Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

«ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ»

ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ




ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ            Άμφισσα      21  Απριλίου   2016
 Α/ΘΜΙΑΣ  ΕΚΠ/ΣΗΣ  ΦΩΚΙΔΑΣ           Αριθμ. Πρωτ.   :     21
           «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ  ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ»
                                                                   
                                                                       ΠΡΟΣ :
                                                                  1. Τα  μέλη  του  Συλλόγου
                                                                                            - έδρες τους
                                                       2. κ. Βουλευτή Φωκίδας
Πληροφορ.   :  Δεδούσης Αργύρης                    3. κ. Δήμαρχο Δελφών
Τηλ.              :  693 7674360                               4. κ. Αντιπεριφερειάρχη Φωκίδας
e-mail   :  syllogospefokidas@gmail.com           5. Τοπικά ΜΜΕ                   
                                                                             
                                                                                                                                                         
                                                                             
 «ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ»


Το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Παιδείας «Ρυθμίσεις για την Έρευνα και άλλες διατάξεις» με το προσχέδιο για το μεταβατικό σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών για το σχολικό έτος 2016-2017 που πρόκειται να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή θα επιφέρει οδυνηρές συνέπειες σε όλους τους αναπληρωτές και μόνιμους εκπαιδευτικούς. Η πολιτική των μηδενικών διορισμών, η επαναφορά του νόμου 3848/2010 που διαλύει τις ζωές των  αναπληρωτών  και οδηγεί στην ανεργία χιλιάδες εκπαιδευτικούς, το κλείσιμο των Τμημάτων Ένταξης και η διάλυση της Ειδικής Αγωγής, η μαζική κατάργηση νηπιαγωγείων, η υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικών και η κατάργηση των ολοημέρων οδηγούν στη διάλυση της δημόσιας δωρεάν παιδείας.
Με την νέα τροπολογία παραγκωνίζεται η προϋπηρεσία και υποβαθμίζεται η αξία της, ενώ η μη κατοχύρωση του έτους κτήσης πτυχίου και παράλληλα η υπέρμετρη μοριοδότηση του βαθμού πτυχίου οδηγούν σε άδικες ανατροπές στους πίνακες κατάταξης αναπληρωτών. Με αυτή την τακτική απαξιώνεται το πτυχίο και τα εργασιακά-επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν απ’ αυτό.
Πολλοί από τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς έχουν καλύψει οργανικά και λειτουργικά κενά σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές, εξυπηρετώντας τις αυξημένες ανάγκες σε διδακτικό προσωπικό. Με αυτό το σχέδιο νόμου ουσιαστικά εκτοπίζονται από τη δημόσια εκπαιδευτική κοινότητα και την εκπαιδευτική διαδικασία και οδηγούνται στην ανεργία. Το Υπουργείο Παιδείας αποδεικνύεται ότι αντιμετωπίζει την εκπαίδευση με λογιστικούς όρους και τους συναδέλφους ως αναλώσιμους, παίζοντας με το μέλλον της νέας γενιάς.
Το  νομοσχέδιο δε θίγει άμεσα μόνο τους αναπληρωτές αλλά και τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, καθώς διαλύει το ασφαλιστικό σύστημα και το συνταξιοδοτικό. Παράλληλα, οδηγεί σε κατάργηση εκατοντάδων τμημάτων νηπιαγωγείων σε όλη τη χώρα και υποβαθμίζει τραγικά την προσχολική αγωγή.
Υπογραμμίζουμε ότι η εμπειρία που αποκτήθηκε από χιλιάδες εκπαιδευτικούς στις σχολικές τάξεις τα τελευταία χρόνια αποτελεί αναμφισβήτητα πολύ σημαντικό προσόν και δεν πρέπει να τίθεται στο περιθώριο. Το προτεινόμενο σύστημα μοριοδότησης της προϋπηρεσίας, με τους εξαιρετικά μικρούς συντελεστές θεωρούμε ότι πρέπει τουλάχιστον να επανεξεταστεί, να καταργηθεί το όριο των εξήντα μηνών και να προσμετρηθεί κανονικά η μοριοδότηση για τα δυσπρόσιτα.
Αντί λοιπόν να δρομολογηθούν μόνιμοι και μαζικοί διορισμοί στην εκπαίδευση, χιλιάδες εκπαιδευτικοί καταδικάζονται στην ανεργία, ενώ ανατρέπονται εξ’ ολοκλήρου οι πίνακες κατάταξης. Οι αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις που προωθούνται δεν μπορούν να λαμβάνουν χώρα σε ένα προηγμένο κράτος δικαίου και να εφαρμόζονται αιφνιδίως, πλήττοντας ανεπανόρθωτα τον πολύπαθο κλάδο των αναπληρωτών και τη δημόσια εκπαίδευση εν γένει.

Αγωνιζόμαστε και απαιτούμε:

1.     Να γίνουν μαζικοί μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση.
2.     Να καταργηθεί ο Ν.3848/10.
3.     Να αποσυρθεί το άρθρο 35 του Σχεδίου Νόμου.
4.     Να αποσυρθούν οι προτάσεις για το σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών.
5.     Να κατοχυρωθεί η ημερομηνία/έτος κτήσης πτυχίου και να καταργηθεί η χρήση του βαθμού πτυχίου ως ακαδημαϊκού κριτηρίου.
6.     Να μην τεθεί ανώτατο όριο μοριοδοτούμενης προϋπηρεσίας στους 60 μήνες και να διατηρηθεί η επιπλέον μοριοδότηση για τα δυσπρόσιτα.
7.     Να αποσυρθούν οι απαράδεκτες ρυθμίσεις για τον ελάχιστο αριθμό μαθητών στα νηπιαγωγεία, που διαλύουν την προσχολική αγωγή και οδηγούν σε συγχωνεύσεις τμημάτων και κλείσιμο νηπιαγωγείων.
8.     Να μην καταργηθεί κανένα Τμήμα Ένταξης.
9.     Να διαμορφωθεί ένα σταθερό σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών που θα ισχύει σε βάθος 15ετίας.



       Ο Πρόεδρος                                                     Ο Γραμματέας      

                                        

  Αργύριος   Δεδούσης                                      Λουκάς Καρατζόγλης










3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί

Δεδούσης Αργύρης είπε...

Αγαπητέ μου κύριε ανώνυμε. Ο υποκριτής κρύβεται πίσω από την ανωνυμία. Εσείς που κρίνετε τον αγώνα και την αγωνία τόσων χιλιάδων νέων ανθρώπων για εργασία, δεν έχετε το θάρρος να αναφέρετε ούτε το όνομά σας. Εγώ λοιπόν όπως βλέπετε λέγομαι Αργύρης Δεδούσης και υπογράφω το παραπάνω ψήφισμα. Εσείς πως λέγεστε;

Ανώνυμος είπε...

Τα ανώνυμα σχόλια έχουν την δική τους βαρύτητα και οι επώνυμες τοποθετήσεις και απαντήσεις την δική τους. Και τα ανώνυμα σχόλια βολεύει όλους να ακούγονται (όσα δεν βρίζουν, βλασφημούν κ.λ.π. και τουλάχιστον αυτά που ούτως ή άλλως ακούγονται στα καφενεία) γιατί αφού τελικά λέγονται καλο ή κακοπροαίρετα, να μπορούν όσοι θίγονται να απαντούν και να αμύνονται έστω στο διαδίκτυο χωρίς να χρειαστεί να τραβιούνται στα καφενεία. Μυαλό και κρίση έχουμε και να ακούγονται όλες οι απόψεις, βγάζουμε εμείς τα συμπεράσματά μας. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΣ ΤΗΣ ΦΤΩΧΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΔΕΞΙΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ Ή ΌΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ , ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΠΛΟΥΤΟ ΠΕΡΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΣΗΜΑΝΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΝΑ ΘΑ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ.

ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ. ΔΕΔΟΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ, ΘΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΑΣ. ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΟΙ ΠΑΡΟΧΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΨΕΣ ΠΑΝΤΟΎ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΠΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΧΝΗ ΠΙΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΣΤΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ.

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΘΑ ΚΟΠΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΟΥ ΤΙ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΜΕ.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ. ΛΕΙΨΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΧΩΡΙΑ (ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΧΑΖΟΥΣ) ΤΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΤΕΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΣΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑΣ.

ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΘΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΟΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ. ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΙΣ «ΠΟΛΕΙΣ»ΜΑΣ. ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΟΣΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΟΣΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΕΤΟΙΜΑ ΛΕΦΤΑ ΠΑΛΙ ΝΑ ΞΥΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΟΠΕΡΝΑΜΕ. ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΑΣ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΕΤΑΙΜΑ ΘΑ ΤΟΝ ΓΔΑΡΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΓΓΥΗΘΗΚΑΤΕ.

ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΤΙ ΜΑΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΗΣ ΥΠΟΛΟΙΠΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ;;;;;;

ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΡΗΜΑΞΕΙ. ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ. ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ. ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;;;;;
ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ. ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ. ΣΤΙΣ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Ή ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΦΡΑΣΤΕΣ ΤΟΥΣ.
ΕΡΓΟ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΞΙΩΣΕΙΣ;;;;;;;;;;;;

ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΑΔΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΒΑΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΛΥΚΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕΖΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΓΙΝΕΤΕ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΕΖΕΣ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΑ.