Η γενναία χρηματοδότηση του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΡ), με 1.7 εκ. ευρώ από το δήμο Ρόδου τα δυο τελευταία χρόνια, συνέβαλλε καθοριστικά στην στοχευμένη διαφήμιση της Ρόδου και στο οικονομικό όφελος από τον τουρισμό που είναι πλέον ορατό στην κοινωνία του νησιού.
Σε συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος του ΠΡΟΤΟΥΡ, Αλέξης Κολιάδης, τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής, Χρήστος Μιχαλάκης και Θανάσης Στάμος, εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για την συμβολή του φορέα στην διαφήμιση της Ρόδου που έφερε φέτος το τουριστικό θαύμα κόντρα στις αρχικές δυσοίωνες προβλέψεις.
Ο Θανάσης Στάμος μίλησε για «ανάσταση του ΠΡΟΤΟΥΡ που οφείλεται στην βούληση του δημάρχου, Αντώνη Καμπουράκη, και η οποία στηρίχθηκε στον επαγγελματισμό και τις στοχευμένες δράσεις”.
Ο Χρήστος Μιχαλάκης δήλωσε ότι «η Ρόδος κέρδισε γιατί στηρίχθηκε σε συνεργασίες και συνέργειες». Είναι η πρώτη φορά- σημείωσε – “που το μεγαλύτερο ποσοστό του προϋπολογισμού του ΠΡΟΤΟΥΡ πήγε κατευθείαν στην συνδιαφήμιση με τους τουρ οπερέιτορς, έγινε στοχευμένη διαφήμιση ανά αγορά. Προχθές ξεπεράσαμε τις αφίξεις του Οκτώβρη του 2019 και αυτό δεν έγινε τυχαία. Έγινε μετά από σκληρή δουλειά από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς στον τουρισμό”.
Ο πρόεδρος του ΠΡΟΤΟΥΡ, Αλέξης Κολιάδης, αναφέρθηκε στην συμβολή του τέως υφυπουργού τουρισμού, Μάνου Κόνσολα, στην μεγαλύτερη χρηματοδότηση του ΠΡΟΤΟΥΡ από το δήμο Ρόδου, με τροπολογία που είχε προωθήσει ως υφυπουργός. «Σεβόμαστε το δημόσιο χρήμα, ακόμη και το τελευταίο ευρώ. Εμείς διαθέσαμε 1.7 εκ. ευρώ την ώρα που η Μαγιόρκα ξόδεψε 25 εκ. ευρώ για την διαφήμιση σε ενάμιση χρόνο. Καταφέραμε τον πολύ άσχημο χειμώνα που είναι μπροστά μας να γίνει ένας δύσκολος χειμώνας. Θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια το 2022 να είναι πολύ καλύτερο από το 2021″.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου