Γαλαξίδι 11 Ιανουαρίου 2016
Ο
ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Αγαπητοί συμπολίτες ο νόμος του ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ , στο εδ. 1 του
άρθ. 77 αναφέρει ότι στους
δήμους άνω των είκοσι χιλιάδων (20.000)
κατοίκων , με απόφαση του δημοτικού
συμβουλίου , επιλέγεται κατόπιν
προκηρύξεως που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του δήμου , πρόσωπο εγνωσμένου
κύρους και εμπειρίας , ως συμπαραστάτης του δημότη και της επιχείρησης. Η
εκλογή του δε , πρέπει να υπερψηφιστεί από τα 2/3 των μελών του δημοτικού
συμβουλίου. Ο
συμπαραστάτης υποστηρίζεται διοικητικά
από τις υπηρεσίες του δήμου , δέχεται καταγγελίες άμεσα θιγομένων πολιτών και
επιχειρήσεων για κακοδιοίκηση των υπηρεσιών του δήμου , των νομικών του
προσώπων και των επιχειρήσεών του και διαμεσολαβεί προκειμένου να επιλυθούν τα
σχετικά προβλήματα .. .
Η προηγούμενη
διοίκηση το επιχείρησε χωρίς αποτέλεσμα κι η τωρινή το απέφυγε.
Δηλαδή κανένας δημότης δε διαθέτει τα προσόντα
που απαιτεί ο νόμος ; Κανένας δημότης δεν είναι εγνωσμένου
κύρους και εμπειρίας ;
Παρνάσσιοι
… αμόρφωτοι , αδαείς και παρακατιανοί !!!
Οι
υπεύθυνοι δε γνωρίζουν τι προβλέπει ο
νόμος ή σκοπίμως απέφυγαν την επανάληψη της διαδικασίας για την τοποθέτηση ατόμου εγνωσμένου κύρους και
εμπειρίας το οποίο θα λειτουργεί σαν ανεξάρτητη αρχή ; Μπορεί
να δεχτεί κανένας μας ότι σε ολόκληρο το Δήμο Δελφών δεν υπάρχουν ανάμεσά μας άτομα που είναι μορφωμένα και εγνωσμένου κύρους
;
Από
ότι γνωρίζω , κάτι που μου το έχουν επιβεβαιώσει πολλοί , στις εκάστοτε Κυβερνήσεις , Παρνάσσιοι έχουν διατελέσει υπουργοί ,
υφυπουργοί , Γενικοί Γραμματείς υπουργείων κ. ά. .
Τι στο καλό όλοι έχουν… μετακομίσει, κανείς
δεν έχει μείνει σ αυτόν εδώ τον τόπο;
Η
μήπως αυτοσκοπός αυτών που βρίσκονται
στην εξουσία της τοπικής αυτοδιοίκησης
είναι η απόλυτη εξάρτηση όσων πολιτών και επιχειρήσεων έχουν ανάγκη και
άγνοια ώστε με το πρόσχημα ότι θα
μεριμνήσουν για την περίπτωσή τους να τους πουλούν εκδούλευση ότι τους
εξυπηρετούν , υπενθυμίζοντας βέβαια ότι αυτά τα πράγματα είναι ανταποδοτικά ,
σου δίνω μου δίνεις ;
Είναι
λυπηρό έννοιες , όπως , αξιοπρέπεια , πολιτισμός , γνώση να είναι
παρερμηνευμένες από πολλούς αιρετούς της
τοπικής αυτοδιοίκησης , τους επιλεγμένους από εμάς τους ίδιους , τους …
άρχοντες του τόπου !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου