Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ... (άρθρο κ.Ευστάθιου Μαρματάκη)

                   
   

                                                                                        Γαλαξίδι  11 Ιανουαρίου 2016    
                     
 Ο ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ   

                          Αγαπητοί συμπολίτες ο νόμος του ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ , στο εδ. 1 του άρθ. 77 αναφέρει  ότι  στους  δήμους  άνω των είκοσι χιλιάδων (20.000)  κατοίκων , με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου  , επιλέγεται κατόπιν προκηρύξεως που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του δήμου , πρόσωπο εγνωσμένου κύρους και εμπειρίας , ως συμπαραστάτης του δημότη και της επιχείρησης. Η εκλογή του δε , πρέπει να υπερψηφιστεί από τα 2/3 των μελών του δημοτικού συμβουλίου.                                                                                                                                                                                                                Ο συμπαραστάτης  υποστηρίζεται διοικητικά από τις υπηρεσίες του δήμου , δέχεται καταγγελίες άμεσα θιγομένων πολιτών και επιχειρήσεων για κακοδιοίκηση των υπηρεσιών του δήμου , των νομικών του προσώπων και των επιχειρήσεών του και διαμεσολαβεί προκειμένου να επιλυθούν τα σχετικά προβλήματα  .. .        
                            
                           Η προηγούμενη διοίκηση το επιχείρησε χωρίς αποτέλεσμα κι η τωρινή το απέφυγε.  
Δηλαδή  κανένας δημότης δε διαθέτει τα προσόντα που  απαιτεί ο νόμος ;  Κανένας δημότης δεν είναι εγνωσμένου κύρους  και  εμπειρίας  ;                           
Παρνάσσιοι  … αμόρφωτοι , αδαείς  και παρακατιανοί !!!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              
                           Οι υπεύθυνοι δε γνωρίζουν τι  προβλέπει ο νόμος ή σκοπίμως απέφυγαν την επανάληψη της διαδικασίας για την  τοποθέτηση ατόμου εγνωσμένου κύρους και εμπειρίας το οποίο θα λειτουργεί σαν ανεξάρτητη αρχή  ;                                                                                                                                   Μπορεί να δεχτεί κανένας μας ότι σε ολόκληρο το Δήμο Δελφών δεν υπάρχουν  ανάμεσά μας άτομα  που είναι μορφωμένα και εγνωσμένου κύρους ;        
                                                                       
                            Από ότι γνωρίζω , κάτι που μου το έχουν επιβεβαιώσει πολλοί , στις εκάστοτε  Κυβερνήσεις  , Παρνάσσιοι έχουν διατελέσει υπουργοί , υφυπουργοί , Γενικοί Γραμματείς υπουργείων κ. ά. .                                                                                                

Τι στο καλό όλοι έχουν… μετακομίσει, κανείς δεν έχει μείνει σ αυτόν εδώ τον τόπο;                                                                                      
Η μήπως  αυτοσκοπός αυτών που βρίσκονται στην  εξουσία της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι η απόλυτη εξάρτηση  όσων πολιτών και επιχειρήσεων έχουν ανάγκη και άγνοια ώστε με το πρόσχημα  ότι θα μεριμνήσουν για την περίπτωσή τους να τους πουλούν εκδούλευση ότι τους εξυπηρετούν , υπενθυμίζοντας βέβαια ότι αυτά τα πράγματα είναι ανταποδοτικά , σου δίνω μου δίνεις ;                                          

Είναι λυπηρό έννοιες , όπως , αξιοπρέπεια , πολιτισμός , γνώση να είναι παρερμηνευμένες από πολλούς  αιρετούς της τοπικής αυτοδιοίκησης , τους επιλεγμένους από εμάς τους ίδιους , τους … άρχοντες του τόπου !!!



             

ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΣΤΑΘΙΟ ΜΑΡΜΑΤΑΚΗ     

Δεν υπάρχουν σχόλια: