ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΜΦΙΣΣΑ, 18.07.2016
ΝΟΜΟΣ ΦΩΚΙΔΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΔΕΛΦΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ
ΤΥΠΟΥ
Διεύθυνση: Πλατεία Κεχαγιά
Τ.Κ. : 331 00 Άμφισσα
Τηλέφωνο: 2265350023
FAX:
2265350021
Α.Δ.Τ.: 56/2016
ΘΕΜΑ: “
Έναρξη της διαβούλευσης για τη νέα Κυκλοφοριακή Μελέτη Άμφισσας”
Ο Δήμος Δελφών κι η Δ.Ε. Άμφισσας
θέτουν από σήμερα Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016 σε Ηλεκτρονική Διαβούλευση τη νέα
Κυκλοφοριακή Μελέτη Άμφισσας. Καλούμε τους συνδημότες μας με το βλέμμα
στραμμένο στο μέλλον να λάβουν ενεργά μέρος σε ένα ζωτικό και κορυφαίο θέμα για
την πόλης της Άμφισσας και να συνδιαμορφώσουμε τις συνθήκες για την αναβάθμιση
της ποιότητας ζωής και του αστικού περιβάλλοντος και την ανάπτυξη της πόλης στη
λογική της ορθοταξίας, της βιώσιμης κινητικότητας και του συλλογικού
συμφέροντος.
Κανόνες και όροι για την Ηλεκτρονική
Διαβούλευση της Κυκλοφοριακής Μελέτης Άμφισσας
1) Η Ηλεκτρονική Διαβούλευση για την
Κυκλοφοριακή Μελέτη Άμφισσας ξεκινάει τη Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016 και
περατώνεται την Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016. Διεξάγεται μέσω της σχετικής
πλατφόρμας που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Δελφών dimosdelfon.gr
2) Δικαίωμα συμμετοχής στη
Διαβούλευση και υποβολής παρατηρήσεων, σχολίων και προτάσεων έχουν όλοι οι
κάτοικοι κι οι δημότες του Δήμου Δελφών,
εκπρόσωποι συλλόγων και φορέων της περιοχής, καθώς και όσοι διατηρούν
επιχείρηση στην Άμφισσα, έστω κι αν διαμένουν εκτός των ορίων αυτής.
3) Στη διαδικασία της Ηλεκτρονικής
Διαβούλευσης δεκτές θα γίνονται μόνο επώνυμες γραπτές παρεμβάσεις.
4) Απαραίτητα στοιχεία για τη
συμμετοχή στην Ηλεκτρονική Διαβούλευση είναι: Όνομα, επώνυμο και διεύθυνση
ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)
.
5) Ση διαδικασία της Ανοιχτής
Διαβούλευσης, η οποία θα διενεργηθεί κατά το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου
του 2016, θα συζητηθούν και θα απαντηθούν από τη μελετητική ομάδα της
Κυκλοφοριακής Μελέτης όλες οι παρεμβάσεις, οι παρατηρήσεις, οι προτάσεις και τα
σχόλια. Σειρά προτεραιότητας θα δοθεί από τη μελετητική ομάδα σε όσους έλαβαν
μέρος στη διαδικασία της Ηλεκτρονικής Διαβούλευσης.
Βασικοί άξονες που διέπουν τη νέα
Κυκλοφοριακή Μελέτη είναι ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός, η επιφύλαξη
προτεραιότητας για τους πεζούς, ο εξορθολογισμός της χρήσης αυτοκινήτων, η
δραστική βελτίωση της ποιότητας ζωής για τους κατοίκους αλλά και τους
επισκεπτόμενους την πόλη, η τόνωση της εμπορικής κίνησης και η αναβάθμιση της
κοινωνικής ζωής με στόχευση τη δημιουργία ενός αξιοβίωτου ιστορικού κέντρου της
πόλης της Άμφισσας για όλους.
Την ευθύνη για την εκπόνηση της νέας
Κυκλοφοριακής Μελέτης Άμφισσας έχει ο Τοπογράφος-Μηχανικός Msc Συγκοινωνιολόγος
κ. Ιωάννης Λίγκας ως επικεφαλής της ομάδας μελέτης στην οποία περιλαμβάνονται
και οι κες Μαυροπούλου Ελένη, Πολιτικός Μηχανικός και Μπαλιώτη Βασιλική, Αγρ.
Τοπογράφος Μηχανικός. Η ομάδα μελέτης σχεδίασε και εκπόνησε τη νέα Κυκλοφοριακή
Μελέτη σε συνεργασία με κλιμάκιο του Ινστιτούτου Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών
του Ινστιτούτου Μεταφορών (Ι.ΜΕΤ.). με επικεφαλής την κα. Μ. Μποϊλέ, Αναπληρώτρια
Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Πολιτικό Μηχανικό με εξειδίκευση στη
συγκοινωνιολογία
Το Ι.ΜΕΤ. αποτελεί έναν από τους
πλέον βασικούς ερευνητικούς οργανισμούς στον τομέα των μεταφορών στη χώρα μας.
Μεταξύ του Ι.ΜΕΤ. και του Δήμου Δελφών έχει υπογραφεί Μνημόνιο συνεργασίας, ενώ
αξίζει να σημειωθεί ότι το Ινστιτούτο έχει συνάψει ανάλογα μνημόνια με σειρά
δήμων σε όλη την Ελλάδα, όπως οι δήμοι Αθηναίων, Θεσσαλονίκης, Πειραιώς, καθώς
και με περιφέρειες.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Γραφείο Τύπου
Κανενας πεζοδρομος για την Ιτέα; Ά, ξέχασα, εκει θα πρεπει για να πεζοδρομηθει η Μεταμορφώσεως ( η μόνη λογική επιλογή) θα πρέπει να ανοιχτεί η Ηρώων και να ξεβολευτούν κάποιοι (και οι οπαδοί τους) που παραδοσιακά ελπίζουν να δουν την Ηρώων πεζόδρομο μπροστά απο το σπίτι τους . Ταυτόχρονα (τί σύμπτωση ! ) οι ίδιοι υποστηρίζουν διαχρονικά (ανιδιοτελώς ίσως;) ότι η Ιτέα προορίζεται να υπηρετεί τα συμφέροντα του βωξίτη και όχι των πολιτών της οπότε τί τον θέλει τον πεζόδρομο; Όλα καλά είναι και έτσι γίνεται. Όλα καλά; Εναλλακτικά απο "δήθεν άλλους" στο ρυθμό "όποιος δεν θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει", θα γίνει πεζόδρομος στην Ιτέα όταν ανοίξει η είσοδος απο την Παπαπαναγιώτου (μπασκέτες καραγκούνη, Μαιμάμι). Δηλαδή ποτέ. Πενήντα χρόνια κοσκίνισμα. Ίδια όμως παρέα με τους "μην ανοίξετε την Ηρώων" (άλλη σύπτωση και αυτή !). Και τα κορόιδα στην πείνα και ακόμα δεν σηκώνουν κεφάλι. Είναι και αυτός ο ραγιαδισμός. Διακόσια χρόνια μετά αλλά τετρακόσια χρόνια συνήθεια. Τι να κάνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή