Η αερολέσχη Φωκίδας
και Στ.Ελλάδας Α.ΦΩ.ΣΤ.ΕΛ σε συνεργασία
με την περιφερειακή ενότητα Φωκίδας , τον Δήμο Δελφών και τον Δήμο Δωρίδας
διοργάνωσε με επιτυχία στη Φωκίδα από 20/6 ως προπονητική ημέρα και
επίσημα από τις 21/6 ως και τις 27/6 για πρώτη φορά το ΠΡΟΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ και
για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟΥ ΠΛΑΓΙΑΣ .
Ο αγώνας είχε 56 αθλητές από 17 χώρες, αλλά και αρκετούς πιλότους Έλληνες, που δεν
συμμετείχαν στον αγώνα και πέταξαν χωρίς να βαθμολογηθούν.
Όλοι οι ξένοι πιλότοι έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένοι από τις πτητικές
δυνατότητες της Φωκίδας και από την
δυνατότητα να συνδυάζουν πτήσεις με παραθαλάσσιες διακοπές και μας ρωτούσαν
πότε θα ξαναδιοργανώσουμε αγώνα την επόμενη χρονιά για να έρθουν και με άλλους
φίλους τους τώρα που γνώρισαν τις δυνατότητες και την ομορφιά της περιοχής .
Την 1η
μέρα των αγώνων Κυριακή 21/6 απογειώθηκαν από την Αγ.Ευθυμία, αλλά ο αγώνας διακόπηκε λόγω βροχής και
πολλοί προσγειώθηκαν στην μαρίνα Ιτέας.
Την 2η
μέρα 22/6 δεν ανέβηκαν σε κάποια
απογείωση λόγω καιρού και είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν με μέσα της
διοργάνωσης το Γαλαξίδι και τους Δελφούς
Την 3η μέρα απογειώθηκαν από την ΑγΕυθυμία και ο
αγώνας είχε τερματισμό μετά από 62 χλμ έξω
από την Γραβιά με 31 πιλότους χαρούμενους ,επειδή είχαν ολοκληρώσει την
διαδρομή.
Την ανάδειξη των
πτητικών δυνατοτήτων της
περιοχής δυστυχώς περιόρισε η απαγόρευση
της τελευταίας στιγμής για περιορισμό των πτήσεων στις 23, 24 και 25 Ιουνίου λόγω
αεροπορικών ασκήσεων του ΝΑΤΟ με συνέπεια να μην μπορούμε να απογειωθούμε πριν
τις 15.00 και φυσικά να μη μπορεί να ξεκινήσει ο αγώνας πριν τις 16.00 όπως
ορίζουν οι κανόνες των αγώνων.
Η συνέπεια ήταν να
χάσουμε τρεις υπέροχες πτητικά
ημέρες που θα μπορούσαν να αναδείξουν με
τον καλύτερο τρόπο τις πτητικές δυνατότητες
της περιοχής, μιας και περιορίζονταν
ο χρόνος πτήσης και κατά συνέπεια και η απόσταση που θα μπορούσε να διανυθεί στις συγκεκριμένες ημέρες.
Την 4η
μέρα 24/6 η απογείωση έγινε πάνω από το
Μαλανδρίνο και ο αγώνας κατέληξε λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα στη Μαρίνα Ιτέας
όπου 11 πιλότοι ολοκλήρωσαν την διαδρομή.
Την 5η
μέρα 25/6 απογείωση έγινε πάνω από το
πάνω Πολύδροσο και διακόπηκε λόγω μεγάλης
έντασης ανέμου ενώ εξελισσόταν .
Την 6η μέρα
που δεν υπήρχε χρονικός περιορισμός από τις ασκήσεις του ΝΑΤΟ μπορέσαμε
να αναδείξουμε τις δυνατότητες της περιοχής βάζοντας ως απόσταση να διανυθούν
112 χλμ και να καταλήξουν στην μαρίνα
Ιτέας όπου έφτασαν 36 πιλότοι.
Την χαρά της πολύ καλής πτητικής μέρας αμαύρωσε το ατύχημα
του Γιαπωνέζου λίγο πριν τερματίσει τον αγώνα πάνω από τα βράχια των Δελφών σε
ιδιαίτερα δύσβατο χώρο, ο οποίος έσπασε το πόδι του σε δύο σημεία.
Την 7η μέρα 27/6 λόγω καιρού δεν
έγιναν πτήσεις και οι περισσότεροι πιλότοι μετά την επιβράβευση των
νικητών, στις πέντε κατηγορίες αλεξιπτώτων
στην αίθουσα του Δημαρχείου Ιτέας, αναχώρησαν για
τους προορισμούς τους, ενώ κάποιοι από όσους έμειναν ξεναγήθηκαν στο κάστρο της Άμφισσας
Οι πιλότοι πέταξαν
τις πέντε από τις επτά αγωνιστικές
ημέρες και προσμέτρησαν στον αγώνα οι τρείς καθώς οι άλλες δύο ακυρώθηκαν λόγω
καιρικών συνθηκών, ενώ ο διευθυντής Ed Moore και ο υπεύθυνος ασφαλείας Σπύρος Πανάγος έπρεπε να σταματήσουν τον
αγώνα κατά την διάρκεια που εξελίσσονταν.
Η Α.ΦΩ.ΣΤ.ΕΛ κατόρθωσε να έχει πιλότους στις τέσσερις από
τις πέντε κατηγορίες νικητών εκτός αυτής των γυναικών.
Έτσι στην κατηγορία αλεξιπτώτων κατηγορίας ΕΝ Α & Β ο Γιάννης
Γεωργουσόπουλος κατέκτησε την 3η θέση
Στην κατηγορία αλεξιπτώτων κατηγορίας ΕΝ C ο Δημήτρης Κυρίτσης κατέκτησε την 3η
θέση
Στην γενική κατηγορία
αλεξιπτώτων για το ελληνικό πρωτάθλημα ο Γιάννης Ξηρός και ο Αντώνης
Πάρδος κατέκτησαν την 1η και 3η θέση αντίστοιχα, φέρνοντας
το κύπελλο του πρωταθλήματος για 3η
φορά στην αερολέσχη, ενώ ο Ιωακείμ Σκόνδρας από την αερολέσχη Αγρινίου την 2ην
θέση.
Τέλος στην κατηγορία του του προπαγκοσμίου κυπέλλου ο Γιάννης Ξηρός
κατέλαβε την 2η θέση ενώ την 1η και την 3η
κατέκτησαν ο Ιταλός Domenico Pizzi και ο Ισραηλινός Victor Sibirtsev αντίστοιχα.
Η Α.ΦΩ.ΣΤ.ΕΛ θέλει να ευχαριστήσει:
- Τους συνδιοργανωτές του αγώνα ,την περιφερειακή ενότητα Φωκίδας , τον Δήμο Δελφών και τον Δήμο Δωρίδας.
- Τους κατοίκους της Αγ.Ευθυμίας για την παραχώρηση του χώρου προσγείωσης και ιδιαίτερα τον πρόεδρο της κοινότητας Αντρέα Σολδάτο για την πολύτιμη βοήθεια που προσέφερε με το σκίαστρο της απογείωσης, την διαπλάτυνση και καθαρισμό του δρόμου για να περνάει το λεωφορείο, και την διοργάνωση του χώρο διαμονής όσων επέλεξαν να μείνουν εκεί.
- Την ΔΕΗ για την διακοπή του ρεύματος στο χώρο προσγείωσης στην Αγ.Ευθυμία.
- Όλους αυτούς εντός και εκτός λέσχης που εργάστηκαν άοκνα κατά την διάρκεια του αγώνα για την κατά δυνατόν τέλεια υποστήριξη και εξέλιξη του και το πέτυχαν.
- Το ΚΑΠΗ Ιτέας για τα τραπέζια που πρόσφεραν και χρησιμοποιήθηκαν στο party καλωσορίσματος.
- Τον Λευτέρη Μπαιράμη και τα φρούτα Άγγελος για την πανέμορφη πινελιά στα φρούτα του party καλωσορίσματος.
- Τον ιδιοκτήτη των κρασιών « Έρωχος» για την προσφορά κρασιών στους νικητές του κάθε αγώνα αλλά και στους τελικούς τρεις νικητές όλων των κατηγοριών .
- Το λιμενικό ταμείο και το λιμεναρχείο για την παροχή των κεντρικών γραφείων του αγώνα και την χρήση γενικά της μαρίνας ως χώρου προσγείωσης.
- Τους οδηγούς του Δήμου Δελφών και Δωρίδας και τον οδηγό της περιφερειακής ενότητας Φωκίδας, που παρέμεναν μέχρι αργά καθημερινά σε βοήθεια της οργάνωσης.
- Την πυροσβεστική υπηρεσία και το ΕΚΑΒ για την άμεση βοήθεια τους στο ατύχημα της τελευταίας ημέρας του αγώνα, και το κέντρο διάσωσης και έρευνας για την γρήγορη αποστολή ελικοπτέρου για την μεταφορά του πιλότου σε νοσοκομείο της Αθήνας.
Ελπίζουμε η έκθεση του παρατηρητή του αγώνα να είναι θετική,
ώστε να μπορέσουμε, αφού βελτιώσουμε το αρνητικά μας στοιχεία, που δεν
είναι άλλα από την κατάσταση της απογείωσης στην
Αγ.Ευθυμία, να διοργανώσουμε το
παγκόσμιο κύπελλο στο 2016.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου