Της Ελένης Μπότα
Με την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου για ένα ακόμη τμήμα, προχωρά η υλοποίηση του λεγόμενου "διαγώνιου άξονα" Λαμία - Ιτέα - Αντίρρριο, που συνδέει τον αυτοκινητόδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη με τον αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού, με την Ολυμπία Οδό και την Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.
Το Υπουργείο Υποδομών προχώρησε στην ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου για το τμήμα "τέλος Παράκαμψης Γραβιάς- Ισόπεδος Κόμβος Μεταλλείων Βωξίτη", προϋπολογισμού 12,85 εκατ ευρώ με προαίρεση 650 χιλ. ευρώ στην εταιρεία Αφοί Παπαϊωάννου ΑΤΕΒΕ ΙΝΤΕΡΚΑΤ.
Ήδη έχει δημοπρατηθεί ένα ακόμη μεγάλο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου, το Μπράλος-Άμφισσα, προϋπολογισμού 285 εκατ. ευρώ. Ανάδοχος του έργου είναι η ΑΒΑΞ, ενώ η σύμβαση εκτιμάται ότι θα υπογραφεί εντός του φθινοπώρου και η διάρκεια της είναι 54 μήνες.
Με την υλοποίηση και του τμήματος αυτού μήκους περίπου 25 χιλιομέτρων με δύο σήραγγες, οκτώ γέφυρες και οκτώ ισόπεδους κόμβους, γίνεται ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την υλοποίηση του οδικού άξονα, ένα από τα μεγαλύτερα έργα της Στερεάς Ελλάδας.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις με την ολοκλήρωση του, η απόσταση Λαμίας-Πάτρας από 185 χιλιόμετρα σήμερα θα μειωθεί στα 160 χιλιόμετρα. Ταυτόχρονα ο χρόνος οδήγησης για ένα ΙΧ όχημα θα μειωθεί στο μισό, δηλαδή από τρεις ώρες σήμερα σε 90 λεπτά, κάνοντας εφικτή την γρήγορη οδική διασύνδεση Δύσης-Ανατολής.
Επίσης με την υλοποίηση του οδικού άξονα γίνεται δυνατή η σύνδεση των λιμένων Βόλου και Πάτρας, δυο από τα σημαντικότερα περιφερειακά λιμάνια της χώρας, ενώ παράλληλα θα δίνει την δυνατότητα παράκαμψης της Βοιωτίας και της Αττικής σε όσους θέλουν από τα βόρεια και τα κεντρικά της χώρας να κατευθυνθούν προς τη Δυτική Ελλάδα.
Σημαντικό είναι είναι και το γεγονός ότι ο άξονας αυτός θα ωφελήσει τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, καθώς θα αυξήσει τις ροές της από τη στιγμή που η Γέφυρα θα καταστεί είσοδος - έξοδος σε τρεις οδικούς άξονες Ιόνια, ΠΑΘΕ και Ε65.
Μάλιστα η σπουδαιότητα του άξονα αυτού τονίσθηκε και στην Τελική Έκθεση για το Σχέδιο Ανάπτυξης για την Ελληνική Οικονομία (Έκθεση Πισσαρίδη), ως έργο υποδομής που μπορεί να ενισχύσει την κινητικότητα, την προσβασιμότητα και την περιφερειακή σύγκλιση στο σύνολο της χώρας.
ΕΛΕΟΣ με την προπαγάνδα... Οχι αλλο καρβουνο. Ουτε μισο εργο δεν έχει γινει επι 3 και πλέον ετη. η χειρότερη κυβερνηση ολων των εποχων. κοψτε το δουλεμα με το να αναπαραγετε συνεχεια την ιδια ειδηση. Ανύπαρκτοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπευθύνονται σε γίδια
ΔιαγραφήΚυρία Μπότα, δεν ξέρω αν είστε από εδώ αλλά αυτά που γράφεται για τους ιθαγενείς της περιοχής είναι προσβλητικά για την φτωχή νοημοσύνη μας. Νέος δρόμος σημαίνει νέα χάραξη τέλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κα Μπότα, μήπως μπορεί να εξηγήσει στους πολίτες της Φωκίδας και των όμορων περιοχών, γιατί ο Διαγώνιος αυτός οδικός άξονας δεν θα κατασκευασθεί με τις προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου αν και συνδέει δύο αυτοκινητόδρομους, τον Αθηνών - Θεσσαλονίκης και αυτόν της Ιόνιας Οδού ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί στερούν από την ευρύτερη περιοχή ένα έργο εθνικής κλίμακας και καταδικάζουν σε απομόνωση την ευρύτερη περιοχή της Φωκίδας ;
Τί...πταίει και ποίοι ευθύνονται γι΄αυτό ; ; ;
Νίκος Δρόλαπας
Πάει η ησυχία μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμετι-μωχαμετι πρέπει να γίνουμε κόμβος.
Γίδια είναι όσοι νομίζουν ότι ένας δρόμος λύνει προβλήματα κ δημιουργεί προϋποθέσεις ευμάρειας
ΑπάντησηΔιαγραφή