Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

Ιτέα : Η νέα "αισθητική" στην παραλία της πόλης




Θραύσματα και σπαράγματα αγγείων κοσμούν πεζούλια πρασίνου στην παραλία της πόλης δίκην υπαίθριου μουσείου . Τι άλλο θα δούμε άραγε σαν ντεκόρ στην πολύπαθη και ανεκμετάλλευτη αυτή μοναδική βόλτα που προσφέρει η πόλη στον επισκέπτη της ;



εδπ

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρημαγμενα πεζοδρομια, σπασμενα πλακακια, εγκαταλελημενα βρωμερα κιοσκια, τα φυτα ιδια με πριν 50 χρονια, βρωμερα και σπασμενα παρτερια κσι παγκακια, και μεχρι ο ομορφος καινουργιος παραλιακος πεζοδρομος εχει βρωμισει. Το λιμενικο κσι ο δημος αδιαφορουν.
Αν τα εντυπα και τα blogs δεν θετουν συχνα το θεμα τοτε κανεις υπευθυνος δεν ασχολειται.

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΤΕ-30 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ- ΤΙ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ, ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ.ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΖΕΨΑΝ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΑΓΕΙΑ.ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΡΕΙΘΡΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ; ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΨΕΙ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ;ΤΑ ΠΑΡΤΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΑ ΦΥΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΕΣ;

Ανώνυμος είπε...

Εκδούλευση και ψήφους μονο για την κολλητή.τέλος λοιπόν