Υπάρχει ψηφισμένη και και εγκεκριμένη κυκλοφοριακη μελέτη,που καθορίζει και ρυθμίζει τις χρήσεις για ολους τους δρόμους της πόλης και ιδιαίτερα για τον ρόλο και την χρήση της Μερταμορφώσεως. Είναι όμως κάτω από το "χαλί".. η την μοκέτα (εαν δεν΄εχει μετακομίσει)
Καλή ιδέα αυτή με τον δρόμο ήπιας κυκλοφορίας. Θα αναβαθμιστούν και τα μαγαζιά εκεί αποκτόντας "αέρα" πεζοδρομίου, όχι για τραπεζάκια αλλά για πεζούς-πελάτες.
Ο δρόμος είναι όπως φαίνεται στην εικόνα, μεγάλα δηλαδή πεζοδρόμια-παρτέρια που δημιουργούν στροφές και αναγκάζουν την κυκλοφορία να κινείται με μικρή ταχύτητα.
Πάρα πολύ απλό και αναβαθμίζει και τον δρόμο για αυτούς που τον περπατάνε.
Τώρα για τα φορτηγά τι να πούμε, τα είπε όλα ο κύριος Μιχαλόπουλος. Ότι τα φορτηγά για να πάρουν άδεια κυκλοφορίας πρέπει να δηλώνουν χώρο στάθμευσης εκτός αστικού ιστού. Άρα η πάρα πολύ απασχολημένη Τροχαία μας μάλλον θεωρεί π.χ. τις Μπασκέτες Καραγκούνη ή την παραλιακή οδό μας ως χώρο εκτός αστικού ιστού.
Μιλάμε για μια απλή κυκλοφοριακή μελέτη, λύσεις υπάρχουν για τα φορτηγά που τόσο αγαπάει η Τροχαία.
Υπάρχει ψηφισμένη και και εγκεκριμένη κυκλοφοριακη μελέτη,που καθορίζει και ρυθμίζει τις χρήσεις για ολους τους δρόμους της πόλης και ιδιαίτερα για τον ρόλο και την χρήση της Μερταμορφώσεως. Είναι όμως κάτω από το "χαλί".. η την μοκέτα (εαν δεν΄εχει μετακομίσει)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή ιδέα αυτή με τον δρόμο ήπιας κυκλοφορίας. Θα αναβαθμιστούν και τα μαγαζιά εκεί αποκτόντας "αέρα" πεζοδρομίου, όχι για τραπεζάκια αλλά για πεζούς-πελάτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δρόμος είναι όπως φαίνεται στην εικόνα, μεγάλα δηλαδή πεζοδρόμια-παρτέρια που δημιουργούν στροφές και αναγκάζουν την κυκλοφορία να κινείται με μικρή ταχύτητα.
Πάρα πολύ απλό και αναβαθμίζει και τον δρόμο για αυτούς που τον περπατάνε.
Τώρα για τα φορτηγά τι να πούμε, τα είπε όλα ο κύριος Μιχαλόπουλος. Ότι τα φορτηγά για να πάρουν άδεια κυκλοφορίας πρέπει να δηλώνουν χώρο στάθμευσης εκτός αστικού ιστού. Άρα η πάρα πολύ απασχολημένη Τροχαία μας μάλλον θεωρεί π.χ. τις Μπασκέτες Καραγκούνη ή την παραλιακή οδό μας ως χώρο εκτός αστικού ιστού.
Μιλάμε για μια απλή κυκλοφοριακή μελέτη, λύσεις υπάρχουν για τα φορτηγά που τόσο αγαπάει η Τροχαία.
Ουδέν σχόλιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Αντ/χος Ιτέας Ο Πρόεδρος
@-@ @-@