Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023

ΝΔ: «Τέσσερις απαντήσεις σε κάποια από τα ψέματα του κ. Τσίπρα»

Τη συνέντευξη του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα σχολιάζει σε εκτενή ανακοίνωσή της η Νέα Δημοκρατία απαντώντας σε «ψέματα», όπως αναφέρει που ειπώθηκαν κατά τη διάρκειά της. 

«Τη στιγμή που οι πολίτες απαιτούν αλήθειες και ανάληψη ευθυνών, ο κ. Τσίπρας ισχυρίστηκε ότι όλα έγιναν σωστά επί των ημερών του κι ότι το 2019 παρέδωσε έναν σιδηρόδρομο στον οποίο όλα λειτουργούσαν καλά», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το κυβερνών κόμμα. 

«Για να υποστηρίξει, δε, τους ισχυρισμούς του, χρησιμοποίησε σειρά ψεμάτων. Τα ίδια που χρησιμοποίησε και ο υπουργός του κ. Σπίρτζης», συνέχισε η ΝΔ και παρέθεσε τα εξής:

Ψέμα: «Παραδώσαμε το 68% του έργου»

Αλήθεια: Η σύμβαση, η οποία ξεκίνησε στο τέλος του 2014, ενώ θα έπρεπε να ολοκληρωθεί ως το 2016, αναπτύχθηκε έως το 2017 μερικώς. Είχε υπάρξει παράδοση του 32% του παραδοτέου, στο οποίο δυστυχώς, όμως, «υπήρχαν σοβαρότατα σφάλματα, κατ' αποτέλεσμα ένα ποσοστό όχι πάνω από 18% ήταν αυτό που ήταν γνήσια λειτουργικό τα δύο αυτά χρόνια. Το υπόλοιπο χρειαζόταν να ανακατασκευαστεί. Το 2017 σταματά στην πραγματικότητα η εφαρμογή της σύμβασης γιατί προέκυψαν σοβαρότατα λάθη στην εφαρμογή». Το περίφημο 68% αναφέρεται σε ποσοστά απορρόφησης των χρηματοδοτήσεων και όχι σε λειτουργικά τμήματα τα οποία παραδόθηκαν. Επί θητείας ΣΥΡΙΖΑ παραδόθηκαν 17 σταθμοί, σε σύνολο 52, εκ των οποίων οι μισοί ανακατασκευάστηκαν επί κυβέρνησης ΝΔ και κατασκευάστηκαν 19 επιπλέον. Σχετικά με το ETCS, μέχρι το 2020 είχαν παραδοθεί μηδέν (0) σταθμοί, ενώ μεταξύ 2020-2023 παραδόθηκαν 21 σταθμοί για χρήση στον ΟΣΕ, ήτοι το 40% του έργου.

Ψέμα: «Στη Λάρισα, υπήρχε και δεύτερο σύστημα τηλεδιοίκησης που υπέστη βλάβη το 2019 και κάηκε και δεν το έφτιαξε κανείς. Γιατί δεν το έφτιαξε κανείς; 9,5 δισ. απευθείας αναθέσεις έκαναν»

Αλήθεια: Το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης λειτουργούσε πλήρως από τον Νοέμβριο του 2022». Το 2017 επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ έκλεισε ο τοπικός σταθμός σηματοδότησης στη Λάρισα. Η τηλεδιοίκηση ήταν ενεργή, όμως, σύμφωνα με έγγραφο του ΟΣΕ, δεν λειτουργούσε, δεν τους επέτρεπε να δουν τίποτα πλην ενός πολύ μικρού τμήματος, μέχρι την πυρκαγιά του 2019, οπότε και καταστράφηκε. Ο νέος τοπικός σταθμός παραδόθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ τον Νοέμβριο του 2022. Άρα ο σταθμάρχης, όπως έχουν βεβαιώσει όλοι με επιτόπια έρευνα, θα μπορούσε και να χαράξει ηλεκτρονικά την πορεία και να δει το τρένο για 5,5 χιλιόμετρα. Δεν έκανε τίποτα από τα δύο.

Ψέμα: «Επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ήταν 2 σταθμάρχες σε κάθε σταθμό»

Αλήθεια: Ποτέ δεν υπήρχε υποχρέωση για δύο σταθμάρχες. Αρκεί να κοιτάξει κάποιος τους πίνακες υπηρεσίας για να το διαπιστώσει. Υπάρχουν 3 βάρδιες στις οποίες επιμερίζεται το έργο. Το ρυθμιστικό πλαίσιο προβλέπει ότι ο προϊστάμενος είναι εκείνος που καθορίζει τις βάρδιες.

Ψέμα: «Υπήρχε σύστημα στην Καρόλου με το οποίο μπορούσες να δεις που ήταν το κάθε τρένο»

Αλήθεια: Στην πραγματικότητα, υπήρχε ένα σύστημα GPS, το οποίο όμως δεν έδειχνε σε ποιες ράγες κινείται το τρένο, αλλά απλά το στίγμα της τοποθεσίας του. Άρα, όταν υπάρχουν δύο γραμμές, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να δει αν κινείται στη σωστή ή στη λάθος γραμμή. Αυτό θα μπορούσε να διαπιστωθεί αν λειτουργούσε το σύστημα της τηλεδιεύθυνσης το οποίο δεν είχε εγκατασταθεί».

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή να συμπεράνουμε ότι όλοι -   στα κόμματα - γνωρίζατε την αλήθεια και την διακρίνατε μάλιστα απ το ψέμα και παρόλα ταύτα μας αφήσατε στα χέρια ενός «άπειρου σταθμάρχη» ;

Ανώνυμος είπε...

Κούλης , ο πρωθυπουργός που δεν ήξερε τίποτα , δεν τον ενημέρωσε κανένας για τίποτα , αλλά τους παρακολουθούσε όλους . Τι παιδί θαύμα είναι αυτό !!!
Ξύπνησε τώρα , όχι γιατί νοιάζετε για τα θύματα , αλλά γιατί πέφτει στις δημοσκοπήσεις.

Ανώνυμος είπε...

Ο λαλίστατος κ. Ιωάννης Μπούγας μπορεί να μας πληροφορήσει με τι προσόντα, ουσιαστικά και τυπικά, έγινε σταθμάρχης Λάρισας ο κύριος αυτός που μέχρι χθες, στα 59 χρόνια του, ήταν αποθηκάριος και οδηγός φορτηγού; Ο άνθρωπος που δεν ήξερε να διαβάζει τους πίνακες χειρισμού και ούτε να χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά συστήματα τηλεπικοινωνίας; Ο άνθρωπος που οδήγησε στον θάνατο 57 νέα παιδιά; Αυτό το έγκλημα της ρουσφετολογίας, του κομματισμού και της αναξιοκρατίας, με τι πρέπει να το πληρώσει το κόμμα που ανέδειξε αυτόν τον αγράμματο σε σταθμάρχη;
Έχεις να μας δώσεις καμία απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα κύριε Ιωάννη Μπούγα, ή προτιμάς να φωτογραφίζεσαι σε ανούσιες προεκλογικές εκδηλώσεις και να βγάζεις λογίδρια, άνευ ουσιαστικού περιεχομένου;

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ: 15 Μαρτίου 2023 στις 12:59 μ.μ.

Τσεκάρετε με Χ την σωστή απάντηση:

1. “Μη μου τους κύκλους τάραττε”

2. "Αγρόν ηγόρασα"

3. "Ωραία ερώτηση· προχωρήστε στην επόμενη"

Ανώνυμος είπε...

ΨΗΦΙΖΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ Νο 3.

Ανώνυμος είπε...

Ο.Κ. οι ευθυνες ΟΛΩΝ των κυβερνησεων δεν χρειαζονται .."πιστοποιηση" .Ομως, αν δεν εκανε την μα....ια του ο χωρις εμπειρια σταθμαρχης, αν δεν την "κοπαναγαν" οι εμπειροι σταθμαρχες ,αν δεν ηθελαν σουβλακια κ.λ.π. κ.λ.π. δεν θα χαναμε τοσες αθωες ψυχες και δεν θα μιλαγαμε για τα χαλια του ΟΣΕ χρονια τωρα τα οποια ολοι γνωριζαν, αλλα , ολοι χρησιμοποιουσαν το τρενο ,ως το ασφαλεστερο μεσο.Αφηστε λοιπον τις αντιπολιτευτικες σας κορωνες ,ενθεν-κακειθεν και ας πιεσουμε ΟΛΟΥΣ να κατσουν κατω και να δωσουν λυσεις.