To Δ.Σ του Αστέρα Ιτέας θέλει να ευχαριστήσει θερμά ένα μεγάλο
μέρος του κόσμου της Ιτέας που στηρίζει έμπρακτα την προσπάθεια του
σωματείου για διάκριση ,αγοράζοντας εισιτήρια διαρκείας της ομάδας μας.
Ακόμη θέλει να ευχαριστήσει πλήθος επιχειρήσεων που παρά τις
αντιξοότητες της εποχής επιλέγουν να διαφημιστούν και να στηρίξουν τον
σύλλογο μας , ηθικά και υλικά.
Εμείς από πλευρά μας, διοίκηση τεχνικό τιμ και παίχτες θα κάνουμε τα πάντα για να πετύχουμε τους στόχους μας και να ανταποδώσουμε την αγάπη που λαμβάνουμε.
Εμείς από πλευρά μας, διοίκηση τεχνικό τιμ και παίχτες θα κάνουμε τα πάντα για να πετύχουμε τους στόχους μας και να ανταποδώσουμε την αγάπη που λαμβάνουμε.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !
(Σύντομα θα υπάρξει και αναλυτική ανάρτηση των επιχειρήσεων που στηρίζουν την προσπάθεια του Αστέρα Ιτέας)
http://epikourositeas.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου