Δευτέρα 5 Απριλίου 2021

Κλειστή επ' αόριστον η Διώρυγα της Κορίνθου- Στον «αέρα» 90 εργαζόμενοι

Τεράστιες συνέπειες για την ελληνική εμπορική ναυτιλία η διακοπή διέλευσης πλοίων από τη διώρυγα

Βράχια και χώματα έπεσαν στην Διώρυγα της Κορίνθου, με αποτέλεσμα να κλείσει για άγνωστο χρονικό διάστημα


Κλειστή παραμένει η διώρυγα της Κορίνθου από τα μέσα Ιανουαρίου όταν τμήμα εδάφους της υποχώρησε στα νερά με αποτέλεσμα να διακοπεί επ' αόριστον η κυκλοφορία των πλοίων καθώς κρίθηκε επικίνδυνη η διέλευσή τους. 

 

Οι αρμόδιοι έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου προκειμένου να αποκατασταθεί η λειτουργία της, καθώς εκτός από τους 90 εργαζόμενους των οποίων η τύχη βρίσκεται σε αχαρτογράφητα νερά, τεράστιες είναι την ίδια στιγμή οι οικονομικές συνέπειες και στην ελληνική εμπορική ναυτιλία.

 

Αφενός έχουν αρχίσει να εξαντλούνται τα ταμειακά διαθέσιμα της διώρυγας με ορατό τον κίνδυνο της παύσης πληρωμών των εργαζομένων, αφετέρου αυξάνεται το κόστος μεταφοράς εμπορευμάτων και καυσίμων καθώς τα πλοία καλούνται πλέον να κάνουν τον γύρο της Πελοποννήσου αφού είναι αδύνατη η διέλευση από τη διώρυγα. 

 




 

«Οι εργαζόμενοι που βρίσκονται σε κίνδυνο μη καταβολής της μισθοδοσίας είναι 71 άτομα και φτάνουν τους 90 αν προστεθεί σε αυτούς το διοικητικό προσωπικό. Κανείς δεν έχει διασφαλίσει την πληρωμή των εργαζομένων ενώ έχουμε στείλει σχετικά έγγραφα στο πρωθυπουργό, στα Υπουργεία Ναυτιλίας, Τουρισμού, Ενέργειας, Εθνικής Άμυνας ώστε να υπάρξει μέριμνα», λέει ο Ευθύμιος Χριστοδούλου, πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων της Διώρυγας.

 

Η απώλεια των λίθινων κριπηδωμάτων που στήριζαν και προστάτευαν το έδαφος από την πτώση προκλήθηκε από την υγρασία και τη διάβρωση, σύμφωνα με μελέτες που έχει πραγματοποιήσει μέχρι στιγμής το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών. Η διώρυγα παραμένει κλειστή λόγω της επικινδυνότητας τουλάχιστον 200 μέτρων και με σκοπό να γίνουν μελέτες αποκατάστασης.

 



Άγνωστο πότε θα ανοίξει η διώρυγα της Κορίνθου. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΒΑΣΙΛΗΣ ΨΩΜΑΣ

 

Πληροφορίες αναφέρουν πως το συγκεκριμένο έργο αφορά ζώνη ενός χιλιομέτρου με τον προϋπολογισμό για την υλοποίησή του να ανέρχεται σε 9 εκατ. ευρώ.

 

Από την πλευρά τους οι εργαζόμενοι ζητούν να ενταχθούν σε κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα στήριξης με εκείνα για τις συνέπειες της πανδημίας, μόλις εξαντληθούν τα ταμειακά διαθέσιμα, αλλά και να προχωρήσουν οι εργασίες αποκατάστασης στα 200 επικίνδυνα μέτρα ώστε να ανοίξει κανονικά η διώρυγα τον Μάιο. 


Να σημειωθεί πως σήμερα, Δευτέρα επίκειται συνάντηση των εμπλεκόμενων φορέων στο Υπερταμείο προκειμένου να βρεθεί λύση.


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν περισσεύει κανένα ευρώ από τα 32 δις του ταμείου ανάκαμψης;

Τρώμε στη μάπα εργοστάσια που ρυπαίνουν και ανεμογεννήτριες που
υποβαθμίζουν τον κορινθιακό κόλπο , γιατί να μη δώσουν τα 9 εκατομ
Ευρώ να ανοίξουν και άλλα τόσα για να διαπλατύνουν σε μερικά σημεία
την διώρυγα;
Κάποιοι δεν θέλουν να αναδειχθεί ο Κορινθιακός σε τουριστική ζώνη ...εκεί
ψάξτε και θα ανακαλύψετε αυτούς που δεν μπορούν να βρουν τα 9 εκατομ
Ευρώ να ανοίξουν την διώρυγα…
Η πολύ μικρότερη και βρώμικη λίμνη της Γενεύης που τραβάει τουρίστες δεν έχει τόσο όμορφα τοπία και αρχαιολογικά μνημεία που έχει ο Κορινθιακός Κόλπος..

Ανώνυμος είπε...

Έργο που βολοδέρνει από την προ Χριστού εποχή και μια Ελλάδα ανίκανη να συντηρήσει

Ανώνυμος είπε...

ΒΑΛΤΕ ΜΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΩΛΚΟ Η ΞΑΝΑΦΤΕΙΑΞΤΕ ΠΟΡΝΕΙΑ.Ο ΜΕΝΙΟΣ ΣΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.