Μπορεί ο Μπούγας να εξηγήσει σε τι θα ωφελήσει, με το τρόπο που γίνεται το έργο αυτό την Φωκίδα; Θα επιστρέψουν οι κάτοικοι των Δημοτικών ενοτήτων Γραβιάς Παρνασσού και Καλλιέων στην Άμφισσα και την Ιτέα εγκαταλείποντας την Λαμία; Θα βάλει την Φωκίδα στον κυκλοφοριακό χάρτη της χώρας; Είναι ο δρόμος αυτός κύριος αυτοκινητόδρομος σαν τον ΠΑΘΕ, την Ιόνια οδό, την Εγνατία οδό ή είναι ένας δρόμος με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Περιφερειακού της Ναυπάκτου; Μήπως τελικά ο δρόμος αυτός το μόνο που θα εξυπηρετεί θα είναι η γρηγορότερη μετάβαση των κατοίκων του εσωτερικού της Φωκίδας προς την μεγαλύτερη αγορά της Φωκίδας μαραζώνοντας ακόμα περισσότερο την Άμφισσα και την Ιτέα; Που μας ωφελεί ο δρόμος αυτός αφού η κίνηση από το λιμάνι της Πάτρας προς την Δυτική και την βόρεια Ελλάδα θα γίνεται από την Ιόνια οδό και τον βόρειο οδικό άξονα της Πελοποννήσου; Μήπως τελικά ο δρόμος αυτός καταδικάζει οριστικά και αφήνει την Φωκίδα εκτός των κύριων οδικών αξόνων της χώρας για τα επόμενα 100 χρόνια. Για πες μας κ.Μπούγα;
Θα περιμένουμε να δούμε και καμία ανακοίνωση για τους πλειστηριασμούς και για τα κοράκια τύπου Πάτση που παίρνουν τα σπίτια του κόσμου για ψίχουλα. Φαντάζομαι και αυτές οι εταιρίες είναι στην σωστή πλευρά της ιστορίας.
Ότι και να τάξει το κόμμα σας όσες ανακοινώσεις και να βγουν δε θα ξεχάσει ο λαός τη πείνα που του φορτώστε. Ντροπή να βγάζετε τέτοια δελτία τύπου λες και τελείωσε το έργο.
Μπορεί ο Μπούγας να εξηγήσει σε τι θα ωφελήσει, με το τρόπο που γίνεται το έργο αυτό την Φωκίδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα επιστρέψουν οι κάτοικοι των Δημοτικών ενοτήτων Γραβιάς Παρνασσού και Καλλιέων στην Άμφισσα και την Ιτέα εγκαταλείποντας την Λαμία; Θα βάλει την Φωκίδα στον κυκλοφοριακό χάρτη της χώρας; Είναι ο δρόμος αυτός κύριος αυτοκινητόδρομος σαν τον ΠΑΘΕ, την Ιόνια οδό, την Εγνατία οδό ή είναι ένας δρόμος με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Περιφερειακού της Ναυπάκτου; Μήπως τελικά ο δρόμος αυτός το μόνο που θα εξυπηρετεί θα είναι η γρηγορότερη μετάβαση των κατοίκων του εσωτερικού της Φωκίδας προς την μεγαλύτερη αγορά της Φωκίδας μαραζώνοντας ακόμα περισσότερο την Άμφισσα και την Ιτέα; Που μας ωφελεί ο δρόμος αυτός αφού η κίνηση από το λιμάνι της Πάτρας προς την Δυτική και την βόρεια Ελλάδα θα γίνεται από την Ιόνια οδό και τον βόρειο οδικό άξονα της Πελοποννήσου; Μήπως τελικά ο δρόμος αυτός καταδικάζει οριστικά και αφήνει την Φωκίδα εκτός των κύριων οδικών αξόνων της χώρας για τα επόμενα 100 χρόνια. Για πες μας κ.Μπούγα;
Πόσες φορές έχει υπογραφεί μέχρι σήμερα ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα περιμένουμε να δούμε και καμία ανακοίνωση για τους πλειστηριασμούς και για τα κοράκια τύπου Πάτση που παίρνουν τα σπίτια του κόσμου για ψίχουλα. Φαντάζομαι και αυτές οι εταιρίες είναι στην σωστή πλευρά της ιστορίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΡΜΑ ΚΑΙ ΨΟΦΑΝΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι και να τάξει το κόμμα σας όσες ανακοινώσεις και να βγουν δε θα ξεχάσει ο λαός τη πείνα που του φορτώστε. Ντροπή να βγάζετε τέτοια δελτία τύπου λες και τελείωσε το έργο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου είναι η εταιρεία που θα φτιάξει το έργο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο υπουργοί και βουλευτής ήταν στην εκδήλωση;
Έτσι φτιάχνω και εγώ έργα.