Σάββατο 21 Αυγούστου 2021

Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο: Η ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ μειοδότησε στο οδικό έργο Γραβιά-Μεταλλεία Βωξίτη



Προχωρά ο διαγωνισμός για το σημαντικό οδικό έργο που αφορά στην βελτίωση οδικού άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο», τμήμα: τέλος παράκαμψης Γραβιάς – ισόπεδος κόμβος Μεταλλείων Βωξίτη. Από την διαγωνιστική διαδικασία η εταιρεία που μειοδότησε είναι η ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΑΤΕΒΕ με 51,99%. Δεύτερη είναι η ΙΝΤΕΡΚΑΤ με 43,10% και τρίτη η Λατομεία Τυρνάβου με 43,13%.

Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το κόστος του έργου είναι με ΦΠΑ 13,5 εκατ. ευρώ (10,88 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ). Η δημοπράτηση πραγματοποιήθηκε στις 12 Ιανουαρίου στις 18 του ίδιου μήνα έγινει η αποσφράγιση των προσφορών.

Η διάρκεια του έργου ορίστηκε σε 24 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Τα έργα εκτιμάται ότι να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2023. Η χρηματοδότηση του έργου καλύπτεται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του ΠΕΠ Στερεάς Ελλάδας.

Ταυτότητα του ΕΡΓΟΥ

Το έργο θα εκτελεστεί στην Περιφερειακή Ενότητα Φωκίδας, της Περιφέρειας Στερεάς ΕΛΛΑΔΑΣ και αφορά στην αναβάθμιση του τμήματος τέλος παράκαμψης Γραβιάς – ισόπεδος κόμβος Μεταλλείων Βωξίτη, από τη Χ.Θ. 9+300 έως τη Χ.Θ. 13+600 της εγκεκριμένης σχετικής μελέτης, το οποίο αποτελεί τμήμα του οδικού άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο. Το εν λόγω τμήμα ξεκινά μετά το πέρας της παράκαμψης Γραβιάς στη χιλιομετρική θέση 9+300, με βελτίωση ως επί το πλείστον της υφιστάμενης οδού στην περιοχή του Στενορέματος, όπου εκεί ο οδικός άξονας κινείται παράλληλα με το ρέμα από τη Χ.Θ. 10+000 μέχρι και τη Χ.Θ. 13+000, στη συνέχεια και μέχρι το πέρας τού προς κατασκευή έργου, ακολουθείται νέα χάραξη, για την αποφυγή διαδοχικών κλειστών στροφών του υφιστάμενου δρόμου.

πηγή

5 σχόλια:

  1. Εκεί που μπαινοβγαίνουν τα φορτηγά στις στοές και εισέρχονται στην εθνική οδό μην ξεχάσετε να κάνετε κόμβους όπως αυτόν στη Τριταία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χωρίς τούνελ από Γραβιά μέχρι Άμφισσα δεν νοείται ΔΙΑΓΩΝΙΟΣ που να αξιοποιεί το οδικό δίκτυο της χώρας και να αναβαθμίζει το Νομό Φωκίδας.
    Το τούνελ όμως είναι απαγορευτικό για τις στοές των μεταλλείων εξόρυξης βωξίτη.

    Επομένως το δίλημμα είναι ΒΩΞΙΤΗΣ ή ΤΟΥΝΕΛ;
    Δηλαδή ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ή ΑΝΑΠΤΥΞΗ ;

    Αυτά είναι τα ερωτήματα κύριοι Τσακίρη-Σπανέ-Μπούγα-Δελμούζε

    Ο κόσμος ξύπνησε και περιμένει να ενεργήσετε για το συμφέρον των πολλών .
    Μέχρι σήμερα τα οδικά έργα που βλέπει κανείς στην «Διαγώνιο» είναι οι κόμβοι Γραβιάς και Τριταίας που εξυπηρετούν τον βωξίτη.

    Εεεεεε , Εεεεε , Εεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ:

    1989 – Ίδρυση της εταιρίας ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ-ΑΤΕΒΕ

    Η εταιρία ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ-ΑΤΕΒΕ ιδρύεται ως παρακλάδι της τεχνικής εταιρίας ΑΤΕΜΚΕ ΑΤΕ και δραστηριοποιείται κατ’αρχήν στήν βόρεια Ελλάδα σε έργα οδοποιίας (περιφερειακή Θεσσαλονίκης), υδραυλικά και έργα ΝΑΤΟ (αγωγός δεξαμενής και αντλιοστάσια καυσίμων). Έκτοτε συμμετείχε στα έργα κατασκευής της ΑΤΕΜΚΕ υπό μορφή κοινοπραξίας.

    2000 – Ανεξαρτητοποίηση της εταιρίας από τον όμιλο ΑΤΕΜΚΕ

    https://www.promitheas-sa.gr/%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%81%ce%b9%ce%ba%cf%8c/

    https://www.promitheas-sa.gr/%ce%b1%ce%bd%ce%b8%cf%81%cf%8e%cf%80%ce%b9%ce%bd%ce%bf-%ce%b4%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%bc%ce%b9%ce%ba%cf%8c/

    ΙΝΤΕΡΚΑΤ:

    https://www.papaioannoumachinery.com/companies/interkat/

    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΧΑΝΤΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ...

    ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμείς έχουμε αυτούς τους αιρετούς που υποστηρίζουν τα συμφέροντα του βωξίτη . Να βγάλετε εσείς άλλους αιρετούς αν μπορείτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή