Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Οι «Απανταχού Σερνικακιώτες» και η προσφορά τους στο 2ο Νηπιαγωγείο Ιτέας

Η προσφορά στον τόπο μας αποκτά πραγματική αξία όταν γίνεται πράξη.






Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Απανταχού Σερνικακιωτών, πιστός στις αρχές της προσφοράς, της παιδείας και του πολιτισμού, είχε τη χαρά να στηρίξει το 2ο Νηπιαγωγείο Ιτέας με τη δωρεά 40 παιδικών βιβλίων, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της δανειστικής βιβλιοθήκης του σχολείου.

Με ιδιαίτερη συγκίνηση παραλάβαμε την ευχαριστήρια επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, η οποία αποτελεί για εμάς την πιο ουσιαστική αναγνώριση ότι κάθε μικρή ή μεγάλη προσφορά μπορεί να αφήσει ένα σημαντικό αποτύπωμα στα παιδιά και στην τοπική κοινωνία.

Ως Σύλλογος, πιστεύουμε ότι ο πολιτισμός δεν περιορίζεται μόνο στη διατήρηση της παράδοσης, αλλά εκφράζεται έμπρακτα μέσα από δράσεις που στηρίζουν τη γνώση, την εκπαίδευση και τις νέες γενιές.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Νηπιαγωγείου Ιτέας για τα όμορφα λόγια και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να στεκόμαστε δίπλα στον τόπο μας, με αγάπη, ευθύνη και διάθεση προσφοράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου