Ενώ η καμπάνια αυτή ισχυρίζεται ότι είναι το καλύτερο που μπορεί για την Στερεά Ελλάδα, στην πραγματικότητα επιβεβαιώνει ότι, κάποιοι αρμόδιοι για αυτή είναι παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο που χειρίζονται αλλά και ότι κάποιοι έχουν "ξεπουλήσει" προκαταβολικά την Στερεά Ελλάδα για τσιφλίκι-χωματερή δύο τριών επιχειρηματικών συμφερόντων εις βάρος την Στερεάς Ελλάδας και της κοινωνίας της. Αξίζει μια αναλυτική τεκμηρίωση των ισχυρισμών μου και θα σας στείλω σύντομα μαζεμένα στοιχεία και τεκμηρίωση. Ντροπή σας κύριοι αρμόδιοι.
Ξέρω τι θα πείς. Το έχω πει και εγώ πολλές φορές και το λένε όλο και περισσότεροι που έχουμε καταλάβει τι φταίει. Και σε αυτή την καμπάνια, ξεκινώντας απο τη αφίσα, δεν έχει μιά παραλία με κόσμο να απολαμβάνει την θάλασσα και τον ήλιο της Ελλάδας. Αυτό που επίσημα και σύμφωνα με όλους και με όλα, αποτελεί και το κύριο χαρακτηριστικό για το οποίο έρχονται οι ξένοι στην Ελλάδα και το οποίο είναι πρώτο και πάντα παρόν πρώτο πρώτο σε κάθε σοβαρή διαφημιστική καμπάνια είτε σε Εθνικό Επίπεδο είτε σε Περιφερειακό, είτε κάθε μικρής μεσαίας μεγάλης ή τεράστιας τουριστικής μονάδας. Το στοιχείο κάθε σοβαρής διαφημιστικής εταιρίας που επιβιώνει στον ανταγωνισμό, που θέλει η διαφήμιση να φέρει αποτέλεσμα. Εδώ, μόνο για να δώσει η Περιφέρεια τα λεφτά και να κοροϊδέψει τα πρόβατα ότι ενδιαφέρεται για το μόνο δρόμο που θα μπορούσε να εξασφαλίσει τον σανό και το καλαμπόκι των προβάτων και αύριο. Αλλά όπως φαίνεται το χωράφι έχει πουληθεί κάτω απο το τραπέζι σε άλλο αγοραστή που το θέλει νταμάρια και θαλασσόβαλτο και τα πρόβατα περισσεύουν. Αρκεί να έχουν την ψήφο τους, όσων εξακολουθούν να ζούν ακόμα εδώ. Στίς πέντε φωτογραφίες της πρώτης εντύπωσης, μία φωτογραφία οι Δελφοί, τρείς φωτογραφίες ορεινά λειβάδια και χιόνια, και μία που πρέπει να έχεις και λίγη φαντασία για να καταλάβεις οι περιέχει θάλασσα, και φυσικά καμία σχέση με παραλία. Λές και διαφημίζουνε τόπο απο άλλη χώρα.
Ενώ η καμπάνια αυτή ισχυρίζεται ότι είναι το καλύτερο που μπορεί για την Στερεά Ελλάδα, στην πραγματικότητα επιβεβαιώνει ότι, κάποιοι αρμόδιοι για αυτή είναι παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο που χειρίζονται αλλά και ότι κάποιοι έχουν "ξεπουλήσει" προκαταβολικά την Στερεά Ελλάδα για τσιφλίκι-χωματερή δύο τριών επιχειρηματικών συμφερόντων εις βάρος την Στερεάς Ελλάδας και της κοινωνίας της. Αξίζει μια αναλυτική τεκμηρίωση των ισχυρισμών μου και θα σας στείλω σύντομα μαζεμένα στοιχεία και τεκμηρίωση. Ντροπή σας κύριοι αρμόδιοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρω τι θα πείς. Το έχω πει και εγώ πολλές φορές και το λένε όλο και περισσότεροι που έχουμε καταλάβει τι φταίει. Και σε αυτή την καμπάνια, ξεκινώντας απο τη αφίσα, δεν έχει μιά παραλία με κόσμο να απολαμβάνει την θάλασσα και τον ήλιο της Ελλάδας. Αυτό που επίσημα και σύμφωνα με όλους και με όλα, αποτελεί και το κύριο χαρακτηριστικό για το οποίο έρχονται οι ξένοι στην Ελλάδα και το οποίο είναι πρώτο και πάντα παρόν πρώτο πρώτο σε κάθε σοβαρή διαφημιστική καμπάνια είτε σε Εθνικό Επίπεδο είτε σε Περιφερειακό, είτε κάθε μικρής μεσαίας μεγάλης ή τεράστιας τουριστικής μονάδας. Το στοιχείο κάθε σοβαρής διαφημιστικής εταιρίας που επιβιώνει στον ανταγωνισμό, που θέλει η διαφήμιση να φέρει αποτέλεσμα. Εδώ, μόνο για να δώσει η Περιφέρεια τα λεφτά και να κοροϊδέψει τα πρόβατα ότι ενδιαφέρεται για το μόνο δρόμο που θα μπορούσε να εξασφαλίσει τον σανό και το καλαμπόκι των προβάτων και αύριο. Αλλά όπως φαίνεται το χωράφι έχει πουληθεί κάτω απο το τραπέζι σε άλλο αγοραστή που το θέλει νταμάρια και θαλασσόβαλτο και τα πρόβατα περισσεύουν. Αρκεί να έχουν την ψήφο τους, όσων εξακολουθούν να ζούν ακόμα εδώ. Στίς πέντε φωτογραφίες της πρώτης εντύπωσης, μία φωτογραφία οι Δελφοί, τρείς φωτογραφίες ορεινά λειβάδια και χιόνια, και μία που πρέπει να έχεις και λίγη φαντασία για να καταλάβεις οι περιέχει θάλασσα, και φυσικά καμία σχέση με παραλία. Λές και διαφημίζουνε τόπο απο άλλη χώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφή