Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Με "μπάρμπα στην Κορώνη" οι τελευταίες μεταθέσεις αστυνομικών υπαλλήλων στο Ν.Φωκίδας !

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΝΩΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν.ΦΩΚΙΔΑΣ


Με επιστολή της η Ένωση Αστυνομικών υπαλλήλων Ν.Φωκίδας στηλιτεύει τις "άστοχες" μεταθέσεις/τοποθετήσεις συναδέλφων τους , καταγγέλλοντας ταυτόχρονα την «άνωθεν» παρέμβαση ιθυνόντων .
Στο κείμενο του δελτίου τύπου , διαφαίνεται η αγωνία αλλά και το παράπονο των οργάνων της τάξης σχετικά με την ολιγωρία και το πλημμελές (;) ενδιαφέρον αυτών που αποφασίζουν για την ουσιαστική ασφάλεια των πολιτών στην Φωκίδα.
Ας ελπίσουμε να μην υπάρξουν στο μέλλον άλλες διαστρεβλώσεις στην στελέχωση και οργάνωση των υπηρεσιών της αστυνομίας , την οποία γνωρίζουν καλύτερα οι ίδιοι αστυνομικοί που καθημερινά μοχθούν για την ασφάλεια του πολίτη και την εύρυθμη λειτουργία της κοινωνίας.







Δεν υπάρχουν σχόλια: