Τρίτη 26 Μαΐου 2020

ΙΤΕΑ - ΠΑΡΑΛΙΑ 3ο μέρος (του Χρ.Βανδώρου)


ΙΤΕΑ ΠΑΡΑΛΙΑ κτλ
ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ (3)

Χρήστος Βανδώρος
ΣΚΗΝΗ 3η
 Και τώρα ένα κουίζ:

Καλά ο Πολυχρονόπουλος των μεταλλείων κατέβηκε στο μόλο της Ιτέας στην ανάπαυλα των συνδικαλιστικών διωγμών στο προσωπικό των μεταλλείων (και ανάμεσα στα πολλαπλά εργατικά ατυχήματα στις στοές), σοκαρίστηκε από την ουρά των τεράστιων κρουαζιερόπλοιων, που περίμεναν αρόδου και είπε δίνω 100.000 ευρώ ώστε να γίνει μελέτη για να προστεθούν 200 μέτρα βραχίονα; 
Με το παραπάνω σχόλιο κλείναμε την δεύτερη δημοσίευση και με την ίδια κάνουμε είσοδο στην σημερινή μας.
 Νέος μόλος Ιτέας.
Η επέκταση του υπάρχοντος μόλου, δεν έχει καμία απολύτως καμία, σχέση,με την λιμενική επιτροπή στην οποία υπήρξα μέλος. 
Η μελέτη δωρίθηκε, ανατέθηκε, πληρώθηκε, παραλήφθηκε νομιμοποιήθηκε χωρίς καμία δική μας μεσολάβηση. Όλα τα παραπάνω αφορούν την πριν από εμάς λιμενική επιτροπή, αλλά και αποκλειστικά την περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και την αντιπεριφέρεια  του Νομού Φωκίδας.
Πάντα όμως είχα την περιέργεια.
Καλά ο Πολυχρονόπουλος κατέβηκε στο μόλο της Ιτέας στην ανάπαυλα των συνδικαλιστικών διωγμών στο προσωπικό των μεταλλείων (και ανάμεσα στα πολλαπλά εργατικά ατυχήματα στις στοές), σοκαρίστηκε από την ουρά των τεράστιων κρουαζιερόπλοιων, που περίμεναν αρόδου και είπε δίνω 100.000 ευρώ ώστε να γίνει μελέτη για να προστεθούν 200 μέτρα βραχίονα; Πήγε τότε στη Λιμενική επιτροπή και ξεκίνησε η διαδικασία χορηγίας; Ή μήπως ΠΗΓΕ ΠΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ του Κ Μπακογιάννη και το συναποφάσισαν; 
Αλλά πάλι βρε παιδί μου τόση μυωπία; 
«Δεν είδε κανένας και δεν έμαθε» τα πολλαπλά άμεσα προβλήματα της παραλίας όπως η αχρήστευση της ανατολικής πλευράς του μόλου, η αποδιοργάνωση προσκρουστήρων, η ανάγκη άμεσων επεμβάσεων στο λιμάνι του Τροκαντερό, όπου η λάσπη είναι ένα μέτρο, ή έστω δεν πήραν χαμπάρι να μπουν 40 καπάκια στα πίλαρ της μαρίνας, ώστε τουλάχιστον να μην καταστραφεί ο πανάκριβος εξοπλισμός που περιέκλειναν; Η ακόμη  να βελτιωθεί η πυρόσβεση με μέρος αυτών των χρημάτων; (Όσο για την ξεχασμένη Κίρρα και το αλιευτικό καταφύγιο, τις τρύπες στην Αρμυρόβρυση κτλ (αναλυτικά  στα επόμενα).
  Είναι φανερό, λοιπόν ότι αυτή η μελέτη ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ από τον Μπακογιάννη, για λόγους δικού του προφίλ και σε σχέση με τα τότε γεγονότα στο Μεταλλείο και ειδικά στην Καμιώτισσα – Λαρνάκι, ώστε να στηριχτεί ο «εθνικός» επενδυτής του 51. Την ίδια εποχή ο «εθνικός» επενδυτής του 51 Πολυχρονόπουλος ανακοίνωσε σε συνάντηση που οργάνωσε ο τότε Δήμαρχος (κ. Παναγιωτόπουλος) στο δημαρχείο Δελφών, χορηγία για μελέτη σε μονοπάτια στον Παρνασσό!!! (η οποία βέβαια δεν έγινε ποτέ…)
Και εγένετο μελέτη για έργο 7 εκατομμυρίων ευρώ. Και περιμένουμε να αποφασίσουν στην περιφέρεια αντιπεριφέρεια ποιοι φταίνε που δεν έχει ακόμη ξεκινήσει η υλοποίηση της…Λες και ενδιαφέρονται… 
Φυσικά τα γρήγορα δημοσιογραφικά πιστόλια έχουν πυροβολήσει στο στόχο. Φταίει η προηγούμενη λιμενική επιτροπή!
Όμως τα προσπερνάω και επιμένω σε άλλο δρόμο. 
Όταν κατέληγαν στο έργο αυτό, είχαν υπόψη τους τις παραμέτρους επιτυχίας; Δηλαδή ποια κρουαζιέρα στην Ιτέα θα φέρει τα περισσότερα απαιτώντας τα λιγότερα;
 ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ πόσα έργα μπορούν να γίνουν στην πόλη άμεσης απόδοσης και αποτελεσματικότητας με  προϋπολογισμό 7 εκατ ευρώ; 
Αυτοί που προσκυνούν « σώβρακα και φανέλες»  των πολυχρονεμένων και των βεζίρηδων έχουν ποτέ αναρωτηθεί ή έστω ενδιαφερθεί για τα αποτελέσματα στην Ιτέα και την κοινωνία της από την κρουαζιέρα; Έχουν μήπως ρωτήσει ποια τα «είδη» κρουαζιέρας;
Γνωρίζουν πως  τα έσοδα ανά επιβάτη πλοίου στο λιμενικό ταμείο  είναι  0,25 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ περίπου) ?.
 Δηλαδή η κρουαζιέρα είναι άχρηστη; Φυσικά όχι. Ρωτήσαμε μάθαμε επισκεφθήκαμε τους ειδικούς. 

1. Η κρουαζιέρα αποδίδει τα μέγιστα στο λιμάνι πρώτης αναχώρησης. 
2. Τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια λειτουργούν σαν ξενοδοχεία all inclusive. Η δαπάνη εκτός πλοίου στο ελάχιστο. Σχεδόν μηδενική.
 Απευθυνθήκαμε για ενημέρωση και βοήθεια στα υπουργεία Τουρισμού και  Ναυτιλίας. Καθώς και σε επιχειρηματίες του χώρου.  Συμπέρασμα όλων των ειδικών;  Στροφή στην προσόρμιση όχι μεγάλων πλοίων, αλλά κυρίως μέγα γιότ και μικρών κρουαζιερόπλοιων που δεν έχουν τις υποδομές ενός μεγάλου. Σε αυτά οι επιβάτες ξοδεύουν σε κάθε λιμάνι τα περισσότερα!!!
 Έγιναν οι ανάλογες κινήσεις πολύ γρήγορα. Επίσκεψη και περίπτερο σε εκθέσεις γιοτ στην Αθήνα στη μαρίνα Αλίμου. Δημιουργία ψηφιακής σελίδας, και  προσπέκτους. Συναντήσεις με εκπροσώπους μέγα γιότ, ιστιοφόρων,  ομίλων φουσκωτών και αντίστοιχων σπορ. (Στα πλαίσια αυτά και η επίσκεψη 140 μελών του ΟΦΣΕ και η διαμονή τους στην Ιτέα). 

Ας γυρίσουμε στην περιβόητη μελέτη: πέρα από τα επιπλέον μέτρα και την θεμελίωση κτλ λέει τίποτε για τον υπάρχοντα μόλο; Πχ αν δέσει ένα μεγαγιώτ εξυπηρετείται; Εδώ και χρόνια οι δύο κρουνοί νερού δεξιά αριστερά (ανήκουν στο ΔΗΜΟ) δεν δουλεύουν και δεν επισκευάζονται παρά τις οχλήσεις. Παροχές ρεύματος δεν υπάρχουν ούτε στοιχειώδεις κανόνες ασφάλειας. Η δε Μαρίνα δεν είναι για μέγα γιότ. Μία θέση σε άσχημο σημείο. Κατά τα άλλα περιμένουμε όταν και αν τα μεγάλα πλοία τα οποία περιορίζονται έτσι κι αλλιώς από τη Διώρυγα Κορίνθου και τη γέφυρα Ρίο-Αντίρριο θα καταπλεύσουν.  Όλα αυτά επειδή στην πραγματικότητα οι επαΐοντες διαχρονικά της περιοχής για το μόνο που πραγματικά ενδιαφέρονται είναι η προβολή τους με κάθε τρόπο. Το τάξιμο είναι το σπορ που διακρίνονται.  Αδιάφοροι για το τελικό αποτέλεσμα στην κοινωνία. 
ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ και ΕΙΚΟΝΑ  ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ κ  λέγεται  ISPS Code (International Ship and Port Facility Security).
Συνοπτικά:  μόνο οι μηχανισμοί ασφάλειας στοιχίζουν κοντά στις 500.000 ευρώ (μαγνητικές πύλες, κτίρια κτλ) και η αναγκαστική εκχώρηση της ασφάλειας σε πιστοποιημένη εταιρεία του χώρου εκτοξεύει τα έξοδα σε πάνω από 100.000 ευρώ το χρόνο ανεξάρτητα από τον αριθμό των μεγάλων πλοίων που θα μας προτιμήσουν. 
Ας γυρίσουμε στο αρχικό ερώτημα: Δεν θα ήταν  προτιμότερη μια μελέτη λειτουργικής αποκατάστασης του υπάρχοντος μόλου, βελτίωσης αν χρειάζεται σε έκταση και ισχυρή προσπάθεια για προσέλκυση μικρών και μεγαγιώτ; Εναλλακτικά με 7 εκατ ευρώ πόσα έργα γίνονται στην ΙΤΕΑ;

Αλλά που…
Όσο για τα περιβαλλοντικά και ακτομηχανικές μελέτες:   Η ακτομηχανική είναι παραπάνω από αναγκαία. Όταν τα νερά θα βραχυκυκλώνουν τα ρεύματα στην παραλία, ο βιολογικός θα γίνεται λίμνη θαλασσινού νερού και τα θεμέλια σπιτιών θα ανοίγονται, ίσως σκεφτούμε πως φταίει μια κακή μελέτη ακτομηχανική και η έλλειψη της.

Συνεχίζεται με Κίρρα

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Διαπιστώσεις....

Tην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας-με κάθε τρόπο- πολεμούν λυσσαλέα οι εταιρίες που εκμεταλλεύονται το βωξίτη και συνεπικουρούνται από τις ιχθυοκαλλιέργειες και τις χωματερές που δημιουργούν τα αιολικά πάρκα.

Δυστυχώς όμως και η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ , δεν θέλησε να σπάσει αυγά…

Σε ανοιχτή συγκέντρωση ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κος Κωστοπαναγιώτου δήλωνε ότι τα μεταλλεία δεν βλάπτουν ούτε την υγεία ούτε τον τουρισμό , εννοώντας τον τουρισμό που έρχεται ο τουρίστας βλέπει τον Ηνίοχο και μετά πάει αλλού να κάνει το μπάνιο του μακριά από τα "κόκκινα χώματα”..( αυτή ίσως είναι και η αντίληψη του τέως βουλευτή για τον τουρισμό και την αξία της Δελφικής γης και του ονόματος των Δελφών)

Ο Βαγγέλης Αποστόλου ( τ.υπουργός ΣΥΡΙΖΑ) , δήλωνε πως η Ελλάδα έχει συγκριτικό πλεονέκτημα στις ιχθυοκαλλιέργειες και τα αιολικά..., ότι νάναι όπως νάναι δηλαδή , αρκεί να τον κρατούν στην θέση του..
Τώρα ο ίδιος εναντιώνεται στις αποφάσεις μιας κυβέρνησης που καταπατάει κάθε περιβαλλοντική αρχή , θεωρώντας την βλαπτική και επικίνδυνη…( Φαρισαϊσμός στο έπακρο)..

Πολύς κόσμος πήγε και εναντιώθηκε στα αιολικά που σχεδιάζουν να εγκαταστήσουν στην Οίτη. Το αποτέλεσμα θάναι να μπουν οι ανεμογεννήτριες στην Οίτη γιατί ..έχουμε Δημοκρατία..και ψηφίζεται πλειοψηφικά στην Βουλή η κάθε απόφαση ( για το καλό όλων ..βεβαίως , βεβαίως ..)

Το ΚΚΕ , από θέση πάντοτε κριτικής , εναντιώνεται σε όλα , αλλά … βολεύεται με την πραγματοποίηση κάθε "βρώμικης" επένδυσης. ( θεωρία είπαμε ..όχι πράξη)

Ο ΣΥΡΙΖΑ όμως δεν δικαιολογείται επειδή του δόθηκε η δυνατότητα να αλλάξει την Ελλάδα.

Αντί όμως να στηριχθεί στον λαό ..προσπάθησε να στηριχθεί σε εφήμερους τυχοδιώκτες επιχειρηματίες...που δημιούργησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις αδυνατώντας να διαχειρισθούν τον δημόσιο τομέα ...

Και τάδωσε όλα...

Χρήστος Βανδώρος είπε...

Συμφωνώ μαζί σου. Για όλα φταίνε τα 4 χρόνια του ΣΥΡΙΖΑ . Ετσι διαγράφουμε και ξεπλένουμε τα 300+ δις χρέος, την πλήρη ανομία σε δάση θάλασσα και παραλίες νησιών και λοιπής χώρας, την πλήρη έλλειψη τοπογραφικών χαρτών τις καταπατήσεις την δικαστική αυθερεσία και την γενικευμένη απατεωνιά. Ο Κωστοπαναγιώτου συγκρούστηκε ΜΕΤΩΠΙΚΑ με τον Πολυχρονόπουλο και τα τσιράκια του. Και φυσικά το πλήρωσε με τόνους λάσπης όπως εσύ κάνεις τώρα ...Όσο για την λιμενική επιτροπή που είμουν μέλος καλά ειναι να θυμηθούμε την λυσσαλέα αντίδραση των δημοτικών παρατάξεων - μόνο τότε - να μην αναλάβουμε με συνεχείς ενστάσεις και υπόγειες διαβουλέυσεις των γνωστών κέντρων.

Ανώνυμος είπε...

Κε Βανδώρο, συγχαρητήρια για την δράση σας και την αρθρογραφία σας σχετικά με τα κοινά, ιδίως μιά εποχή που το κεντρικό πρόβλημα των "κοινών" είναι ότι οι πολίτες που τους αφορά τα έχουν εγκαταλείψει σε βαθμό να αφήνουν τα ποντίκια να χορεύουν και να λεηλατούν. Δεν εμπλέκομαι σε επίπεδο σχολίων, δεν αρθρογραφώ και αν το αποφασίσω θα το κάνω επώνυμα όπως εσείς. Οι αναφορές σας όμως στην διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με υποχρεώνει να κάνω μία εξαίρεση και να παραθέσω γεγονότα που μπορεί οι αναγνώστες να έχουν ξεχάσει και θα δεινοπαθούν όσο αρέσκονται να ξεχνούν, είτε τα 300 δις και τα έργα ΝΔ και ΠΑΣΟΚ είτε του ΣΥΡΙΖΑ. Σχετικά με έργα και ημέρες ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ισχύουν όλα όσα έχετε πει κατά καιρούς και πολλά άλλα. Να θυμίσω όμως ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έδωσε τις τελικές άδειες μέσα στο ΔΕΛΦΙΚΟ ΤΟΠΙΟ στην Δεσφίνα που δεν είχαν τολμήσει ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Ο ΣΥΡΙΖΑ έδωσε τις τελικές άδειες για αιολικά σε όλες τις βουνοκορυφές του Διστόμου την κορυφογραμμή πάνω απο τα παράλια της Δωρίδας μέχρι και στην Ψαρομύτα πάνω στην θάλασσα που δεν είχαν τολμήσει ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Ο ΣΥΡΙΖΑ υπέγραψε το κορυφαία άθλιο νόμο που δεν είχαν τολμήσει ούτε καν να βγάλουν στην δημοσιότητα για διαβούλευση ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που χαρακτηρίζει όλη την Στερεά Ελλάδα ως προτεραιότητας για αιολικά πάρκα , χαρακτήρισε όλο το Δήμο Δελφών μέχρι και το Χρισσό την Άμφισσα την Ιτέα, την Δεσφίνα και όλα τα βουνα "Αποκλειστικής μεταλλευτικής χρήσης". Πράγματι ο Κος Κωστοπαναγιώτου πάλεψε τον Κο Πολυχρονόπουλο αλλά όχι για να μη μετατρέψουν την Φωκίδα σε τριτοκοσμική χωματερή βρωμοεπιχειρήσεων όπως πολύ αντιπροσωπευτικά έχει γραφεί και ξαναγραφεί σε τόσες αναρτήσεις που σίγουρα έχετε διαβάσει. Ο ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισε τον Δήμο Δελφών ως κορυφαίας ακρότητας επιχειρηματική χωματερή όπου τον πρώτο λόγο έχουν αιολικά, εξόρυξη βωξίτη και ιχθυοκαλλιέργειες παντού. Αν θέλετε ελέγξτε κατ΄ελάχιστο το τί λένε όλες οι επιστήμες και όλη η πραγματικότητα της παγκόσμιας αγοράς για το τι θέση έχει ο τουρισμός σε τέτοιες περιοχές. Θα ανακαλύψετε ότι όποιος υποστηρίζει το έργο του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τις παραγωγικές δραστηριότητες στο Δήμο Δελφών και την Δωρίδα, εκτίθεται να επικαλείται οτιδήποτε σχετικά με την τουριστική προοπτική του ίδιου τόπου και ακυρώνει και όποιο πιθανά προσωπικό του έργο σε αυτή την κατεύθυνση. Ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε αυτό που λαχταρούσαν να κάνουν τόσα χρόνια ΝΔ και ΠΑΣΟΚ με την πλήρη συγκάλυψη απο το ΚΚΕ αλλά δεν τολμούσαν γιατί ήξεραν πόσο ακραία βρώμικο ήταν για την τοπική κοινωνία. Χωρίς να ψάξουμε ευαισθησίες για άυλες αξίες, τοπία, περιβάλλον, πολιτισμό κλπ. Ο ΣΥΡΙΖΑ τόλμησε και έβαλε τις τελικές υπογραφές της ταφόπλακας του τουρισμού κάθε είδους στους Δελφούς αφήνοντας ανοιχτό μόνο το δρόμο για μονοήμερη επίσκεψη στο μουσείο απο άλλες περιοχές της Ελλάδας. Το έκανε ξεκάθαρα με κάθε τρόπο , με κάθε μέσο , με κάθε ακρότητα . Το εάν ο Κος Κωστοπαναγιώτου πάλεψε τον Κο Πολυχρονόπουλο για τους ψήφους των δύσμοιρων εργαζομένων ή για την καλή του την καρδιά, δεν έχει καμία εμπλοκή στο επαίσχυντο συνολικό έργο που άφησε πίσω του. Μιλήστε λοιπόν και προσφέρεται στα κοινά αναφερόμενος στο έργο σας και αλήθειες που πρέπει να ξέρει ο κόσμος, αφήστε απ' έξω όμως το έργο του ΣΥΡΙΖΑ εκτός αν κάπου είδατε κάποια αυτοκριτική και κάποια συγνώμη που θα με ενδιέφερε και εμένα. Να μου παρουσιάζονται ως αμετανόητοι οι χειρότεροι άθλιοι εγκληματίες εις βάρος της οικονομικής επιβίωσης της κοινωνίας των Δελφών για το έγκλημά τους εις βάρος της οποιαδήποτε τουριστικής προοπτικής του Δήμου Δελφών και να μιλούν για σχέδια και υποσχέσεις για τουρισμό στους Δελφούς, είναι ακραία πρόκληση.

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορείτε να μιλάτε κύριε βανδωρε είσαστε εσείς που είχατε μπλοκαρισμένη την μαρινα στο ταιπεδ που μπλοκάρετε την αχτομηχανικη που βγάλατε τις κολώνες φωτισμού από το μόλο ότι δήθεν εμποδίζουν τα καράβια και τις ανεμογεννήτριες και τις τποθετησατε αλλου και τώρα θυμάστε ότι τώρα δεν χρειάζεται επέκταση το λιμάνι και τότε δεν είχατε φέρει αντιρρήσεις για την επέκταση ,που δεν ενδιαφερόσασταν για τα έργα ανάπλασης και φωτισμού που ήταν στα αζήτητα η ηγραμμη ηταν οποιο εργο ηταν της περιφερειας δεν προχωρούσε Τα έργα και οι ημέρες σας τα βιωσε ο σωφος λαος της Ιτεας και της φωκιδας και σας καταδικασε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας!!!

Χρήστος Βανδώρος είπε...

ευχαριστώ το γραφείο τύπου της ΝΔ που μου κάνει την τιμή σε διάλογο με μάσκα λόγω των ημερών παρόλο που αποφεύγει να τοποθετηθεί για οσα βάζω στις 3 συνεχόμενες αναρτήσεις μου. Μην ανησυχείτε...Καταργήθηκαν ΟΛΑ τα βαρίδια. Πάει ο φορέας διαχείρησης του Κορινθιακού πάει αντίστοιχα των Παρνασσού και Οίτης που είχαν λόγο στις ανεμογεννήτριες και λοιπές δραστηριότητες. Θα βρουν δουλειά ιδιώτες στις μελέτες τύπου ΜΠΕ και όλα καλά.

Χρήστος Βανδώρος είπε...

απαντηση στον η μάλλον στην 5.11
Πρέπει να ντρέπεσαι. 26 Δήμοι δημοτικά λιμενικά ταμεία , και η πρωτοποριακή Ανώνυμη εταιρεία Εκμετάλλευσης Τουριστικού Λιμένα νήσου Κώ προσέφυγαν το 2013 στο ΣΤΕ για τις μαρίνες και τουριστικούς λιμένες που δινόντουσαν στο ΤΑΥΠΕΔ, ανάμεσα τους και της Ιτέας. Κανένας δημος δεν ήταν της αριστεράς. Εδώ δημος και περιφέρεια τότε παρέδωσαν αμαχητί στους Γερμανούς την περιουσία. Εγώ έκαμα το καθήκον μου και συντάχθηκα με τους παραπάνω Δήμους με προσωπικό κόστος οπως πάντα. Τι ντροπή για την εδώ αυτοδιοίκηση!!! Τωρα εσύ εντελώς ασχετη/ος έρχεσαι και κάτω από τη μάσκα της ανωνυμίας λές και στηρίζεις συνειδητά εθνικές προδοσίες και ψέμματα.Για τις υπόλοιπες γελοιότητες που αναφέρεις όποτε θέλεις με αποδείξεις αποδείχνω.

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ,ΤΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΤΙ ΑΚΟΥΜΕ ΘΕΕ ΜΟΥ. ΕΙΜΟΥΝΑ ΝΙΑ ΚΑΙ ΓΕΡΑΣΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ .ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΗ ΜΝΗΜΗ ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΜΩΜΑΣΤΕ ΠΟΙΟΣ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΜΑΣ ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΤΡΟΙΚΑΝΟΥΣ ΤΟ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΙΝΟ 2012-2014 ,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

5:11 μμ Δεν ξερεις η κανεις πως δεν ξερεις? Εχουν γραφει πολλα για την ακτομηχανικη Και ποιος σου ειπε πως η προηγουμενη λιμ επιτροπη δεν θελει το λιμανι η που το διαβασες αυτο? Κατι δεν σου βγαινει και γραφεις σε πανικο η εκβιαζεις για επιχορηγηση? Μπες στο διαυγεια

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ ΑΛΛΟ ΤΖΕΗΣΟΝ-ΑΝΤΙΓΟΝΗ..ΣΥΓΝΩΜΗ..ΣΥΡΙΖΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ..