Θραύσματα και σπαράγματα αγγείων κοσμούν πεζούλια πρασίνου στην
παραλία της πόλης δίκην υπαίθριου μουσείου . Τι άλλο θα δούμε άραγε σαν ντεκόρ
στην πολύπαθη και ανεκμετάλλευτη αυτή μοναδική βόλτα που προσφέρει η πόλη στον
επισκέπτη της ;
εδπ
3 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
Ρημαγμενα πεζοδρομια, σπασμενα πλακακια, εγκαταλελημενα βρωμερα κιοσκια, τα φυτα ιδια με πριν 50 χρονια, βρωμερα και σπασμενα παρτερια κσι παγκακια, και μεχρι ο ομορφος καινουργιος παραλιακος πεζοδρομος εχει βρωμισει. Το λιμενικο κσι ο δημος αδιαφορουν. Αν τα εντυπα και τα blogs δεν θετουν συχνα το θεμα τοτε κανεις υπευθυνος δεν ασχολειται.
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΤΕ-30 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ- ΤΙ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ, ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ.ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΖΕΨΑΝ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΑΓΕΙΑ.ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΡΕΙΘΡΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ; ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΨΕΙ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ;ΤΑ ΠΑΡΤΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΑ ΦΥΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΕΣ;
3 σχόλια:
Ρημαγμενα πεζοδρομια, σπασμενα πλακακια, εγκαταλελημενα βρωμερα κιοσκια, τα φυτα ιδια με πριν 50 χρονια, βρωμερα και σπασμενα παρτερια κσι παγκακια, και μεχρι ο ομορφος καινουργιος παραλιακος πεζοδρομος εχει βρωμισει. Το λιμενικο κσι ο δημος αδιαφορουν.
Αν τα εντυπα και τα blogs δεν θετουν συχνα το θεμα τοτε κανεις υπευθυνος δεν ασχολειται.
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΤΕ-30 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ- ΤΙ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ, ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ.ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΖΕΨΑΝ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΑΓΕΙΑ.ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΡΕΙΘΡΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ; ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΨΕΙ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ;ΤΑ ΠΑΡΤΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΑ ΦΥΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΕΣ;
Εκδούλευση και ψήφους μονο για την κολλητή.τέλος λοιπόν
Δημοσίευση σχολίου