ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΤΕΑΣ!!!( Κατάληψη 2013)
Στην περίοδο της
κρίσης η πρώτη που επηρεάζεται και δέχεται τις επιπτώσεις είναι η παιδεία! Το
δημόσιο σχολείο καταρρέει και ο ρόλος του υποβαθμίζεται.
Το σχολείο οφείλει να μας κάνει σκεπτόμενους ανθρώπους, να
μας περνάει μαθήματα ανθρωπισμού , να μας καλλιεργεί ψυχικά και πνευματικά,
ώστε να γίνουμε ολόπλευρες προσωπικότητες.΄
Πρέπει να μας
προτρέπει να βλέπουμε πρώτα το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου και μετά το
ατομικό!
Θέλουμε ένα σχολείο με λιγότερα και ποιοτικότερα αντικείμενα
και όχι με πολλά και περιττά, που περιορίζουν τον ελεύθερο χρόνο μας και μας
μεταδίδουν στείρα γνώση!
Επιμένουμε και στηρίζουμε την δωρεάν Παιδεία, που σήμερα δεν
υπάρχει!Κάθε οικογένεια ξοδεύει σημαντικό ποσό για γραφική ύλη και αγορά
βιβλίων ξένων γλωσσών και βοηθημάτων. Επίσης καταβάλλει μεγάλα ποσά σε
φροντιστήρια που επιβαρύνουν και γονατίζουν τον οικογενειακό προΫπολογισμό.
Ο αγώνας των καθηγητών αφορά και εμάς! Οι καθηγητές
απολύονται ή μετακινούνται υποχρεωτικά ή περιφέρονται σε περισσότερα από δύο
σχολεία με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κάνουν ελεύθερα το μάθημά τους και να
αποδώσουν στην τάξη, αφού ζουν συνεχώς μέσα στην ανασφάλεια και την αβεβαιότητα
και τον φόβο της ανατροπής της ζωής τους και κυρίως τον φόβο της απόλυσης.
Βλέπουμε τους γονείς μας χωρίς δουλειά και τους μισθούς τους
συνεχώς να συρρικνώνονται και η ζωή μας να εξαθλιώνεται.
Δεν μπορούμε να μείνουμε απαθείς σε όλα αυτά! Επηρεάζουν την
οικογενειακή μας ζωή, την ασφάλεια, το μέλλον μας!!
Ποιοι είναι αυτοί που κανονίζουν το ωρολόγιο και το
αναλυτικό πρόγραμμα στα σχολεία; Μαγειρεύουν αναλυτικά προγράμματα ξεχνώντας
την ανάγκη της ολόπλευρης ανάπτυξης της προσωπικότητας του μαθητή!!!
Γι' αυτό ΑΓΩΝΙΖΌΜΑΣΤΕ ΜΑΖΊ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΈΣ ΜΑΣ! Ζητάμε
1. Να καταργηθεί
το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα της Α' Γυμνασίου. Αφαίρεσαν μία ώρα από την
Γυμναστική, μία ώρα από τα Αγγλικά, μία ώρα από τη Νεοελληνική Γλώσσα και
πρόσθεσαν ως νέο μάθημα τη Φυσική. Μία Φυσική για την οποία δεν υπάρχει ούτε
βιβλίο ούτε καθορισμένη διδακτέα ύλη!!
2. Θα θέλαμε
αυξηθούν μαθήματα που προάγουν την καλλιτεχνική παιδεία, όπως τα εικαστικά και
η μουσική. Είναι πιο ταιριαστό για παιδιά της ηλικίας μας να καλλιεργείται η
έκφραση κι η ψυχή μας.
3. Το νέο σύστημα
του Λυκείου αναγκάζει τους μαθητές να δίνουν Πανελλαδικού τύπου εξετάσεις από
την Α' Λυκείου για να περάσουν την επόμενη τάξη και μια τέταρτη χρονιά
πανελλαδικές για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο. Αυτό επιτείνει το άγχος και
εξοντώνει τον προΫπολογισμό της οικογένειας με αποτέλεσμα πολλά παιδιά να μην
καταφέρουν να τελειώσουν το Λύκειο. Είναι επίσης αγχωτικό να μας αναγκάζει να
επιλέξουμε τον επαγγελματικό μας προσανατολισμό τελειώνοντας το Γυμνάσιο, γιατί
πολλοί φοβούμενοι την αποτυχία τους στο δύσκολο νέο Λύκειο ή θα εγκαταλείψουν
το σχολείο νωρίς ή θα στραφούν στο νέο ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ όπου με τη μαθητεία θα
γίνουν ένα φτηνό εργατικό δυναμικό με περιορισμένοι μόρφωση.
Πέρα όμως απ' τα γενικά αιτήματά μας για την παιδεία έχουμε
και πιο ειδικά αιτήματα που αφορούν το σχολείο μας.
1.Το κτίριο είναι
παλιό, κακοσυντηρημένο και κακής κατασκευής από την αρχή του. Σε κάποιες
αίθουσες υπάρχει υγρασία με αποτέλεσμα π.χ. στο εργαστήριο Τεχνολογίας να έχουν
πέσει σοβάδες από τους τοίχους. Επίσης άλλη μία αίθουσα δεν μπορεί να
χρησιμοποιηθεί εδώ και δύο χρόνια γιατί από το ταβάνι ξεκολλάνε κομμάτια από το
χρώμα και ίσως πέσουν και σοβάδες κι ένας τοίχος έχει σημάδια υγρασίας. Οι
μαθητές αναγκάζονται να στριμώχνονται σε μικρότερη αίθουσα απ' αυτήν που δεν
είναι κατάλληλη για αυτή τη χρήση.
2. Οι τουαλέτες
είναι ανεπαρκής και χρειάζονται επειγόντως γενική επισκευή λόγω παλαιότητας και
πολλών φθορών
3. Δεν υπάρχουν
ουσιαστικές υποδομές για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Στο σχολείο φοιτούν 2
παιδιά με αναπηρικό καροτσάκι και ένα με κινητικά προβλήματα κι αυτά τα παιδιά
δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στο εργαστήριο Πληροφορικής και στην αίθουσα
Μουσικής γιατί βρίσκονται στον 1ο όροφο του σχολείου.
4. Δεν υπάρχει
τέλος πρόβλεψη για μεταφορά των παιδιών με ειδικές ανάγκες από το σπίτι στο
σχολείο και πίσω.
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΣΗΣ!!!!
Οι μαθητές του γυμνασίου Ιτέας
Δυστυχώς ο κύριος Δημητρίου (σσ. Διευθύνων της Δευτεροβάθμιας) θέλησε να σπάσει τον αγώνα των παιδιών!!Κρίμα όμως στην Διευθύντρια που δεν μπήκε με τα παιδιά μέσα και δεν επέτρεψε στον κύριο να σπάσει τον αγώνα...
ΑπάντησηΔιαγραφήZhtv u SYRIZA
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό πότε οι μεταμεσονύκτιες κόντρες με μηχανάκια δίπλα στις διερχόμενες νταλίκες είναι μέρος της κατάληψης?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο ρε παιδια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤολματε να αμφισβητειτε ολα οσα οι μεγαλοι δεν τολμουν ουτε στον βαθυ υπνο τους χωμενοι στο ζεστο καναπε τους....