Η Παιδεία είναι ακρογωνιαίος λίθος επιβίωσης και εξέλλιξης της Κοινωνίας μας.Η Τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι τόσο απαξιωμένη στην Ελλάδα από την ασυδοσία όλων των παραγόντων που συμμετέχουν αλλά και από την ατιμωρησία όλων επίσης.Ακόμη αυστηρότερα μέτρα πρέπει να παρθούν, ώστε να κανονικοποιηθεί η λειτουργία των Πανεπιστημίων και να ξαναγίνουν εκπαιδευτικά Ιδρύματα που θα προάγουν τις Ικανότητες των Ελληνόπαίδων και όχι εκκολαπτήρια κομματόσκυλων , συνδικαλιστικοπατέρων,ημετέρων και βολεψάκηδων. Στην εποχή της Παγκοσμιοποίησης η λογική της "ήσσονος προσπάθειας" που ακολουθεί η Ελλάδα μέχρι τώρα ,μας κατατάσσει ουραγούς σε πολλά επίπεδα. Η Αλλαγή της Κοινωνίας πρός το καλύτερο μόνον μέσα από την παιδεία μπορεί να συμβεί και η Παιδεία είναι κοινώς αποδεκτό ότι ΑΣΘΕΝΕΙ ΒΑΡΕΩΣ(ιδίως η Τριτοβάθμια).Με την συγκεκριμένη "θεραπεία" δεν μπαίνει "γύψος" στην Ελεύθερη Επιστημονική Γνώση, μπαίνει κυρίως "γύψος" στην διαδικασία λειτουργίας και εκπαίδευσης, πράγμα που ενοχλεί πολλούς-όσους μέχρι σήμερα "δραγουμάνευαν" τις καταστάσεις. Αυτοί κυρίως αντιδρούν ως γνήσιοι οπαδοί..."της ήσσονος προσπάθειας".Α! η Αξιολόγηση των Καθηγητών σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες είναι ότι πιό αυτονόητο ζητά η Κοινωνία.Αν το αρνηθείτε είστε άξιοι κάθε "Γύψου".
ΟΙ ΚΟΛΛΕΣ ΣΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΚΩΔΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙ ΜΟΝΟ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ-ΣΕΞΟΠΕΙΝΑΛΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ..
Η Παιδεία είναι ακρογωνιαίος λίθος επιβίωσης και εξέλλιξης της Κοινωνίας μας.Η Τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι τόσο απαξιωμένη στην Ελλάδα από την ασυδοσία όλων των παραγόντων που συμμετέχουν αλλά και από την ατιμωρησία όλων επίσης.Ακόμη αυστηρότερα μέτρα πρέπει να παρθούν, ώστε να κανονικοποιηθεί η λειτουργία των Πανεπιστημίων και να ξαναγίνουν εκπαιδευτικά Ιδρύματα που θα προάγουν τις Ικανότητες των Ελληνόπαίδων και όχι εκκολαπτήρια κομματόσκυλων , συνδικαλιστικοπατέρων,ημετέρων και βολεψάκηδων. Στην εποχή της Παγκοσμιοποίησης η λογική της "ήσσονος προσπάθειας" που ακολουθεί η Ελλάδα μέχρι τώρα ,μας κατατάσσει ουραγούς σε πολλά επίπεδα. Η Αλλαγή της Κοινωνίας πρός το καλύτερο μόνον μέσα από την παιδεία μπορεί να συμβεί και η Παιδεία είναι κοινώς αποδεκτό ότι ΑΣΘΕΝΕΙ ΒΑΡΕΩΣ(ιδίως η Τριτοβάθμια).Με την συγκεκριμένη "θεραπεία" δεν μπαίνει "γύψος" στην Ελεύθερη Επιστημονική Γνώση, μπαίνει κυρίως "γύψος" στην διαδικασία λειτουργίας και εκπαίδευσης, πράγμα που ενοχλεί πολλούς-όσους μέχρι σήμερα "δραγουμάνευαν" τις καταστάσεις. Αυτοί κυρίως αντιδρούν ως γνήσιοι οπαδοί..."της ήσσονος προσπάθειας".Α! η Αξιολόγηση των Καθηγητών σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες είναι ότι πιό αυτονόητο ζητά η Κοινωνία.Αν το αρνηθείτε είστε άξιοι κάθε "Γύψου".
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΚΟΛΛΕΣ ΣΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΚΩΔΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙ ΜΟΝΟ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ-ΣΕΞΟΠΕΙΝΑΛΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ..
ΑπάντησηΔιαγραφή