Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

Παραδόθηκε και τίθεται σε εφαρμογή το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών// Στα σχέδια προτείνεται και ο δρόμος ΛΑΜΙΑ-ΑΜΦΙΣΣΑ-ΑΝΤΙΡΡΙΟ !! ( σελίδα 11)






ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

                      Αθήνα, 26 Ιουνίου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Παραδόθηκε και τίθεται σε εφαρμογή το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών

Πραγματοποιήθηκε εχθές η τελευταία συνεδρίαση της Συντονιστικής Επιτροπής (STEERING COMMITTEE) για την εκπόνηση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών (ΕΣΣΜ). Στη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε υπό την Προεδρία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, κ. Θάνου Βούρδα, παρουσιάστηκε το τελικό ΕΣΣΜ καθώς έχει ήδη αναρτηθεί και η έγκριση της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
Για πρώτη φορά η Ελλάδα αποκτά ΕΣΣΜ με βάθος 20ετίας και περιλαμβάνονται σε αυτό όλες οι υποδομές που απαιτούνται στη χώρα μας.
Για πρώτη φορά υπάρχει σχέδιο τεκμηριωμένο Τεχνοοικονομικά και στηριγμένο σε επιστημονικά Οικονομικά, Κοινωνικά και Περιβαλλοντικά κριτήρια.
Παράλληλα με το ΕΣΣΜ, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, δημιουργήθηκε σύστημα παρακολούθησης της εφαρμογής του ΕΣΣΜ με βάση το μοντέλο στο οποίο στηρίχθηκε όλη η δουλειά που έγινε 2 χρόνια τώρα.
Με τον τρόπο αυτό θα γίνεται τεκμηριωμένη αποτύπωση της εξέλιξης εφαρμογής του ΕΣΣΜ, θα τεκμηριώνονται οι ανάγκες χρηματοδότησης Μελετών και Έργων και θα υπάρχουν μετρήσιμα στοιχεία αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας.
Επίσης εκπαιδεύτηκε προσωπικό του Υπουργείου προκειμένου να αποτελέσει την ομάδα παρακολούθησης του ΕΣΣΜ.
Με αφορμή την ολοκλήρωση του ΕΣΣΜ, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστος Σπίρτζης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«H Ελλάδα αποκτά επιτέλους Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών, αποκτά ολοκληρωμένο σχεδιασμό που υπηρετεί τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες της χώρας μας.
Θέλω να συγχαρώ όλους αυτούς που δούλεψαν 2 χρόνια τώρα για την εκπόνηση, την επίβλεψη και το συντονισμό του και να ευχαριστήσω την ΕΤΕπ για την χρηματοδότηση του έργου και την υποστήριξη που παρείχε.
Πλέον, όλες οι υποδομές που ωριμάζουν, χρηματοδοτούνται και υλοποιούνται στη χώρα, υπακούουν στις ανάγκες της και στις ανάγκες των πολιτών και όχι σε μικροπολιτικές και προσωπικές σκοπιμότητες.
Το ΕΣΣΜ σε συνδυασμό με το σύστημα παρακολούθησης της υλοποίησής του, μας θέτουν όλους προ των ευθυνών μας καθώς θα υπάρχουν σαφή στοιχεία που θα δείχνουν την αποτελεσματικότητα της δράσης μας στον Τομέα αυτό.
Προσωπικά από όπου κι αν θα βρίσκομαι, μέχρι την ολοκλήρωση της υλοποίησής του, θα αναζητώ τα στοιχεία εξέλιξης γιατί  είναι πρώτιστο ενδιαφέρον μου η δημιουργία όλων των Υποδομών που υπηρετούν τις ανάγκες των Μεταφορών και των πολιτών και νομίζω πως έχω δώσει δείγματα γραφής.
Στη νέα περίοδο διακυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα , αμέσως μετά τις εκλογές, δεσμευόμαστε πως το ΕΣΣΜ θα κυρωθεί και από το Ελληνικό Κοινοβούλιο».

**Επισυνάπτεται η συνοπτική παρουσίαση του Σχεδίου.



6 σχόλια:

  1. ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΤΥΠΏΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΆΡΤΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 11 ΓΡΑΦΟΥΝ "ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΟΔΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ". ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΝΕΝΑΝ. Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΆΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ. ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΈΧΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
    ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΤΕΊΝΕΙ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΛΑΜΙΑ ΑΜΦΙΣΣΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΧΟΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΜΙΑ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ. ΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΦΩΚΙΔΑ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΗΔΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΑΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΛΑΜΙΑ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΓΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΛΑΜΙΑ ΑΜΦΙΣΣΑ . ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΥΑ ΣΕ ΙΣΧΥ (ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΣΤΟ ΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΓΕΛΑΜΕ). Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ (ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΦΙΣΣΑ. ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΓΝΩΣΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ,ΕΒΑΛΑΝ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΟΥΝ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΣΕ ΧΩΜΑΤΕΡΗ, ΕΒΑΛΑΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ-ΒΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ-ΤΣΙΠΡΑ ΝΑ ΧΡΕΩΘΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΥ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΝ ΦΩΚΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ ΧΩΜΑΤΕΡΗ, ΟΙ ΝΔ ΚΙΝΑΛ (ΠΑΣΟΚ) ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ "ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ" ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΤΣΙΠΡΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΟΔΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ ΧΑΡΙΝ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ!!!!!! ΝΑ ΑΠΟΜΟΝΏΣΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΦΩΚΙΔΑ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΒΟΙΩΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΗΔΗ Η ΓΝΩΣΤΗ ΑΓΝΩΣΤΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΩΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΣΕ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΤΟΥΣ. ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΡΥΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΥΧΟΝ ΞΕΝΑ ΜΑΤΙΑ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΧ ΣΕ ΥΠΌΛΗΨΗ ΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ.
    ΚΑΙ ΝΑ Ο ΣΠΡΙΤΖΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΚΟΡΟΙΔΊΑ. ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΙΛΑΜΕ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΡΥΠΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΛΕΣ ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ Ο ΚΑΘΩΣΠΡΕΠΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ. ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟΙ, ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΎΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απομονωμένη από οδικές, θαλάσσιες, σιδηροδρομικές, αεροπορικές συγκοινωνίες η Φωκίδα. Τα μόνα συγκοινωνιακά έργα που υλοποιούνται είναι οι δρόμοι προς τις ανεμογεννήτριες. Επίσης υλοποιήθηκε η μετονομασία του Ε65 σε διαγώνιο άξονα η οδό Λαμίας-Άμφισσα-Αντιρρίου διαγράφοντας και ονομαστικά αλλά και στην πράξη (σύμφωνα με την τελευταία μελέτη) την Ιτέα από κόμβο του δρόμου φάντασμα, που θυμούνται πάντα μόνο προεκλογικά. Η ανάπτυξη της Ιτέας είναι από τους πιο βασικούς πυλώνες για την επιβίωση όλου του νομού και το βασικότερο εμπόδιο για την εκπλήρωση της "προφητείας" που θέλει τη Φωκίδα χωματερή της Ευρώπης. Αυτή είναι και η κύρια αιτία, που η Ιτέα χτυπιέται με όλους τους τρόπους τα τελευταία χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα , γιαυτό στην τοπική αυτοδιοίκηση έχουν τοποθετήσει (σκόπιμα) , άτομα στενόμυαλα με νοσηρό τοπικισμό που βλέπουν την Ιτέα σαν εχθρό ενώ στην ουσία θα΄πρεπε να είναι η πόλη υποδοχής όλων όσων πιστεύουν πως μπορεί να γ'ινει το σημείο αιχμής για την ανάπτυξη της Φωκίδας και την αναστροφή του κλίματος ερημοποίησης του δήμου Δελφών.
    Κάνω πρόταση από την στήλη σας , μιας και κακώς καταλογίζεται τοπικισμός στους ανύπαρκτους Ιτιώτες , να μετονομασθεί η πόλη σε Νέα Σάλωνα , μπας και φύγει το κόμπλεξ απ τους βαριάς μορφής τοπικιστές της περιοχής μας........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΡΥΜΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΤΩΝ 12.24 ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΖΙΠΑΚΙ ΤΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΑΝΤΑΡΤΙΚΑ ΣΕ ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΟ TRACK 8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσύ με τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ ηρέμησε με τις χωματερές και τις βρισιές. Χωματερή δεν προορίζεται ακριβώς η Φωκίδα αλλά το Αλουμίνιο του Μυτιληνιού με τα βουνά του Διστόμου.

    Ο Διαγώνιος σε τριάντα χρόνια. Ακούστε τι σας λέω. Εδώ θα είμαι και δεν γνωριζόμαστε οπότε θα με θυμηθείτε όσοι ζούμε τότε. Θα πείτε "το χε πει ένας ανώνυμος στο Καρτερία".


    Έως τότε να μάθουμε να οδηγούμε καλύτερα. Γιατί φαίνεται από τα τροχαία Ιτέα-Άμφισσα πως και στις μόνες ευθείες που έχουμε φεύγουμε έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μιλούν για σχεδιασμό υποδομών, ασφάλεια και περιβάλλον και κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν τον τραγικά λανθασμένο σχεδιασμό του περίφημου "Διαγώνιου" άξονα, στο τμήμα που διέρχεται από την ευρύτερη περιοχή του Γαλαξειδίου, ακριβώς πλάι στο κύμα, καταστρέφοντας την μεγάλη παραλία που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί, υποβαθμίζοντας πλήρως την ευρύτερη περιοχή ως προς τις δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης, υποβαθμίζοντας πλήρως το περιβάλλον και αδιαφορώντας πλήρως για την ασφάλεια κατοίκων και παραθεριστών που πηγαινοέρχονται στην παραλία διασχίζοντας "εθνική οδό".

    ΑπάντησηΔιαγραφή