Στην παλαιά γέφυρα του Μόρνου, που οριοθετεί την Αιτωλοακαρνανία και τη Φωκίδα. Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε συζητήθηκαν, η αποκατάσταση των ζημιών για ασφαλή διέλευση, το θέμα της στατικότητας, η άμεση συντήρηση για τη συνέχεια της λειτουργία της και το θέμα του φωτισμού της. Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας...
Στην παλαιά γέφυρα του Μόρνου, που οριοθετεί την Αιτωλοακαρνανία και τη Φωκίδα.
Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε συζητήθηκαν, η αποκατάσταση των ζημιών για ασφαλή διέλευση, το θέμα της στατικότητας, η άμεση συντήρηση για τη συνέχεια της λειτουργία της και το θέμα του φωτισμού της.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας κ. Γιάννης Λύτρας, ο Αντιπεριφερειάρχης Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Συντονισμού Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας κ. Αθανάσιος Καρακάτζας και υπηρεσιακοί παράγοντες από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.
Η εν λόγω γέφυρα ενώνει τη Φωκίδα με την Αιτ/νία και αποτελεί αποκλειστικη δίοδο για την ορεινή Ναυπακτία, το Λιδωρίκι και τον π. Δήμο Ευπαλίου! Λόγω της μεγάλης καθημερινής χρήσης η επιβάρυνση που δέχεται ειναι ιδιαίτερα αυξημένη.
Η Γέφυρα του Μόρνου δόθηκε στην κυκλοφορία το 1936 και κατασκευάσθηκε με τις προδιαγραφές της εποχές εκείνης. Έως και σήμερα, έχει υποστεί μεγάλη καταπόνηση από την πολυετή καθημερινή της χρήση, τη σεισμική δραστηριότητα της περιοχής, τον τεράστιο όγκο υδάτων, την έλλειψη έργων συντήρησης.
Επιβάλλεται τα έργα αποκατάστασης των ζημιών της να ξεκινήσουν άμεσα, καθώς κάθε αναβολή της συντήρησής της μπορεί να αποβεί μοιραία για διερχόμενα οχήματα και πεζούς.
Τέλος για πολλούς αποτελεί ένα νεώτερο μνημείο που αρκετοί επισκέπτονται και θαυμάζουν απο κοντά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου