Ή αλλιώς ..πως διαφημίζουν ένα τόπο αυτοί που πραγματικά τον αγαπάνε !!
Το φιλμ χαρακτηρίστηκε «έξοχο, γεμάτο συναίσθημα, ασυνήθιστο σε σύλληψη και εκθαμβωτικό σε ομορφιά.»
Με το όγδοο βραβείο (Καλύτερου Σκηνοθέτη) από το φεστιβάλ τουριστικών ταινιών "ΦΟΙΝΙΞ" του Ζάγκρεμπ, έκλεισε οφεστιβαλικός κύκλος του φιλμ “Alimos, Greek Riviera’s Blue Diamond” του Νίκου Μαστοράκη που κέρδισε επίσης και 12 υποψηφιότητες σε άλλες διεθνείς παρόμοιες διοργανώσεις.
Το φιλμ που αποτελεί την ισχυρότερη προβολή του Αλίμου αλλά και της χώρας στη διεθνή σκηνή, έχει κερδίσει ένα Grand Prix, δυο βραβεία σκηνοθεσίας, ένα καλύτερου τουριστικού φιλμ και τέσσερις ακόμη παρεμφερείς διακρίσεις σε φεστιβάλ ντοκιμαντέρ και τουριστικών ταινιών της Αμερικής και της Ευρώπης.
Σύμφωνα με τις κριτικές που έλαβε από τους οργανωτές των φεστιβάλ αυτών, το φιλμ χαρακτηρίστηκε «έξοχο, γεμάτο συναίσθημα, ασυνήθιστο σε σύλληψη και εκθαμβωτικό σε ομορφιά.»
To φιλμ “Aλιμος, το Γαλάζιο Διαμάντι της Ελληνικής Ριβιέρας» με ελληνικούς υποτίτλους, μπορούν να το δουν όλοι σε high definition εδώ:
Η πόλη με κέντρο την μαρίνα διαφημίζει την ενδοχώρα της...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να ξέρουμε τι ακριβώς πρέπει να διαφημίζουμε στο μέλλον..
Ακούστε τι λέει ο δήμαρχος Αλίμου και θα καταλάβετε τι σημαίνει να ξέρεις πως θα προωθήσεις το τουριστικό προϊόν για την ανάπτυξη του τόπου σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΩΤΑ απ΄όλα δίνεις την θάλασσα , τον ήλιο , τις ακτές για μπάνιο , την καθαριότητα της πόλης και την διασκέδαση των τουριστών.
Μετά , εισέρχεσαι στην ενδοχώρα και τονίζεις την αρχαία προέλευση της περιοχής σου και τα σημαντικά ή λιγότερο σημαντικά μνημεία απ την αρχαιότητα , από το Βυζάντιο , κ.α ..
Αυτό επιτάσσει ο ορθολογισμός ….
Πάλι θα φαμε(ή καλύτερα θα φάνε) με χρυσά κουταλιά!
ΑπάντησηΔιαγραφή