ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Εταιρεία Μέριμνας & Αποκατάστασης Ατόμων
με Ψυχοκοινωνικά Προβλήματα, αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει:
- Όλα
τα Μ.Μ.Ε. του Νομού Φωκίδας, για την συμπαράσταση, συμβουλές και
δημοσίευση.
- Τον
κ. Ευάγγελο Κατσαγούνο, Αντιπεριφερειάρχη Νομού Φωκίδας για τη δωρεά
τροφίμων και φρούτων, από:
§
Το Πρόγραμμα της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας,
΄΄ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ΄΄.
§
Το Πρόγραμμα Επισιτιστικής Βοήθειας της Περιφερειακής
Ενότητας Φωκίδας.
- Τον
κ. Dr Αντώνιο Αυγερινού, Πρόεδρο του Ελληνικού Ερυθρού
Σταυρού, για την τεράστια βοήθεια σε παλέτες σε όλες τις Δομές της Εταιρείας
Μέριμνας & Αποκατάστασης Ατόμων με Ψυχοκοινωνικά Προβλήματα [Άμφισσα,
Αθήνα, Λαμία, Αλεξανδρούπολη]. Οι παλέτες περιείχαν τρόφιμα, γλυκίσματα
και ρουχισμό.
Με
εκτίμηση,
Η Πρόεδρος
Σορώκου
Αρχοντούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου