Πάλι φωτογραφίες, πάλι δηλώσεις, ξανά δελτία τύπου. Το αποτέλεσμα; Οι εργασίες στη Μητρόπολη της Άμφισσας παραπαίουν,τα ανθιβολα μουχλιάζουν, το κάστρο καταρρέει, το Καποδιστριακό ΘΑ ενταχθεί. Δύο χρόνια ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ μηδενικό!!! Κύριε βουλευτά!
Το 2015, η αστυνομία είχε κλείσει το παράνομο άνοιγμα που είχαν κάνει αρχικά οι σεσημασμένες εταιρίες στα στηθαία ασφαλείας στον κόμβο Τριταίας στην πλευρά προς την θάλασσα. Αρχές του 2016 με ένα έγγραφο μαιμού απο την Περιφέρεια ξαναάνοιξαν τις μπάρες. Την προηγούμενη μέρα της θρασύτατης αυτής επανάληψης, είχε έρθει ως αβανταδόρος ο Περιφερειάρχης κος Μπακογιάννης στο Δημοτικό συμβούλιο Δελφών για να μας πει ότι στηρίζει την επιχειρηματικότητα. Οι μπάρες ξανάκλεισαν, γιατί το έγγραφο ήταν μαιμού και η πράξη ήταν παράνομη, αλλά αντί να ασκηθούν διώξεις και να ξηλωθούν καραγκιόζηδες απο τις θέσεις τους, ο κος Μπακογιάννης μετακόμισε στην Αθήνα να την σώσει όπως έσωσε και την Στερεά Ελλάδα καταδικάζοντάς την στην ερήμωση και την φτωχοποίηση που ήδη ζούμε και οι υπογράφοντες το έγγραφο μαιμού μάλλον έχουν πάρει και προαγωγή. Τώρα η κα Μενδώνη πιθανότατα έκανε το ίδιο. Αντιπερισπασμό, αβαντάρισμα στο ότι ξαναάρχισαν οι εργασίες του σκανδαλώδους κόμβου παρότι έχει καταγγελθεί πρός όλες τις αρχές για τις πολλές παρανομίες και απάτες που περιλαμβάνει και γιαυτό είχαν διακοπεί. Ήρθε να ολοκληρώσει το έργο που επιτέλεσε σκυλιασμένα το 2012 με την έγκριση απο το ΚΑΣ του να συνεχίσει να υπάρχει η οπτική αθλιότητα των επίσης πολλαπλά παράνομων εγκαταστάσεων βωξίτη στην καρδιά του Δελφικού Τοπίου οδηγώντας πολύ βολικά και στο Χωροταξικό της Στερεάς Ελλάδας. Θα μπορούσε να πεί κάποιος απλά , ..., ντροπή, αλλά πρέπει να είναι ικανοί να ντραπούν αυτοί που τα κάνουν και αυτοί που τα στηρίζουν αυτά για να έχει νόημα. Το μέλλον του τόπου είναι αποκλειστικά και μόνο στα χέρια των απλών πολιτών. Έχει έρθει ο κόμπος στο χτένι και εάν θέλουν να δούν μιά καλύτερη μέρα, θα πρέπει επιτέλους να το απαιτήσουν και να το επιβάλουν προς κάθε κατεύθυνση. Αλλιώς η κα Μενδώνη και οι παρατρεχάμενοί της έχουν επιλέξει για τον τόπο την φτώχεια και την εγκατάλειψη που ήδη καταλαβαίνουν όσοι μπορούν να δούν γύρω τους για χατήρι των γνωστών αφεντικών τους.
Ο "κόμβος" αυτός, όπως παρουσιάζεται στα "σχέδια" που ανέβασε το ΚΑΡΤΕΡΙΑ στο παρελθόν, έχει σημαντικά "θέματα". 1ο είναι επάνω σε καμπή της Εθνικής οδού. 2ο σε μια επίλυση 4σκελούς διάταξης εξισώνει την δημοτική οδό Τριταίας-Αγ Ευθυμίας με την έξοδο του εργοταξίου που από ότι γράφεται είναι τμήμα της παλαιάς χάραξης της Εθνικής οδού που εγκαταλείφτηκε -αλλά δεν αποχαρακτηρίσθηκε ;; 3ο επιλύει μόνο την ασφαλή είσοδο και έξοδο για το εργοτάξιο από την Εθνική οδό. 4ο δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για την είσοδο από την Τριταία προς την Εθνική οδό, ειδικά στην κατεύθυνση προς Γαλαξείδι. 5ο η έξοδος από Τριταία προς Γαλαξείδι γίνεται άμεσα στον κλάδο κυκλοφορίας χωρίς λωρίδα επιτάχυνσης και ασφαλούς εισόδου των οχημάτων. 6ο η έξοδος από το εργοτάξιο προς Ιτέα γίνεται σε αρνητική καμπή, δηλαδή δεν παρέχει ικανή ορατότητα στον οδηγό, άρα οδηγεί σε μη ασφαλή είσοδο στον κλάδο κυκλοφορίας προς Ιτέα. 7ο δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλεψη στα σχέδια και μοιάζει να μην υλοποιείται καμία εργασία για την διοχέτευση των όμβριων είτε του χάνδακα της Εθνικής οδού, είτε από την πλευρά της Τριταίας. 8ο περιττό να αναφερθούν περεταίρω τεχνικά θέματα όπως οι μεγάλες κλίσεις στις επιχώσεις που φτιάχνουν και του μικρού βάθους θεμελίωσης που σε συνδυασμό με τα μεγάλα και αξονικά φορτία που θα διακινηθούν μάλλον θα οδηγήσουν σε άμεσες αστοχίες αυτών. 9ο δεν έχει προβλεφθεί ικανό μήκος ασφαλτόστρωσης, είτε στον κλάδο Τριταίας ώστε να διαστρωθεί νέος τάπητας που να ικανοποιεί τις σύγχρονες απαιτήσεις ασφαλούς κυκλοφορίας, είτε στον κλάδο του εργοταξίου ώστε να αποβάλλεται τουλάχιστον εκεί και πρίν εισέλθουν τα φορτηγά στην Εθνική οδό, η νταμαρολασπουριά και να μην την μεταφέρουν έως την Ιτέα επάνω στον ασφαλτοτάπητα της Εθνικής οδού. Η απόθεση λασπουριάς επάνω στην καμπή του κόμβου θα οδηγήσει σε χαμηλή πρόσφυση, άρα θα καταστεί μη ασφαλής η κυκλοφορία των οχημάτων εκεί, είτε λόγω μειωμένης πρόσφυσης, είτε λόγω της χαμηλής ορατότητας-άντε επάνω στην καμπή να σου έρθουν οι λασπουριές στο παρμπρίζ…. 10ο το εργοτάξιο έχει αστεία σήμανση.
Το πιο σημαντικό είναι ότι ξεκίνησε πάλι το μέγα πολιτιστικό έργο : ΚΟΜΒΟΣ ΚΟΛΟΠΕΤΙΝΙΤΣΑΣ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε υπουργέ πολιτισμού
Πάλι φωτογραφίες, πάλι δηλώσεις, ξανά δελτία τύπου. Το αποτέλεσμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι εργασίες στη Μητρόπολη της Άμφισσας παραπαίουν,τα ανθιβολα μουχλιάζουν, το κάστρο καταρρέει, το Καποδιστριακό ΘΑ ενταχθεί. Δύο χρόνια ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ μηδενικό!!! Κύριε βουλευτά!
Το 2015, η αστυνομία είχε κλείσει το παράνομο άνοιγμα που είχαν κάνει αρχικά οι σεσημασμένες εταιρίες στα στηθαία ασφαλείας στον κόμβο Τριταίας στην πλευρά προς την θάλασσα. Αρχές του 2016 με ένα έγγραφο μαιμού απο την Περιφέρεια ξαναάνοιξαν τις μπάρες. Την προηγούμενη μέρα της θρασύτατης αυτής επανάληψης, είχε έρθει ως αβανταδόρος ο Περιφερειάρχης κος Μπακογιάννης στο Δημοτικό συμβούλιο Δελφών για να μας πει ότι στηρίζει την επιχειρηματικότητα. Οι μπάρες ξανάκλεισαν, γιατί το έγγραφο ήταν μαιμού και η πράξη ήταν παράνομη, αλλά αντί να ασκηθούν διώξεις και να ξηλωθούν καραγκιόζηδες απο τις θέσεις τους, ο κος Μπακογιάννης μετακόμισε στην Αθήνα να την σώσει όπως έσωσε και την Στερεά Ελλάδα καταδικάζοντάς την στην ερήμωση και την φτωχοποίηση που ήδη ζούμε και οι υπογράφοντες το έγγραφο μαιμού μάλλον έχουν πάρει και προαγωγή. Τώρα η κα Μενδώνη πιθανότατα έκανε το ίδιο. Αντιπερισπασμό, αβαντάρισμα στο ότι ξαναάρχισαν οι εργασίες του σκανδαλώδους κόμβου παρότι έχει καταγγελθεί πρός όλες τις αρχές για τις πολλές παρανομίες και απάτες που περιλαμβάνει και γιαυτό είχαν διακοπεί. Ήρθε να ολοκληρώσει το έργο που επιτέλεσε σκυλιασμένα το 2012 με την έγκριση απο το ΚΑΣ του να συνεχίσει να υπάρχει η οπτική αθλιότητα των επίσης πολλαπλά παράνομων εγκαταστάσεων βωξίτη στην καρδιά του Δελφικού Τοπίου οδηγώντας πολύ βολικά και στο Χωροταξικό της Στερεάς Ελλάδας. Θα μπορούσε να πεί κάποιος απλά , ..., ντροπή, αλλά πρέπει να είναι ικανοί να ντραπούν αυτοί που τα κάνουν και αυτοί που τα στηρίζουν αυτά για να έχει νόημα. Το μέλλον του τόπου είναι αποκλειστικά και μόνο στα χέρια των απλών πολιτών. Έχει έρθει ο κόμπος στο χτένι και εάν θέλουν να δούν μιά καλύτερη μέρα, θα πρέπει επιτέλους να το απαιτήσουν και να το επιβάλουν προς κάθε κατεύθυνση. Αλλιώς η κα Μενδώνη και οι παρατρεχάμενοί της έχουν επιλέξει για τον τόπο την φτώχεια και την εγκατάλειψη που ήδη καταλαβαίνουν όσοι μπορούν να δούν γύρω τους για χατήρι των γνωστών αφεντικών τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ "κόμβος" αυτός, όπως παρουσιάζεται στα "σχέδια" που ανέβασε το ΚΑΡΤΕΡΙΑ στο παρελθόν, έχει σημαντικά "θέματα". 1ο είναι επάνω σε καμπή της Εθνικής οδού. 2ο σε μια επίλυση 4σκελούς διάταξης εξισώνει την δημοτική οδό Τριταίας-Αγ Ευθυμίας με την έξοδο του εργοταξίου που από ότι γράφεται είναι τμήμα της παλαιάς χάραξης της Εθνικής οδού που εγκαταλείφτηκε -αλλά δεν αποχαρακτηρίσθηκε ;; 3ο επιλύει μόνο την ασφαλή είσοδο και έξοδο για το εργοτάξιο από την Εθνική οδό. 4ο δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για την είσοδο από την Τριταία προς την Εθνική οδό, ειδικά στην κατεύθυνση προς Γαλαξείδι. 5ο η έξοδος από Τριταία προς Γαλαξείδι γίνεται άμεσα στον κλάδο κυκλοφορίας χωρίς λωρίδα επιτάχυνσης και ασφαλούς εισόδου των οχημάτων. 6ο η έξοδος από το εργοτάξιο προς Ιτέα γίνεται σε αρνητική καμπή, δηλαδή δεν παρέχει ικανή ορατότητα στον οδηγό, άρα οδηγεί σε μη ασφαλή είσοδο στον κλάδο κυκλοφορίας προς Ιτέα. 7ο δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλεψη στα σχέδια και μοιάζει να μην υλοποιείται καμία εργασία για την διοχέτευση των όμβριων είτε του χάνδακα της Εθνικής οδού, είτε από την πλευρά της Τριταίας. 8ο περιττό να αναφερθούν περεταίρω τεχνικά θέματα όπως οι μεγάλες κλίσεις στις επιχώσεις που φτιάχνουν και του μικρού βάθους θεμελίωσης που σε συνδυασμό με τα μεγάλα και αξονικά φορτία που θα διακινηθούν μάλλον θα οδηγήσουν σε άμεσες αστοχίες αυτών. 9ο δεν έχει προβλεφθεί ικανό μήκος ασφαλτόστρωσης, είτε στον κλάδο Τριταίας ώστε να διαστρωθεί νέος τάπητας που να ικανοποιεί τις σύγχρονες απαιτήσεις ασφαλούς κυκλοφορίας, είτε στον κλάδο του εργοταξίου ώστε να αποβάλλεται τουλάχιστον εκεί και πρίν εισέλθουν τα φορτηγά στην Εθνική οδό, η νταμαρολασπουριά και να μην την μεταφέρουν έως την Ιτέα επάνω στον ασφαλτοτάπητα της Εθνικής οδού. Η απόθεση λασπουριάς επάνω στην καμπή του κόμβου θα οδηγήσει σε χαμηλή πρόσφυση, άρα θα καταστεί μη ασφαλής η κυκλοφορία των οχημάτων εκεί, είτε λόγω μειωμένης πρόσφυσης, είτε λόγω της χαμηλής ορατότητας-άντε επάνω στην καμπή να σου έρθουν οι λασπουριές στο παρμπρίζ…. 10ο το εργοτάξιο έχει αστεία σήμανση.
ΑπάντησηΔιαγραφή