Πηγή: «30 χρόνια πίσω από την κάμερα της Φίνος Φιλμ», του Αλκίνοου Μπουνιά
Η ταινία «Ούτε γάτα ούτε ζημιά» γυρίστηκε το 1955 σε σκηνοθεσία του Αλέκου Σακελλάριου. Πρωταγωνιστούσαν ο Βασίλης Λογοθετίδης, ο Μίμης Φωτόπουλος, η Ίλυα Λιβυκού και ο Λάμπρος Κωνσταντάρας. Σύμφωνα με το σενάριο, ο Λαλάκης, τον οποίο υποδυόταν ο Βασίλης Λογοθετίδης, λέει ψέματα στη γυναίκα του ότι πάει επαγγελματικό ταξίδι στη Θεσσαλονίκη, αλλά στην πραγματικότητα πηγαίνει εκδρομή με τη φιλενάδα του.
Η γυναίκα του ανακαλύπτει το ψέμα και για να τον εκδικηθεί, συνεννοείται με έναν όμορφο νεαρό που τη φλερτάρει, τον Λάμπρο Κωνσταντάρα και πάνε και εκείνοι εκδρομή για να τον κάνει να ζηλέψει. Όμως από κακή τους τύχη τα δυο ζευγάρια εγκλωβίζονται σε ένα σιδηροδρομικό σταθμό και επειδή δεν μπορούν να φύγουν, φιλοξενούνται στο σπίτι του σταθμάρχη Μίμη Φωτόπουλου για μια βραδιά.
Στην ταινία υπάρχει μια σκηνή όπου ο Λάμπρος Κωνσταντάρας έπρεπε να οδηγήσει.
Ο Αλέκος Σακελλάριος ζήτησε από τον φροντιστή Παντελή Παλιεράκη να του βρει ένα σπορ διθέσιο αμάξι για τις ανάγκες της σκηνής.
Εκείνος ύστερα από πολύ ψάξιμο, κατάφερε να βρει ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο, το οποίο θα του το δάνειζε ένα φίλος.
Πριν το δανείσει ρώτησε: «Δε πιστεύω να πάθει τίποτα;» και ο Παλιεράκης με σιγουριά του απάντησε «Μα τι λες τώρα; Μια σκηνούλα θα κάνουμε και θα το επιστρέψουμε».
Το γύρισμα ξεκίνησε και σύμφωνα με το σενάριο έπρεπε να το οδηγεί ο Λάμπρος Κωνσταντάρας. Ο Λάμπρος όμως δεν ήξερε τίποτα από οδήγηση.
Στα μακριά πλάνα μπορούσε να τον ντουμπλάρει κάποιος άλλος, αλλά στα κοντινά έπρεπε να φαίνεται ότι το οδηγεί ο Κωνσταντάρας.
Ο Παλιεράκης του πρότεινε να το σπρώξουν για δύο – τρία μέτρα.
Ο Λάμπρος όμως είπε: «Έλα ρε που δεν ξέρω να το πάω από εδώ μέχρι εκεί. Και μη μου κολλάτε πολύ γιατί θα την παρατήσω τη σκηνή».
Το αμάξι ήταν ένα σπορ διθέσιο μάρκας MG και ανέβαζε γρήγορα στροφές.
Έπρεπε να πατήσει το γκάζι ελαφριά μέχρι ένα σημείο. Εκείνος όμως έβαλε μπρος, χωρίς να βάλει ταχύτητα και πάτησε με δύναμη όλο το γκάζι.
Ακούστηκε ένας δυνατός θόρυβος, έσπασαν τα πιστόνια, οι κύλινδροι, το κάρτερ, χύθηκαν τα λάδια και το αμάξι έσβησε και δεν ξαναέπαιρνε μπρος.
Τότε το πήγαν σε όλα τα συνεργεία της Αθήνας για να το φτιάξουν, αλλά δεν υπήρχαν ανταλλακτικά για τη μηχανή.
Έτσι κάλεσαν τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου στην εταιρεία του Φίνου και ο ίδιος του είπε: «Πόσο κάνει το αμάξι να στο πληρώσουμε;».
Του έδωσε 40.000 δραχμές και το αγόρασε. Αργότερα το έφτιαξε με ανταλλακτικά από την Αγγλία και το οδηγούσε για ένα διάστημα ο ίδιος ο Φίνος.
Αλλά ο Σακελλάριος και ο Τσιφόρος του έκαναν καζούρα και του κολλάγανε: «Τώρα τι παριστάνεις; Το τεκνό κάνεις;». Και έτσι το πούλησε.
Πηγή: «30 χρόνια πίσω από την κάμερα της Φίνος Φιλμ», του Αλκίνοου Μπουνιά
Στην ταινία υπάρχει μια σκηνή όπου ο Λάμπρος Κωνσταντάρας έπρεπε να οδηγήσει.
Ο Αλέκος Σακελλάριος ζήτησε από τον φροντιστή Παντελή Παλιεράκη να του βρει ένα σπορ διθέσιο αμάξι για τις ανάγκες της σκηνής.
Εκείνος ύστερα από πολύ ψάξιμο, κατάφερε να βρει ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο, το οποίο θα του το δάνειζε ένα φίλος.
Πριν το δανείσει ρώτησε: «Δε πιστεύω να πάθει τίποτα;» και ο Παλιεράκης με σιγουριά του απάντησε «Μα τι λες τώρα; Μια σκηνούλα θα κάνουμε και θα το επιστρέψουμε».
Το γύρισμα ξεκίνησε και σύμφωνα με το σενάριο έπρεπε να το οδηγεί ο Λάμπρος Κωνσταντάρας. Ο Λάμπρος όμως δεν ήξερε τίποτα από οδήγηση.
Στα μακριά πλάνα μπορούσε να τον ντουμπλάρει κάποιος άλλος, αλλά στα κοντινά έπρεπε να φαίνεται ότι το οδηγεί ο Κωνσταντάρας.
Ο Παλιεράκης του πρότεινε να το σπρώξουν για δύο – τρία μέτρα.
Ο Λάμπρος όμως είπε: «Έλα ρε που δεν ξέρω να το πάω από εδώ μέχρι εκεί. Και μη μου κολλάτε πολύ γιατί θα την παρατήσω τη σκηνή».
Το αμάξι ήταν ένα σπορ διθέσιο μάρκας MG και ανέβαζε γρήγορα στροφές.
Έπρεπε να πατήσει το γκάζι ελαφριά μέχρι ένα σημείο. Εκείνος όμως έβαλε μπρος, χωρίς να βάλει ταχύτητα και πάτησε με δύναμη όλο το γκάζι.
Ακούστηκε ένας δυνατός θόρυβος, έσπασαν τα πιστόνια, οι κύλινδροι, το κάρτερ, χύθηκαν τα λάδια και το αμάξι έσβησε και δεν ξαναέπαιρνε μπρος.
Τότε το πήγαν σε όλα τα συνεργεία της Αθήνας για να το φτιάξουν, αλλά δεν υπήρχαν ανταλλακτικά για τη μηχανή.
Έτσι κάλεσαν τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου στην εταιρεία του Φίνου και ο ίδιος του είπε: «Πόσο κάνει το αμάξι να στο πληρώσουμε;».
Του έδωσε 40.000 δραχμές και το αγόρασε. Αργότερα το έφτιαξε με ανταλλακτικά από την Αγγλία και το οδηγούσε για ένα διάστημα ο ίδιος ο Φίνος.
Αλλά ο Σακελλάριος και ο Τσιφόρος του έκαναν καζούρα και του κολλάγανε: «Τώρα τι παριστάνεις; Το τεκνό κάνεις;». Και έτσι το πούλησε.
Πηγή: «30 χρόνια πίσω από την κάμερα της Φίνος Φιλμ», του Αλκίνοου Μπουνιά
Εκδοτικός Οίκος: ΣΜΥΡΝΙΩΤΑΚΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου