Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

ΑΣΠΑΣΙΑ ΜΑΝΔΡΕΚΑ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΛΥΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΦΩΚΙΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΙΤΕΑΣ


Μετά την αποστολή του υπ’ αριθμ. πρωτ. 881/27-11-2013 εγγράφου μου προς τον Υπουργό Ναυτιλίας & Αιγαίου με θέμα την «Ορθή συμπλήρωση των υλοποιούμενων λιμενικών χρήσεων του Λιμένα Ιτέας Φωκίδας», εκλήθην από τον Υπουργό, κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 12-12-2013, στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Αιγαίου. Στην συνάντηση αυτή, πλην του Υπουργού, παρευρέθησαν ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου, κ. Αθανάσιος Μπούσιος, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, κ. Αθανάσιος Χριστόπουλος. Συζητήθηκε μεταξύ μας το περιεχόμενο της επιστολής μου διεξοδικά ενώ από την πλευρά μου τέθηκαν όλα εκείνα τα επιχειρήματα για τα οποία θα πρέπει να συμπληρωθεί στον Πίνακα Β «Χρήσεις των Λιμένων Κατηγοριών Κ1, Κ2, Κ3» του κεφ. 1.2.1.1.2. «Χρήσεις Λιμένων», πέραν των λοιπών λιμενικών χρήσεων, και η υλοποιούμενη χρήση της «Κρουαζιέρας» για τον λιμένα της Ιτέας. Από την πλευρά της η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας & Αιγαίου είδε με σοβαρότητα το θέμα και δέχθηκε το ορθό και βάσιμο του αιτήματός μου.
Κατόπιν αυτών είμαι στην ευχάριστη θέση να Ανακοινώσω ότι το Υπουργείο προχωρά στην άμεση Τροποποίηση του Σχεδίου της Εθνικής Στρατηγικής Λιμένων 2013 – 2018 με τη Συμπλήρωση για τον Λιμένα της Ιτέας της χρήσης της «Κρουαζιέρας».  

Αθήνα, 16 Δεκεμβρίου 2013,
Ασπασία Π. Μανδρέκα,
Βουλευτής Φωκίδας.
Παρατίθεται εκ νέου το κείμενο της Επιστολής μου προς τον Υπουργό Ναυτιλίας & Αιγαίου.
Ασπασία Π. Μανδρέκα
  Βουλευτής Φωκίδας.                                                                            

ΕΠΕΙΓΟΝ

Αθήνα, 27-11-2013
Αριθμ. Πρωτ. 881

Προς
τον Υπουργό Ναυτιλίας & Αιγαίου, κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, Ακτή Βασιλειάδη, Λιμένας Πύλη Ε1 – Ε2, Πειραιάς 185 10.                        

                                Κοιν:
1.      Γενικό Γραμματέα Υπουργείου Ναυτιλίας, κ. Αθ. Μπούσιο,
2.      Γενικό Γραμματέα Λιμένων & Λιμενικής Πολιτικής,
3.      Υπουργό Πολιτισμού & Αθλητισμού,
4.      Λιμενικό Ταμείο Φωκίδας,
5.      Λιμεναρχείο Ιτέας.

Θέμα: Ορθή συμπλήρωση των υλοποιούμενων λιμενικών χρήσεων του Λιμένα Ιτέας Φωκίδας.

Σχετ: η υπ’ Αριθμ. Πρωτ. 6611/537/8-11-2013 Απάντηση σε Ερώτηση Βουλευτή. 

Αξιότιμε, κ. Υπουργέ Ναυτιλίας και Αιγαίου,
Έχοντας υπόψη το περιεχόμενο της ανωτέρω σχετικής Απαντήσεώς σας επί της υπ’ αριθμ. πρωτ. 2673/14-10-2013 Ερώτησης του Βουλευτή, κ. Ιωάννη Σταθά, επιτρέψτε μου να προβώ στις εξής παρατηρήσεις.
Στο περιεχόμενο της εν λόγω Απάντησής σας διαλαμβάνεται ότι: [στο κείμενο της Εθνικής Στρατηγικής Λιμένων 2013 – 2018 επαναλαμβάνεται η υπ’ αριθμ. 8315.2/02/07 Κοινή Υπουργική Απόφαση Εσ.Δ.Δ.Α, Υπ.Οι.Ο, Πε.Χω.Δε και Ε.Ν.Α.Ν.Π, (ΦΕΚ Β’ 202), με την οποία ο λιμένας της Ιτέας κατατάσσεται μεταξύ των λιμένων μείζονος ενδιαφέροντος, στη βάση συγκεκριμένων κριτηρίων κίνησης, του ρόλου και της σημασίας του στο εθνικό λιμενικό σύστημα.
Στον Πίνακα Β «Χρήσεις των Λιμένων Κατηγοριών Κ1, Κ2, Κ3» του κεφ. 1.2.1.1.2. «Χρήσεις Λιμένων», που έχει περιληφθεί στην Εθνική Στρατηγική Λιμένων 2013 – 2018, αποτυπώνονται ανά λιμένα κάθε κατηγορίας όσες από τις αναφερόμενες επτά, (7), λιμενικές χρήσεις υλοποιούνται από τους λιμένες. Για το λιμένα της Ιτέας αναφέρονται οι χρήσεις «Εμπορευματική», («Γενικά Εμπορεύματα», «Φορτία Χύδην»), «Ακτοπλοϊα», «Αναψυχή», «Αλιευτικά». Η αποτύπωση αυτή βασίζεται στην πραγματική κίνηση του λιμένα και δεν προδικάζει τις χρήσεις που ο λιμένας θα μπορούσε να έχει στο μέλλον].
Όμως, αν όντως ισχύει αυτό που ισχυρίζεσθε, δηλαδή, ότι η αποτύπωση βασίζεται στην πραγματική, (υφιστάμενη), κίνηση του λιμένα, τότε η αποτύπωσή σας αυτή δεν είναι ορθή. Και αυτό διότι, παρόλο ότι είναι γνωστό τοις πάσι, ότι στο λιμένα της Ιτέας υλοποιείται, κατά κύριο λόγο, η λιμενική χρήση της «Κρουαζιέρας», αυτή, (η χρήση), δεν αποτυπώνεται, όπως θα έπρεπε, στον σχετικό Πίνακα Β των «Χρήσεων Λιμένων Κατηγοριών Κ1, Κ2, Κ3».  
Σύμφωνα με την διαμορφωμένη, από πολλών δεκαετιών, κατάσταση το λιμάνι της Ιτέας αποτελεί λιμάνι Κρουαζιέρας το οποίο διέπεται από τη Συνθήκη Σέγκεν και αποτελεί τη μοναδική θαλάσσια πύλη εισόδου για όλο το Νομό Φωκίδας αλλά και ειδικότερα για το Παγκόσμιο Μνημείο Πολιτιστικής Κληρονομίας, δηλαδή τον Αρχαιολογικό χώρο των Δελφών και το φημισμένο αρχαιολογικό Μουσείο του.
Προς επίρρωση του, αδιαμφησβήτητου κατά την άποψή μου, ισχυρισμού αυτού σάς επισημαίνω την κίνηση του λιμανιού, μόνον, κατά την τελευταία τριετία.  Έτσι, το έτος 2011 κατέπλευσαν και αγκυροβόλησαν στο λιμάνι της Ιτέας 89 κρουαζιερόπλοια ενώ αποβιβάσθηκαν σε αυτή 13.207 επιβάτες. Το έτος 2012 αγκυροβόλησαν στο λιμάνι της Ιτέας 81 κρουαζιερόπλοια ενώ αποβιβάσθηκαν σε αυτή 7.434 επιβάτες. Τέλος, το έτος 2013 αγκυροβόλησαν 73 κρουαζιερόπλοια και αποβιβάσθηκαν στο λιμάνι της Ιτέας 12.300 επιβάτες. (Τα στοιχεία αυτά μπορείτε να επιβεβαιώσετε από τις αρμόδιες υπηρεσίες).
Σημειώνω, δε, ότι η συγκεκριμένη χρήση, (Κρουαζιέρα), δεν παρακωλύει καμία άλλη λιμενική χρήση αλλά ούτε και το αντίστροφο. Όλες οι λιμενικές χρήσεις εξυπηρετούνται ακώλυτα κατατάσσοντας το λιμάνι της Ιτέας ανάμεσα στα λιμάνια «Μείζονος Ενδιαφέροντος».
            Επειδή, κ. Υπουργέ, η παράλειψή της αποτύπωσης της ήδη υλοποιούμενης λιμενικής χρήσης της «Κρουαζιέρας» από τον σχετικό Πίνακα της Εθνικής Στρατηγικής Λιμένων, κατά την άποψή μου αλλά και την άποψη της τοπικής κοινωνίας, δύναται να δημιουργήσει κινδύνους για τον τουριστικό χαρακτήρα αλλά και την περαιτέρω σχετική ανάπτυξη της περιοχής,
Σάς καλούμε να εφαρμόσετε τη μέθοδο «περί της πραγματικής κίνησης και των υλοποιούμενων λιμενικών χρήσεων» που εσείς, άλλωστε, επικαλείστε στο προαναφερόμενο κείμενο σας, προκειμένου να συμπληρωθεί στον Πίνακα Β «Χρήσεις των Λιμένων Κατηγοριών Κ1, Κ2, Κ3» του κεφ. 1.2.1.1.2. «Χρήσεις Λιμένων», πέραν των λοιπών λιμενικών χρήσεων, και η υλοποιούμενη χρήση της «Κρουαζιέρας» για τον λιμένα της Ιτέας.

Με τον δέοντα σεβασμό,
Ασπασία Π. Μανδρέκα,
Βουλευτής Φωκίδας. 

 

7 σχόλια:

  1. ΤΟΝ ΠΑΡΝΑΣΣΟ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΤΕΚΟΡ ΣΤΟΝ ΜΩΛΟ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΩΣ ΡΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΕ 8:29 ΜΠΡΑΒΟ ΑΣΠΑΣΙΑ; ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΕΙΠΑΝ ΨΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΜΑΣ ΧΥΜΑ ΦΟΡΤΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ. ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕ Η ΑΣΠΑΣΙΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΣΑΛΤΑΡΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΧΥΜΑ ΦΟΡΤΙΟΥ. ΠΟΤΕ ΕΙΧΕ ΧΥΜΑ ΦΟΡΤΙΟ Η ΙΤΙΑ; ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΟΙΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΑ ΠΙΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΓΙΑ ΣΚΛΑΒΟΥΣ, ΘΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΜΙΛΗΜΕΝΑ ME TA ΑΡΧΟΝΤΟΛΑΜΟΓΙΑ, ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΑΡΧΙΚΑ ΓΙΑ ΚΡΕΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΘΑ ΤΟ ΓΥΡΝΑΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΓΙΑ ΣΚΛΑΒΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ;;;;;;; ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ ΣΤΟ ΜΩΛΟ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΘΑ ΞΕΦΩΡΤΩΝΟΥΝ ΧΥΜΑ ΟΠΩΣ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΙΧΑΝ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΤΟΝ ΠΑΡΝΑΣΣΟ ΝΑ ΒΑΡΑΕΙ ΤΙΣ ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ. ΡΕ ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ ΠΡΙΝ ΨΟΦΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΗΛΙΘΙΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΜΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΣΑ ΜΠΡΑΒΟ ΘΑ ΠΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΤΩΝ 8:29; ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΗΣ ΑΣΠΑΣΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΥΡΙΟΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ ΑΝ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΝ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΙΤΕΑΣ (ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ) ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ Ή Η ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ!!! ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΧΑΘΗΚΕ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΖΕΥΞΗΣ ΡΙΟΥ - ΑΝΤΙΡΙΟΥ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ. ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ "ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ" ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ "ΠΡΑΓΜΑΤΑ". ΜΗΝ ΧΤΥΠΙΕΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΔΙΚΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΣΑΣ. ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ "ΔΕΚΑΡΑ" ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΧΥΔΗΝ ΦΟΡΤΙΩΝ Ή ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ. ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΓΕΓΟΝΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΝ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΙΤΕΑΣ ΠΛΗΡΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΛΟΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ; ΣΑΣ ΛΕΩ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ "ΟΧΙ". ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΙΤΕΑΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Η S & B ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΤΕΑ, ΜΑΘΕΤΕ ΑΝ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΙΤΕΑΣ. ΔΙΟΤΙ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΒΩΞΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ. ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΩ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΠΑΙΤΕΙΣΤΕ ΣΑΝ ΠΟΛΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΧΕΤΕ. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΩΝ 3.12 : ΟΤΑΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ [απο τον μικροτερο μεχρι τον μεγαλυτερο ] ΚΟΙΜΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΞΕΡΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΚΟΙΜΟΝΤΟΥΣΑΝ ΧΟΡΤΑΤΟΙ Η ΝΗΣΤΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΦΑΓΑΝΕ ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ?
    ΠΕΣ ΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΦΙΛΕ ΤΩΝ 10.20΄ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ "ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ" ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΝΝΟΩ, ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ, ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΙΤΕΑ - ΙΤΑΛΙΑ. ΟΙ "ΓΑΤΕΣ" ΟΜΩΣ ΑΠΟ "ΗΛΙΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΙΝΘΪΑ ΜΕΡΙΑ" ΜΑΣ ΠΕΤΑΞΑΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΥΣΦΗΜΗΣΘΗΚΕ Η ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΗ. ΕΤΣΙ Η ΗΛΙΕΙΑ (ΒΛΕΠΕ ΚΑΤΑΚΟΛΟ ΔΗΛΑΔΗ ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ) ΚΑΙ Η ΚΟΡΙΝθΪΑ (ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΣΗΜΕΡΑ ΓΡΑΜΜΗ ΟΧΗΜΑΤΑΓΩΓΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΙΤΑΛΙΑ) ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΟΦΕΛΗ!!! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥΞΕΡΟΣ ΟΥΤΕ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΦΑΤΡΙΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ!!! ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή