριστοδούλου-A. Σαμαράς Lancia 037 2.18.07.4
7 Γ. Παραδείσης-Π. Στεργίου Ford Escort ΜΚI 2.20.12.7
8 Κ. Μυλωνάς-Ν. Παραπέρας Toyota Celica ΤΑ22 2.21.52.2
9 Κ. Παπαδημητρίου-M. Σιγάλας Toyota Starlet T 2.22.22.5
10 Α. Χαλιβελάκης-Α. Παπαγεωργίου Ford Escort RS2000 2.22.37.8
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: PHOTO R PRESS
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου