Έρχεται πόλεμος τιμών και προσφορών
Στη «γωνία» περιμένουν οι ιδιοκτήτες αλυσίδων σουπερμάρκετ τους προμηθευτές προκειμένου να ζητήσουν και αυτοί με τη σειρά τους γενναίες εκπτώσεις.
Αυτό αναφέρουν στο insider.gr παράγοντες της αγοράς επισημαίνοντας ότι αναμένουν πρώτα να ολοκληρωθεί το deal εξαγοράς του Μαρινόπουλου από τον Σκλαβενίτη και εν συνεχεία να διεκδικήσουν και εκείνοι με τη σειρά τους ένα γενναίο κούρεμα των υποχρεώσεων τους προς τους προμηθευτές, αλλά και καλύτερες τιμές για τα προϊόντα.
Η συναίνεση των προμηθευτών του Μαρινόπουλου για κούρεμα κατά 50% των απαιτήσεων τους προς την αλυσίδα, σίγουρα είναι μία κίνηση που οι ανταγωνιστές της αγοράς δεν είδαν με καλό μάτι, λένε οι καλά γνωρίζοντες.
Και αν μάλιστα ληφθεί υπόψη ότι η προηγούμενη διάσωση – εξαγορά της Βερόπουλος από τον Όμιλο Παντελιάδη έγινε χωρίς κανένα haircut των υποχρεώσεων προς τους προμηθευτές, τότε όπως μπορεί κανείς εύκολα να αντιληφθεί, οι πιέσεις και τα τελεσίγραφα αναμένεται να κορυφωθούν μέσα στο προσεχές διάστημα.
Και μπορεί η οικογένεια Σκλαβενίτη να ήταν, σύμφωνα με πληροφορίες, να μην ήθελε υπάρξει κούρεμα προς του προμηθευτές καθώς εκτιμούσε ότι θα δημιουργηθούν στρεβλώσεις στην αγορά, εντούτοις, οι τράπεζες είχαν διαφορετική άποψη.
Αν δεν υπήρχε haircut δεν θα μπορούσε να προχωρήσει και το σχέδιο διάσωσης της Μαρινόπουλος.
Αν δεν υπήρχε haircut δεν θα μπορούσε να προχωρήσει και το σχέδιο διάσωσης της Μαρινόπουλος.
Έρχεται πόλεμος τιμών και προσφορών
Με πόλεμο τιμών αλλά και προσφορών αναμένεται να ενταθεί η μάχη – που μόλις ξεκίνησε – στο λιανεμπόριο τροφίμων.
Ήδη οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς, στην προσπάθεια να παγιώσουν τις ανακατατάξεις που ολοκληρώθηκαν τους προηγούμενους μήνες με την κατάρρευση της Μαρινόπουλος, θα ρίξουν όλα τα όπλα που διαθέτουν στην φαρέτρα τους.
Έτσι μετά την τηλεοπτική καμπάνια της ΑΒ Βασιλόπουλος με κεντρικό σύνθημα «Αληθινά χαμηλές τιμές», η Lidl Hellas πέρασε στην αντεπίθεση με διαφημιστική εκστρατεία η οποία έχει κεντρικό σύνθημα «Μόνιμα χαμηλές τιμές».
Στο σχετικό δελτίο Τύπου που απέστειλε η αλυσίδα είναι κάτι παραπάνω από εμφανές ότι απαντά στην πρόκληση της εταιρείας ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς αναφέρει μεταξύ άλλων: «Με συναίσθηση κοινωνικής ευθύνης, η Lidl Hellas δημιουργεί τις φθηνότερες αγορές για τους πελάτες της, όχι μόνο σήμερα αλλά κάθε μέρα, μέσω ενεργειών που έχουν διάρκεια. Και αυτή ακριβώς είναι η φιλοσοφία μας στη Lidl Hellas.
Να προσφέρουμε μόνιμα χαμηλές τιμές και σήμερα και αύριο και μεθαύριο, ώστε να μη χρειαστεί ποτέ να αλλάξουμε συνήθειες».
Κερδισμένοι από αυτό τον πόλεμο αναμένεται να βγουν οι καταναλωτές, οι οποίοι αν αξιοποιήσουν τον «πόλεμο των προσφορών», τότε, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς το όφελος μπορεί να φτάσει ακόμη και στα 500 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 14% της μέσης ετήσιας δαπάνης που πραγματοποιεί ένα νοικοκυριό για την αγορά τροφίμων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου