Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020

6.500 επιχειρήσεις στην πλατφόρμα της Skroutz

Για να μπουν τα προϊόντα μιας εμπορικής εταιρείας στο Skroutz Marketplace δεν απαιτείται να έχει καμία εμπλοκή με την αποστολή και παράδοση των προϊόντων, αλλά ούτε και με τις πληρωμές.


Τη μεγάλη αναγνωρισιμότητα που έχει ως πλατφόρμα αναζήτησης προϊόντων και τιμών, αλλά και την ανάγκη που έχουν οι πολλές μικρές λιανεμπορικές επιχειρήσεις να κάνουν πωλήσεις μέσω Διαδικτύου, ειδικά στην παρούσα συγκυρία που τα φυσικά καταστήματα παραμένουν κλειστά, αξιοποιεί η Skroutz. Το marketplace που έχει δημιουργήσει η Skroutz κλείνει πλέον ένα χρόνο λειτουργίας και ήδη οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις είναι περίπου 6.500, με τις 2.500 εξ αυτών να μην διαθέτουν δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα. Σημειώνεται ότι η Skroutz δέχεται σε μηνιαία βάση 8,5 εκατομμύρια μοναδικές επισκέψεις.

Για να αντιληφθεί κάποιος τη σημασία για τις μικρές εμπορικές επιχειρήσεις, αρκεί να πούμε ότι, σύμφωνα με την ετήσια Εκθεση Ελληνικού Εμπορίου 2019 της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), το 2018 μόλις το 11% των εμπορικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα είχε ηλεκτρονικό κατάστημα (το 2015, πριν από την επιβολή των capital controls, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις 7%).

Πέρα από το γεγονός ότι δεν χρειάζεται κάποια μικρή εμπορική επιχείρηση να διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα για να μπουν τα προϊόντα της στο Skroutz Marketplace, δεν απαιτείται επίσης να έχει καμία εμπλοκή με την αποστολή και παράδοση των προϊόντων στους καταναλωτές, αλλά ούτε ακόμη και με τις πληρωμές, καθώς όλες αυτές οι υπηρεσίες παρέχονται από τη Skroutz, με τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις βεβαίως να πληρώνουν προμήθεια στην πλατφόρμα.

Ειδικότερα, η Skroutz αναλαμβάνει την ταξινόμηση των προϊόντων και τη συντήρηση περιεχομένου, τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, τη διαχείριση παραλαβής των παραγγελιών, τη διαχείριση του κόστους των μεταφορικών, την υποστήριξη των πελατών, τη διαχείριση ακυρώσεων παραγγελιών αλλά και επιστροφών, το κόστος προμήθειας τραπεζικής συναλλαγής με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, καθώς και το κόστος προώθησης των προϊόντων.

Η συνεργαζόμενη επιχείρηση το μόνο που έχει να κάνει είναι να φωτογραφήσει τα προϊόντα που θέλει να διαθέσει μέσω του marketplace, να τα αναρτήσει σε αυτό και, όταν λάβει την παραγγελία, να τα συσκευάσει. Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει καμία χρονική δέσμευση για την προβολή των προϊόντων, καθώς η υπηρεσία του marketplace ενεργοποιείται και απενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού στον ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Το κόστος των υπηρεσιών που παρέχει η Skroutz στη συνεργαζόμενη επιχείρηση υπολογίζεται ως εξής: 2,82% επί της αξίας της παραγγελίας (που είναι η προμήθεια για την υπηρεσία που παρέχει η Skroutz) και άλλη μια προμήθεια που διαφέρει ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος και κυμαίνεται από 2,4% έως 9,7%. Εάν, για παράδειγμα, ένα εμπορικό κατάστημα που συνεργάζεται με το Skroutz Marketplace δεχθεί μια παραγγελία για ένα προϊόν που η λιανική τιμή του είναι 100 ευρώ και η προμήθεια της κατηγορίας είναι 5,6% (π.χ. αθλητικά παπούτσια), τότε η συνολική προμήθεια που θα πληρώσει η εμπορική επιχείρηση στη Skroutz είναι 8,42 ευρώ συν τον ΦΠΑ.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου