
Με επιστολή της η Ένωση Αστυνομικών υπαλλήλων Ν.Φωκίδας
στηλιτεύει τις "άστοχες" μεταθέσεις/τοποθετήσεις συναδέλφων τους , καταγγέλλοντας ταυτόχρονα την
«άνωθεν» παρέμβαση ιθυνόντων .
Στο κείμενο του δελτίου τύπου , διαφαίνεται η αγωνία αλλά και το
παράπονο των οργάνων της τάξης σχετικά με την ολιγωρία και το πλημμελές (;) ενδιαφέρον αυτών που αποφασίζουν για την ουσιαστική ασφάλεια των
πολιτών στην Φωκίδα.
Ας ελπίσουμε να μην υπάρξουν στο μέλλον άλλες διαστρεβλώσεις
στην στελέχωση και οργάνωση των υπηρεσιών της αστυνομίας , την οποία γνωρίζουν
καλύτερα οι ίδιοι αστυνομικοί που καθημερινά μοχθούν για την ασφάλεια του πολίτη
και την εύρυθμη λειτουργία της κοινωνίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου