Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017

1st VOLLEY CAMP ITEA 2017 3-7/7/2017 ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΙΤΕΑΣ

Σήμερα φιλοξενούμε τις πρώτες δηλώσεις του κ.Κώστα Παπαδοπουλου, ενός εκ των δυο κορυφαίων προπονητών που θα παρευρεθούν στο προπονητικό καμπ που διοργανώνει ο Α.Σ.Ιτέας.



 "Είμαι χαρούμενος και με τιμά το γεγονός ότι ένας σύλλογος για τον οποίον εχω ακούσει τα καλύτερα λόγια για τις προσπάθειες και την προσήλωσή του, στην διάδοση και εξέλιξη του αθλήματος μας, μου δίνει την ευκαιρία να προσφέρω τη γνώση και την εμπειρία μου. Η συνεισφορά μου σε αυτο το καμπ θεωρώ οτι είναι ένα ακόμα πετραδάκι στο οικοδόμημα που με κοπο και μεράκι προσπαθούν να φτιάξουν οι υπεύθυνοι του συλλόγου."


Ο κ.Γκολιτσης Σπυρος αναφερθηκε στο 1st VOLLEYCAMP ITEA 2017 "Παρακολουθώ απο την αρχή την προσπάθεια που ξεκίνησε η καλή μου φίλη Γιαννα Πουλου με την ίδρυση του ΑΣ ΙΤΕΑΣ το 2014.. Δεν θα μπορούσα να λείψω απο το κάλεσμα της στο 1ο volleycamp,της ΙΤΕΑΣ. Χαρά μου και παράλληλα τιμή μου να διδάξω και να προσφέρω και εγω απο την πλευρά μου στις αθλήτριες που θα συμμετάσχουν στο camp όσες περισσότερες γνώσεις μπορω γύρω απο το άθλημα μας , μαζί με τον αδελφικό μου φίλο Κώστα Παπαδόπουλο"

Δεν υπάρχουν σχόλια: