Το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο πήρε πινακίδες κυκλοφορίας
Εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το κράτος
Άνοιξε ο δρόμος για το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το ελληνικό κράτος.
Πρόκειται για το "Keraboss Super K", που κατασκευάζει η ελληνική εταιρεία Keraboss Cars Manufacturing, ένα όχημα Μ.Ο.Ι.Κ (Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής) όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.
«Aνοιξε ο δρόμος για ένα εγκεκριμένο πιστοποιημένο ελληνικό αυτοκίνητο» δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Μιχάλης Παπαδόπουλος σε εκδήλωση για την παρουσίαση του αυτοκινήτου.
Όπως αναφέρει και η νομοθεσία του ΜΟΙΚ, το αυτοκίνητο αυτό δεν είναι μαζικής παραγωγής, ωστόσο πήρε σήμερα συμβολικά πινακίδες κυκλοφορίας.
Το Kerabοss Super K προσφέρεται σε εκδόσεις 2 και 4 θέσεων. Έχει κινητήρα 1000 κυβικών απόδοσης 72 ίππων. Έχει μήκος 3375mm, πλάτος 1560mm και ύψος 1590mm και είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας.
Ο κατασκευαστικός του τρόπος και τα υλικά του, το καθιστούν κατάλληλο όχημα για τα νησιά και τους επαγγελματίες των rent a car, όπως τονίζει η εταιρεία.
Τα υλικά κατασκευής, όπως π.χ το πολυεστερικό αμάξωμα, το γαλβανιζε σασί, μένουν σχεδόν αλώβητα από το αλάτι της θάλασσας και ζουν σχεδόν για πάντα, με μια μικρή συντήρηση, όπως αναφέρει εταιρεία.
Σίγουρα δεν κατασκευάζεται απο την πρώην Ελληνική βιομηχανία οχημάτων (κρατική) που το είχε έτοιμο (αυτό ή κάποιο παρόμοιο) αλλά δεν υποστηριζόταν (το έθαβαν) απο την Ελληνική Πολιτεία , και τώρα που πήραν την εταιρία οι ισραηλινοί, το κάναμε σημαία; Εκεί κάτι έχει παιχτεί σίγουρα. Αν συμβαίνει ότι αναφέρω πιο πρίν, είναι ξεφτίλα και όχι περηφάνια.
Εάν είναι όντως καθαρά ιδιωτική μονάδα Ελληνική, μπράβο τους και επιτέλους.
Είναι πολύ λεπτή η γραμμή πάντως, μεταξύ του να γίνουμε τα κορόιδα και κερατάδες και δαρμένοι με το να κινηθούμε πρός το να υποστηρίξουμε κάτι πραγματικά δικό μας. Γιατί όσοι ασχολούνται ξέρουν ότι πολλοί Έλληνες είχαν προσπαθήσει στο παρελθόν να πάρουν άδεια για να φτιάχνουν αυτοκίνητα , μεταξύ των οποίων και τουλάχιστον δύο ιδιώτες για αυτοκίνητα και μία η ΕΛΒΟ τρείς. Αλλά πλαγίως μεν ξεκάθαρα δε, οι εκάστοτε Ελληνικές Κυβερνήσεις τους το έκαναν απαγορευτικά δύσκολο για να μην χαλάσουν τα χατίρια των "συμμάχων" μας Γερμανών που μας είχαν απαγορεύσει παρασκηνιακά κάθε ανταγωνιστική παραγωγή και οι πουλημένοι μας πολιτικοί το εφάρμοζαν. Για γκουγκλάρετε ΕΛΒΟ να δείτε, τί λέει;
Μακάρι πάντως το συγκεκριμένο να είναι πράγματι έξω απο αυτή την βρωμιά και ο κάθε Έλληνας που θέλει κάτι σχετικό να ξεκινά απο το να αγοράσει το Ελληνικό Αυτοκίνητο και μετά να σκέφτεται οτιδήποτε άλλο. Μην γίνουμε μόνο τα κορόιδα για μία ακόμη φορά. Λίγο προσοχή.
ΑΦΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΜΕ ΤΟΝ..ΤΡΟΧΟ..ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΑΜΑΞΙ !! ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΑΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα δεν κατασκευάζεται απο την πρώην Ελληνική βιομηχανία οχημάτων (κρατική) που το είχε έτοιμο (αυτό ή κάποιο παρόμοιο) αλλά δεν υποστηριζόταν (το έθαβαν) απο την Ελληνική Πολιτεία , και τώρα που πήραν την εταιρία οι ισραηλινοί, το κάναμε σημαία; Εκεί κάτι έχει παιχτεί σίγουρα. Αν συμβαίνει ότι αναφέρω πιο πρίν, είναι ξεφτίλα και όχι περηφάνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν είναι όντως καθαρά ιδιωτική μονάδα Ελληνική, μπράβο τους και επιτέλους.
Είναι πολύ λεπτή η γραμμή πάντως, μεταξύ του να γίνουμε τα κορόιδα και κερατάδες και δαρμένοι με το να κινηθούμε πρός το να υποστηρίξουμε κάτι πραγματικά δικό μας. Γιατί όσοι ασχολούνται ξέρουν ότι πολλοί Έλληνες είχαν προσπαθήσει στο παρελθόν να πάρουν άδεια για να φτιάχνουν αυτοκίνητα , μεταξύ των οποίων και τουλάχιστον δύο ιδιώτες για αυτοκίνητα και μία η ΕΛΒΟ τρείς. Αλλά πλαγίως μεν ξεκάθαρα δε, οι εκάστοτε Ελληνικές Κυβερνήσεις τους το έκαναν απαγορευτικά δύσκολο για να μην χαλάσουν τα χατίρια των "συμμάχων" μας Γερμανών που μας είχαν απαγορεύσει παρασκηνιακά κάθε ανταγωνιστική παραγωγή και οι πουλημένοι μας πολιτικοί το εφάρμοζαν. Για γκουγκλάρετε ΕΛΒΟ να δείτε, τί λέει;
Μακάρι πάντως το συγκεκριμένο να είναι πράγματι έξω απο αυτή την βρωμιά και ο κάθε Έλληνας που θέλει κάτι σχετικό να ξεκινά απο το να αγοράσει το Ελληνικό Αυτοκίνητο και μετά να σκέφτεται οτιδήποτε άλλο. Μην γίνουμε μόνο τα κορόιδα για μία ακόμη φορά. Λίγο προσοχή.