Ολο και περισσότεροι επιβάτες επιλέγουν να μην ακυρώνουν τα εισιτήριά τους στην Αθήνα, μειώνοντας δραματικά τα έσοδα των οργανισμών χωρίς παράλληλα να λαμβάνονται άμεσα μέτρα για την επίλυση του προβλήματος
Ζημιές που αυξάνονται χρόνο με τον χρόνο, χρέη και ελλείμματα στους οργανισμούς και αυξημένη εισιτηριοδιαφυγή είναι η εικόνα των αστικών συγκοινωνιακών στην Αθήνα που θέτουν εν αμφιβόλω των βιωσιμότητά τους.
Οπως σημείωσε στο φύλλο της Τρίτης η «Καθημερινή», το 2015 ήταν χρονιά που αποτέλεσε ένα από τα χειρότερα παραδείγματα διαχείρισης συγκοινωνιακών φορέων.
Η κατάργηση του σώματος εθελοντών-ελεγκτών και του κινήματος «Δεν πληρώνω» καθιέρωσε μια νοοτροπία ασυδοσίας απέναντι στις συγκοινωνιακές υπηρεσίες και έχουν οδηγήσει σε εκτίναξη της εισιτηριοδιαφυγής που φέρνει στα όρια τις συγκοινωνίες.
Τους τελευταίους μήνες έχουν αυξηθεί και τα περιστατικά καταστροφών του εξοπλισμού των μέσων ενώ αραίωσαν και οι έλεγχοι εισιτηρίων. Σε αυτές τις συνθήκες, οι οποίες συνοδεύονται από την αδράνεια του υπουργείου Υποδομών, όπως επισημαίνει η εφημερίδα, οι επιβάτες απομακρύνονται ολοένα και περισσότερο από τα ακυρωτικά μηχανήματα, χωρίς πάντως, σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους, να έχει μειωθεί η κινητικότητα στα μέσα μεταφοράς.
Τα στοιχεία των ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες, δηλαδή μετρό, τραμ και ΗΣΑΠ) για το 2015 μιλούν για ζημίες μετά φόρων ύψους 78,2 εκατ. ευρώ, έναντι 36,4 εκατ. ευρώ το 2014! Οι λειτουργικές ζημίες άγγιξαν τα 32,6 εκατ. ευρώ έναντι 2,75 εκατ. ευρώ το 2014, ενώ ο κύκλος εργασιών περιορίστηκε στα 103,8 εκατ. ευρώ από 129,7 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου