Χρήστος Παναγιωτόπουλος, Πρόεδρος της ΑΚΤΩΡ |
Στον Όμιλο της Ελλάκτωρ και πιο συγκεκριμένα στη θυγατρική της ΑΚΤΩΡ φαίνεται πως «κλειδώνει» ο διαγωνισμός εξπρές αξίας 32 εκατ. ευρώ του Υπουργείου Υποδομών που αφορά σε έργα αποκατάστασης για τη Διώρυγα της Κορίνθου επικρατώντας των Mytilineos και ΑΒΑΞ.
Πρόκειται για τον διαγωνισμό με τίτλο «αποκατάσταση των ζημιών στο πρανές από την πλευρά της Πελοποννήσου της Διώρυγας Κορίνθου».Το Υπουργείο Υποδομών είχε αποστείλει πρόσκληση στις ΑΚΤΩΡ, ΑΒΑΞ και Mytilineos ώστε να προσέλθουν σε διαπραγμάτευση για την ανάθεση του έργου, ενώ επεσήμανε πως η αποκατάσταση των εν λόγω ζημιών είναι αναγκαία, καθώς πρέπει να εξασφαλιστεί σύντομα η ασφαλής λειτουργία της Διώρυγας.
Όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Αχ. Καραμανλή, που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, στις 7 Δεκεμβρίου ο Όμιλος της ΑΒΑΞ έδωσε έκπτωση της τάξης του 1%, η Mytilineos 2,7% και η ΑΚΤΩΡ 3,59%.
Στη συνέχεια το Υπουργείο ζήτησε βελτιωμένες προσφορές εκ μέρους των εταιριών και στις 9 Δεκεμβρίου ανταποκρίθηκαν οι ΑΚΤΩΡ και ΑΒΑΞ, ενώ η Mytilineos ενημέρωσε με επιστολή της πως δε θα υποβάλλει νέα προσφορά.
Στο δεύτερο αυτό γύρο για τη διεκδίκηση του έργου η ΑΚΤΩΡ έδωσε την καλύτερη προσφορά με έκπτωση της τάξης του 4,47%, ενώ η βελτιωμένη προσφορά της ΑΒΑΞ ανήλθε στο 1,24%.
Πιο συγκεκριμένα, η τελική προσφορά της ΑΚΤΩΡ ανήλθε στα 30,5 εκατ. ευρώ, τα οποία αναλύονται σε δαπάνες εργασιών 19,1 εκατ. ευρώ, ΓΕ & ΟΕ 3,4 εκατ. ευρώ, απρόβλεπτα 2 εκατ. ευρώ, αναθεώρηση 2,9 εκατ. ευρώ, και ΦΠΑ 5,9 εκατ. ευρώ.
Το έργο
Η ΑΚΤΩΡ καλείται να αντιμετωπίσει το πρόβλημα που έχουν δημιουργήσει οι κατολισθήσεις στη διώρυγα με συνέπεια αυτή να παραμένει κλειστή. Συγκεκριμένα το τελευταίο διάστημα παρατηρήθηκαν καταπτώσεις στο πρανές της Διώρυγας στην πλευρά της Πελοποννήσου και ειδικά όσον αφορά το βιολογικό καθαρισμό.
Ύστερα από σχετική μελέτη που αφορούσε το κόστος των εργασιών, ο Υπουργός Υποδομών έδωσε το πράσινο φως για τη δέσμευση κονδυλίων 32 εκατ. ευρώ προκειμένου να προχωρήσει άμεσα ο διαγωνισμός και να ξεκινήσουν οι εργασίες που είναι απαραίτητες για την επαναλειτουργία της Διώρυγας.
1 σχόλιο:
Για όσους ξέρουν τη δουλειά ή καταλαβαίνουν στοιχειωδώς, έκπτωση 4,47% σε έργα τέτοιου ύψους και σημασίας, σημαίνει συμπαιγνία.
Κοιτάξτε τα έργα των άλλων δύο εταιριών στο εγγύς μέλλον και θα φανεί.
Όσο για το μιζάρισμα, χωριό που φαίνεται........
Δημοσίευση σχολίου