Το ακριβότερο πλοίο με ελληνική σημαία έπεσε στο νερό. Το LNG Carrier "Asterix I" του Ομίλου Capital είναι ένα φιλικό προς το περιβάλλον πλοίο νέας γενιάς και διαθέτει χωρητικότητα 174.000 κυβικά μέτρα. Κατασκευάστηκε από τη Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα, ενώ ακόμα εννέα πλοία να είναι προγραμματισμένα για παράδοση μέχρι το 2026.
Το πλοίο θα πλέει με ελληνική σημαία, απόφαση με ισχυρό για την έμπρακτη εμπιστοσύνης του Ομίλου Capital στο ελληνικό νηολόγιο και την Ελληνική ναυτιλία σε μια απαιτητική περίοδο για την εύρεση των κατάλληλων πληρωμάτων. H περιόδος δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερη για την παράδοση του πλοίου, με την ναυλαγορά των LNG να σημειώνει ιστορικά ρεκόρ και ο μειωμένος αριθμός στο παγκόσμιο στόλο πλοίων τέτοιου τύπου δίνει ένα ισχυρό πλεονέκτημα στον Έλληνα εφοπλιστή, Βαγγέλη Μαρινάκη.
Το νεότευκτο πλοίο "Asterix I" αποτελεί το 7ο από τα συνολικά 16 LNG Carriers τελευταίας γενιάς που έχει παραγγείλει ο Όμιλος Capital από το 2018, σε μια επένδυση ύψους πάνω από 4 δισ. Με το μεγαλόπνοο επενδυτικό πλάνο να βρίσκεται στη μέση του, η προσπάθεια για ενεργειακή αναβάθμιση της χώρας ως κόμβος μεταφοράς ενέργειας στην νοτιανατολική και κεντρική Ευρώπη αποκτά ισχυρούς συμμάχους στο πρόσωπο των Ελλήνων εφοπλιστών και με κοινό στόχο την αυτονομία της χώρας στον εφοδιασμό της.
Την ονοματοδοσία του πλοίου πραγματοποίησε η Αλεξάνδρα Ξύστρα, Τεχνική Διευθύντρια της Capital Gas Ship Management που μαζί με μια διευρυμένη ομάδα ναυπηγών και τεχνικών στην Ελλάδα και στο ναυπηγείο της Ν. Κορέας έχει επιμεληθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια τον ομαλό σχεδιασμό, την κατασκευή και την παράδοση επτά πλοίων LNG Carriers.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου