Η Ομοσπονδία κάνει λόγο για συστηματική υποβάθμιση των εργαζομένων των Περιφερειών, οι οποίοι, όπως αναφέρει, αντιμετωπίζονται εδώ και χρόνια ως «υπάλληλοι β’ κατηγορίας», παρά το γεγονός ότι σηκώνουν τεράστιο βάρος ελεγκτικών και διοικητικών διαδικασιών.
Στο επίκεντρο της καταγγελίας βρίσκεται η απόφαση μεταφοράς αρμοδιοτήτων του πρώην ΟΠΕΚΕΠΕ στις ΔΑΟ και ΔΑΟΚ των Περιφερειών. Η ΟΣΥΑΠΕ τονίζει ότι η ανάθεση νέων ευθυνών γίνεται χωρίς την παραμικρή πρόβλεψη για πρόσληψη προσωπικού ή μεταφορά των αναγκαίων πόρων, γεγονός που, όπως υπογραμμίζει, οδηγεί με βεβαιότητα σε εργασιακή εξόντωση των υπαλλήλων και σε σοβαρούς κινδύνους δυσλειτουργίας των υπηρεσιών.
«Την ώρα που μοιράζονται επιδόματα και μισθολογικές παροχές σε υπουργεία, ανεξάρτητες αρχές και άλλους φορείς, οι εργαζόμενοι των Περιφερειών παραμένουν για ακόμη μία φορά εκτός κάδρου», αναφέρει η Ομοσπονδία, καταγγέλλοντας ότι το πάγιο αίτημα για χορήγηση ελεγκτικού επιδόματος εξακολουθεί να αγνοείται.
Ιδιαίτερα αιχμηρή είναι η αναφορά της στο γεγονός ότι χορηγήθηκε ελεγκτικό επίδομα στους υπαλλήλους του πρώην ΟΠΕΚΕΠΕ, ενώ οι ίδιες αρμοδιότητες μεταφέρονται πλέον στις Περιφέρειες χωρίς την αντίστοιχη μισθολογική αναγνώριση.
Η ΟΣΥΑΠΕ κάνει λόγο για μια πολιτική δύο ταχυτήτων, καταγγέλλοντας ότι η κυβέρνηση απαιτεί περισσότερη δουλειά, περισσότερες ευθύνες και περισσότερους ελέγχους από τις υπηρεσίες των Περιφερειών, χωρίς να παρέχει τα απαραίτητα μέσα για την άσκησή τους.
«Αρμοδιότητες υπάρχουν. Ευθύνες υπάρχουν. Υποχρεώσεις υπάρχουν. Αυτό που απουσιάζει είναι η πολιτική βούληση να στηριχθούν οι εργαζόμενοι που καλούνται να τις υλοποιήσουν», τονίζει η Ομοσπονδία.
—
📌 Το παραπάνω περιεχόμενο αντιγράφηκε από το airetos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου