Νέα σύμβαση φαίνεται ότι υπέγραψε το Υπουργείο Δικαιοσύνης για τα λύματα του Καταστήματος Κράτησης Μαλανδρίνου, ζήτημα που ταλαιπωρεί τον κρατικό προϋπολογισμό με αρκετά εκατομμύρια ευρώ τα τελευταία 13 χρόνια....
Από το 2001 που κατασκευάστηκε το Κατάστημα Κράτησης, τα λύματα δεν μπορούν να διατεθούν στη λεκάνη απορροής της λίμνης του Μόρνου, συνεπώς διυλίζονται στο χώρο βιολογικού καθαρισμού της φυλακής και στη συνέχεια μεταφέρονται στο χώρο βιολογικού καθαρισμού της Άμφισσας, με αποτέλεσμα να δημιουργείται υπέρογκο κόστος για το Υπουργείο, κόστος που πιθανόν αγγίζει το 1.000.000 ευρώ το χρόνο.
Ακατανόητο είναι, λοιπόν, γιατί το κράτος προτίμησε την κατασπατάληση δημόσιου χρήματος, ενώ
με το κόστος αυτό θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα έργο υποδομής για όλη την περιοχή, όπως, για παράδειγμα, ένας αγωγός μεταφοράς λυμάτων που να εξυπηρετεί, επίσης, και τις παραλίμνιες περιοχές.
Το 2011 είχε δρομολογηθεί έργο κατασκευής παραλίμνιου αγωγού μεταφοράς λυμάτων, που, δυστυχώς, δεν τελεσφόρησε για άγνωστους σε εμάς λόγους.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι, στη διάρκεια των 13 χρόνων λειτουργίας του Καταστήματος, τη μεταφορά των λυμάτων είχε αναλάβει ένας και μόνο μεταφορέας, όπως επίσης αίσθηση προκαλεί και η τοποθέτηση γεφυροπλάστιγγας αμέσως μετά την απομάκρυνση του εν λόγω μεταφορέα.
Ποιος λοιπόν εγγυάται πως όλα αυτά τα χρόνια τα βυτία που έκαναν τη μεταφορά δεν υπερέβαλαν στα κυβικά που μετέφεραν ή ακόμα και στα δρομολόγια. Για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο τέτοιας χρήσης μπορεί να μεταφέρει 24 – 25 κυβικά, χωρίς λοιπόν την γεφυροπλάστιγγα μπορούσαν να μεταφέρουν λιγότερα κυβικά για να αυξήσουν τα δρομολόγια. Υπήρχε έλεγχος;
Ποια είναι η τιμή ανά κυβικό;
Ποιος λοιπόν εγγυάται πως όλα αυτά τα χρόνια τα βυτία που έκαναν τη μεταφορά δεν υπερέβαλαν στα κυβικά που μετέφεραν ή ακόμα και στα δρομολόγια. Για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο τέτοιας χρήσης μπορεί να μεταφέρει 24 – 25 κυβικά, χωρίς λοιπόν την γεφυροπλάστιγγα μπορούσαν να μεταφέρουν λιγότερα κυβικά για να αυξήσουν τα δρομολόγια. Υπήρχε έλεγχος;
Ποια είναι η τιμή ανά κυβικό;
Ποιος έλεγχε τα δρομολόγια και τα χρήματα που κατασπαταλιόνταν τόσα χρόνια;
Γιατί το 2011 δεν προχώρησε το έργο για την υποδομή αγωγού που θα μείωνε έτσι τα χρήματα που δίνονται για τη μεταφορά των λυμάτων;
Προκαλεί λοιπόν η συμπεριφορά των αρμοδίων και ιδιαίτερα οι επιλογές τους....
taneatisfokidas.gr/
ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΙΚΑΝΟ ΚΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΚΤΡΑΦΗΚΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΑ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ ΕΧΕΙ ΠΑΤΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφή