Όπως μεταδίδουν τουρκικά μέσα ενημέρωσης, ο «Σουλτάνος» συναντήθηκε αυτή την εβδομάδα με υψηλόβαθμο στέλεχος της VW σε μια προσπάθεια να λυθεί το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με την υψηλή φορολογία που ισχύει στη χώρα για αυτοκίνητα άνω των 1.600 cc, με υψηλή κατανάλωση.
Ο Ερντογάν είναι έτοιμος να καταργήσει αυτό το φόρο που θα οδηγήσει σε πτώση της τιμής έως και κατά 41% σε ένα VW Passat, το κύριο μοντέλο που οι Γερμανοί θέλουν να πουλήσουν στην αγορά της Τουρκίας (υπολογίζεται ότι με βάση τα δεδομένα της αγοράς, πάνω από 40.000 Passat θα πωλούνται στη χώρα εφόσον καταργηθεί αυτός ο φόρος).
Ο λόγος αυτός είναι και ο κύριος για τον οποίο η VW αυτή τη στιγμή δεν έχει προχωρήσει την κατασκευή του νέου της εργοστασίου στην Τουρκία – μια επένδυση ύψους 1 δις ευρώ.
Η γειτονική μας χώρα φαίνεται ότι θα είναι τελικά ο τόπος κατασκευής του νέου εργοστασίου της VW στην περιοχή μας (θα κατασκευαστεί κοντά στη Σμύρνη), έναντι της Βουλγαρίας που μαζί με την Τουρκία ήταν οι δύο υποψήφιες που είχαν φθάσει στην τελική δυάδα των επιλογών της Γερμανικής φίρμας.
Το νέο εργοστάσιο της μάρκας θα κατασκευάζει αυτοκίνητα κυρίως για τη Skoda και τη SEAT (Karoq και Ateca αντίστοιχα), αλλά και για τη VW. Το ξεκίνημα της παραγωγής θα γίνει το 2022 με 2023, σε ετήσιο ρυθμό 350.000 μονάδων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου