- Τα σχέδια της νέας Δημοτικής Αρχής για την αποσυμφόρηση των επίμαχων δρόμων της Ιτέας – Πως θα χειριστεί το πρόβλημα ο νέος δήμαρχος κ. Θανάσης Παναγιωτόπουλος
Στο προσκήνιο και πάλι η εφαρμογή της υπάρχουσας μελέτης
Στο προσκήνιο τίθενται για μια ακόμη φορά το κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ιτέα, το οποίο μάλιστα είναι πιο επίκαιρο από ποτέ, λόγω της θερινής περιόδου που διανύουμε.
Τα παράπονα των κατοίκων και των επισκεπτών πολλά και καθημερινά, αφού σε συζητήσεις μονοπωλεί το ενδιαφέρον το κυκλοφοριακό χάος που δημιουργείται συνεχώς, ενώ τα ερωτηματικά εστιάζουν κυρίως στο γιατί η πόλη της Ιτέας παραμένει χωρίς την ρυθμιστική απόφαση της κυκλοφορίας η οποία όπως ορίζει ο Νόμος πρέπει να περάσει από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση.
Μάλιστα πολλοί ισχυρίζονται ότι στην Ιτέα επικρατεί απόλυτη αναρχία και σε ότι αφορά την κυκλοφορία αλλά και την στάθμευση, πως ο Δήμος συνεχώς αλλάζει τις πινακίδες ενώ το Λιμεναρχείο και η Τροχαία μένουν απλοί θεατές σε αυτή την κατάσταση.
Παράλληλα πολίτες της Ιτέας επισημαίνουν πως τα προβλήματα που δημιουργούνται από την κυκλοφορία των λεωφορείων του ΚΤΕΛ είναι πάρα πολλά, αφού αλλάζονται συνεχώς τα δρομολόγια μέσα στην πόλη, οι πινακίδες και οι στάσεις.
Τι προτίθεται να κάνει όμως η νέα Δημοτική Αρχή για το κυκλοφοριακό;
Σε επικοινωνία που είχαμε με το νέο Δήμαρχο Δελφών κ. Θανάση Παναγιωτόπουλο, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα σε λιγότερο από ενάμιση μήνα, ξεκαθάρισε πως υπάρχει ήδη κυκλοφοριακή μελέτη για την Ιτέα, η οποία πρόκειται να εξετασθεί τόσο από το Τοπικό Συμβούλιο όσο και από το Δημοτικό Συμβούλιο και κατόπιν θα επικαιροποιηθεί και τροποποιηθεί στα σημερινά δεδομένα. Ανέφερε δε, πως η πρόταση του συνδυασμού του, όπως είχε εξαγγελθεί και προεκλογικά εξακολουθεί να περιλαμβάνει πεζοδρομήσεις προκειμένου να δημιουργηθεί ένας κεντρικός εμπορικός πεζόδρομος στην Ιτέα.
Αναλυτικότερα οι θέσεις του κ. Παναγιωτόπουλου σε θέματα που αφορούν είτε άμεσα είτε έμμεσα στις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις της Ιτέας, έχουν ως εξής:
- Παραλιακό μέτωπο: Αναβάθμιση της εικόνας και της λειτουργίας της παραλιακής ζώνης της Ιτέας.
- Ενοποίηση παραλιακής ζώνης Ιτέας – Κίρρας, ώστε να αποτελέσει έναν ιδανικό περίπατο πολλών χιλιομέτρων και ταυτόχρονα μια ασφαλή ζώνη για τους ποδηλάτες που κινούνται μεταξύ των δύο οικισμών. Αυτό θα επιτευχθεί σύμφωνα με τον κ. Παναγιωτόπουλο, με τη δημιουργία ενός πεζόδρομου 800 περίπου μέτρων ανάμεσα στην Ιτέα και την Κίρρα.
- Πεζοδρομήσεις: Ο κ. Παναγιωτόπουλος έχει προτείνει ακόμα τη δημιουργία ενός εμπορικού πεζόδρομου, που αφενός μεν θα αναβαθμίσει αισθητικά την εικόνα της Ιτέας και θα την κάνει πιο θελκτική στους επισκέπτες της, αφετέρου δε θα την καταστήσει πιο ανθρώπινη για τους κατοίκους της, ενώ ταυτόχρονα θα δώσει νέα πνοή στο εμπορικό της κέντρο.
- Χώρος στάθμευσης βαρέων οχημάτων: Η στάθμευση των βαρέων οχημάτων (φορτηγών, μηχανημάτων έργων κλπ) ανεξέλεγκτα εντός και του αστικού ιστού της Ιτέας επιβαρύνει την κυκλοφορία και υποβαθμίζει τις γειτονιές της πόλης, ενώ την ίδια ώρα οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές δυσκολεύονται να συντηρούν και να διατηρούν ασφαλή τα οχήματά τους. Είναι δυνατή και στην Ιτέα ή στην Κίρρα η εξεύρεση μιας κατάλληλης λύσης σε συνεργασία με τους εκπροσώπους των αυτοκινητιστών, ώστε να δημιουργηθεί ένας ασφαλής και λειτουργικός χώρος για τη στάθμευση των βαρέων οχημάτων κι αυτό ενδεχομένως να μπορεί να χρηματοδοτηθεί από χρηματοδοτικά προγράμματα που ήδη υπάρχουν.
Είχαν προταθεί αλλαγές από το Τοπικό Συμβούλιο αλλά δεν ευόδωσαν
Να σημειώσουμε πάντως, πως τον περασμένο Δεκέμβρη το Τοπικό Συμβούλιο Ιτέας, είχε εγκρίνει μικρές παρεμβάσεις σε τρεις οδούς και αλλαγή της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων προκειμένου να λυθεί εν μέρει το πρόβλημα.
Συγκεκριμένα είχε προταθεί για την οδό Παπαπαναγιώτου να γίνει διπλής κατεύθυνσης, για την οδό Μεταμορφώσεως η προσωρινή στάθμευση για να εξυπηρετούνται οι πολίτες στις αγορές τους, όπου μέχρι πρότινος ίσχυε το σύστημα μονά – ζυγά ενώ για την οδό Μπαλή η οποία αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα λόγω του σούπερ μάρκετ, η απαγόρευση διέλευσης των λεωφορείων του ΚΤΕΛ και των μεγάλων οχημάτων. Παράλληλα είχε προταθεί η αλλαγή κυκλοφορίας των λεωφορείων του ΚΤΕΛ στην πόλη και συγκεκριμένα είχε οριστεί η διάσχιση της Αθανασίου Διάκου και της Παπαναστασίου, προκειμένου να φτάνουν στην παραλιακή οδό.
orafok.gr
17 σχόλια:
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ?ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΤΑΙ Η ΠΟΛΗ ΑΠΟ 5-6 ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ.ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ,Η ΤΡΟΧΑΙΑ Κ ΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΑΠΛΩΣ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΣΤΟ ΧΕΡΙ?ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΟΥΝ?ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΙΑ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΥΝΕ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΙ
ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ 192ΚΑΤΙ, Η ΜΕΛΕΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΙΤΕΑΣ ΤΟ 2003 ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΗΡΩΩΝ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΗΡΩΩΝ ΑΣΤΙΓΓΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΤΕΑΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΘΑ ΔΕΙΝΟΠΑΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΟΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΘΕΙ Η ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΛΙΓΩΝ. αυΤΟΙ ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΕΝΩ ΑΠ' ΑΡΧΗΣ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΤΣΑ ΣΤΟΝ ΜΟΝΟ ΔΙΠΛΟ ΜΕ ΔΙΑΖΩΜΑ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΙΤΕΑΣ ΑΡΑ (ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΟ ΗΛΙΘΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ) ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΙΤΕΑΣ, ΠΟΝΗΡΑ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΚΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΦΑΤΣΑ ΣΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ. ΟΛΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΣΕΣΗΜΑΣΜΕΝΟΙ. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ . ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΟΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΓΡΑΨΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ Ή ΑΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΥΧΗ. Η ΠΕΙΝΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΕΝΑΣ ΗΓΕΤΗΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ.
ΙΤΕΑ ... Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΤΕ ΟΔΗΓΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΚΡΑΝΟΣ.
ΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ?
ΠΟΙΟΙ ΔΙΠΛΟ-ΤΡΙΠΛΟΠΑΡΚΑΡΟΥΝ?
ΠΟΙΟΙ ΠΑΝΕ ΑΝΑΠΟΔΑ ΣΤΟΥΣ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΥΣ?
ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ?
ΓΙΑ ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΗΡΩΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΑΝ ΣΑΣ ΒΑΣΤΑΕΙ ΡΕΕΕΕΕ.ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ;
Δια το ανδρικόν μόριον επιχειρήματα κύριε σχολιαστά του 1:42. Κυκλοφοριακή αγωγή δεν έχει κανένας μας. Η Ιτέα έχει εξαιρετική ρυμοτομία και μόνο ένας δρόμος (Ηρώων) που δεν φτάνει στο τέρμα όπως όλοι, φταίει για το "χάος" που απλά δημιουργείται γιατί ο καθένας παρκάρει όπου γουστάρει και οδηγεί όπου θέλει; Αν εγώ πάντως παρκάρω σαράντα μέτρα μακριά από εκεί που θέλω να πάω δεν έχω κανένα, μα κανένα πρόβλημα. Αν βαριέται ο καθένας να περπατήσει πέντε μέτρα και διπλοπαρκάρει μπροστά στο μοναδικό αμάξι που θα βρει ή θα το αφήσει γωνία και δεν θα μπορεί να περάσει το λεωφορείο, ε τι να κάνουμε; Η Λαΐνη δεν μου φταίει εμένα πάντως επειδή έχει σπίτι στην Ηρώων. Και ένα δρόμος να γίνει όλη η Ιτέα πάλι θα έχει πρόβλημα γιατί θα μ@λ@κιζόμαστε εμείς οι οδηγοί. Είμαστε λίγο καλύτεροι από την Ινδία μου φαίνεται. Ή ίδιοι, δεν ξέρω...
Το λέει ολη η κοινωνία της Ιτιάς εκτός από δέκα πονηρούλες οικογένειες και όποιος επισκέπτης είναι σχετικός. Το λένε ξεκάθαρα και όλες οι επίσημες επιστημονικές μελέτες. Τί συζητάμε και τί ψάχνουνε; Να βρούνε πάλι δικαιολογίες να συνεχιστεί το χάλι; Αυτό που πρέπει να γίνει είναι το αυτονοητο. Αν εκλείψανε οι καραγκιόζηδες και τα ανθρωπάκια είναι το θέμα, εάν τελείωσε η βασιλεία των ελεεινών και τρισάθλιων ή αν ακόμα ζουν και βασιλεύουν και απλά βάζουν μπροστά άλλα ανδρείκελα απ’ αυτά που έφυγαν. Εμείς οι πολλοί οι απλοί πάντως μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι μέσα στην Εθνική ατυχία μας. Πράγματι η πείνα που έρχεται δεν θα αφήσει περιθώρια. Ας τολμήσουν πάλι να πουλήσουν τρέλα και να ξεφτιλίζουν μια ολόκληρη πόλη για να παρκάρουν κάποιοι κάθετα στο πεζοδρόμιο μπροστά στο σπίτι τους και να έχουν με τους γείτονες φάτσα σε Βερσαλλίες ενώ αγόρασαν φάτσα στον κεντρικό δρόμο. Θα έχουμε πολύ show. Εδώ θα είμαστε κύριοι πονηρούληδες γιατί αυτή την φορά δεν έχουμε που να πάμε. Welcome τρυφερά πόδια. Σας περιμένει μία ολόκληρη κοινωνία.
Τόχουμε ξαναπεί, αλλα εσείς ετσι σας βολεύει ή έτσι σας λένε.Τα λεωφορεία για να καταλήξουν στην παραλιακή μπορούν και πρέπει να πάνε απο Αθ. Διάκου και Ευθυμίου, όπου υπαχρουν στάσεις για Τροκαντερό(πλαζ,ξενοδοχείο,καφετέρια)Αστυνομία,Κέντρο Υγείας,Ευαγγελίστρια(Εκκλησία και παραλία.Τι θέλεις και λες συνέχεια την Παπαναστασίου;Που να πάει ο κόσμος απο εκει;
Δεν φτάνει που η Ιτέα έχει όλη μέρα συγκοινωνία κ μάλιστα τακτικοτατη,τα λεωφορεία σας φταίνε.ολο το πρόβλημα ειναι από ασυνείδητους οδηγούς ΙΧ
Όλα καλά αλλά ΌΧΙ σεβαστά. ........
. Γιατί συμπολίτες μου κρυβεσται πισω από το κάδρο της ανωνυμίας? ?? Μήπως από την μία ξερογλυφεται τους υπεύθυνους με το ψήφο σας και από την άλλη γκρινιάζετε? ??
Η μελέτη δεν εφαρμόζεται.Όλα τα καταστήματα στην Μεταμορφώσεως διαμαρτύρονται με τις ρυθμίσεις.Δεν λύνονται προβλήματα πως θα επικοινωνεί η Ηρώων με την Εθνική οδό άμεσα.Όλοι βγαίνουν χύμα θα σκοτωθεί κόσμος.Πρέπει να γίνει κάτι άμεσα.Να φτιαχτεί κόμβος ή κάτι άλλο δεν ξέρω.Άμα δε λυθούν αυτά ποια Ηρώων κεντρικός.Άμα σπάσετε πλατεία φτιάξτε άλλη να παίζουν τα παιδιά με ασφάλεια και βάλτε και καμια κούνια. Μετά εφαρμόστε τις ρυθμίσεις που προέβλεπε η μελέτη στους δρόμους που υπάρχουν καταστήματα. Μην τους κόβετε την κίνηση από τώρα.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΗΧΑΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΦΩΤΑ!!!!!!
ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΑΥΤΟΙ ΧΑΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΘΩΟΙ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΠΟ ΤΥΨΕΙς ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΣΕ ΠΙΘΑΝΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ.ΡΕ ΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΦΩΤΑ?????ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ!!!!
Για τους ασυνείδητους οδηγούς του ΚΤΕΛ δε λέει κανείς τίποτα; Τρέχουν με υπερβολική ταχύτητα στην Αθ. Διάκου χωρίς να λογαριάζουν τίποτα. Έλεος, δε μπορούμε να ησυχάσουμε από την ανά μισάωρο διέλευση, δε μπορούμε το καλοκαίρι να βγούμε στα μπαλκόνια μας. Μη μιλάτε λοιπόν όλοι εκ του ασφαλούς. Το ΚΤΕΛ πρέπει να μετακινηθεί έξω από την πόλη, όπως έγινε στην Άμφισσα, παράλληλα με τις υπόλοιπες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.
Για τον φιλο-η των 3.59 μην λες ποτε για καταστασεις που δεν γνωριζεις και ονοματα γιατι εκτιθεσαι . Αν νομιζεις οτι γνωριζεις πες μας ποιοι φταινε που απο τις αρχες της 10ετιας 70 δεν ειχε γινει η επεκταση του σχεδιου πολεως ? Καποτε στο υψος του ΚΑΦΕ ΙΡΙΣ υπηρχε πινακιδα που απαγορευε την διελευση μεγαλων οχηματων στην παραλιακη , ποιος και γιατι την αφαιρεσε ??? Τα ΚΤΕΛ σε ολη την χωρα [σχεδον] ειναι στις ακρες των πολεων εδω γιατι οχι ??? Σωστη η ενεργεια του Λιμεναρχη για τα διπλοπαρκαρισματα {οχι ομως να κυνηγαει και τους επαγγελματιες που ξεφορτωνουν} αλλα απο τον θορυβο , τις κοντρες κ.λ.π. που κανουν τα μηχανακια , και ειναι ολοι γνωστοι οι αναβατες , τι γινεται ? Μονο για το παρκαρισμα εχει δικαιοδωσια ??? Φταιμε κι εμεις οι Ι.Χ. διοτι θελουμε να παμε για καφε και πρεπει να παμε με το ατ/το στην καφετερια .
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΧΑΟΣ ΣΤΗΝ ΙΤΕΑ... ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ...
ΑΛΛΟΥΣ ΛΕΕΙ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΟΙ ΘΟΡΥΒΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ... ΑΣ ΠΑΝΕ ΣΕ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΗΣΥΧΙΑ...
ΚΑΙ ΟΠΟΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΙΤΕΑ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ
Ποσοι κομπλεξικοι χωρανε σε μια πολη αραγε; ολα σας φταινε κ ολα σας βρωμανε αλλα δυο ευρω στα μαγαζια ολοι εσεις μαζι δεν εχετε αφησει. Κρυφεστε πισω απο τους υπολογιστες κ λετε κ γραφετε αλλα στης εκλογες ολοι γλειφετε κ κανετε τα κοροιδα. Τι φταει αραγε? Οι μηχανες? Τα κτελ? Οι παππουδες που οδηγουν? Η εσυ που βαριεσαι να περπατησεις δυο μετρα????
Στην Ιτέα πλέον δεν χρειάζεται να περπατήσεις ούτε δυο μέτρα για να πας στα μαγαζιά της παραλίας.
Αφού δεν έχουμε παραλία αλλά σκέτα μαγαζιά. Τόσα μαγαζιά ούτε ο Πειραιάς ...
Δημοσίευση σχολίου