Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

ΙΤΕΑ: Ο ΜΗ... ΛΙΜΕΝΑΣ!


Αναζητείται η Ιτέα!
 
Σύμφωνα με την είδηση την οποία μετέδωσε το Α.Μ.Π.Ε., έχουν προταθεί από τα Κράτη-Μέλη της Ε.Ε. διάφορα εμπορικά και τουριστικά λιμάνια της Ευρώπης, την σπουδαιότητα των οποίων, αφού εκτίμησε και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, συμπεριέλαβε 319 από αυτά σε δίκτυο λιμένων με ειδικές δυνατότητες και ειδικούς λόγους αναβάθμισης με Κοινοτικά κονδύλια.
Την είδηση αναδημοσιεύουμε με θλίψη, μιάς και απουσιάζει από τον κατάλογο των λιμένων η Ιτέα. Μία από τις 73 επίσημες Τουριστικές Πύλες Εισόδου στην χώρα και επίνειο του 3ου πλέον προβεβλημένου Αρχαιολογικού προορισμού της Ελλάδος. Όμως, ποιός να ασχοληθεί, ποιός να θέλει την ανάπτυξη της περιοχής, ποιός να απαγκιστρωθεί από τα δεσμά του και να αισθανθεί την αγωνία, τον εγλωβισμό και την πολύχρονη μιζέρια των τοπικών κοινωνιών; Το καθεστώς ''κατόπιν ενεργειών μου'', έχει εμβέλεια από το Δημόσιο και τις εξαρτώμενες επιχειρήσεις, μέχρι τις Φυλακές και την στρατιωτική θητεία. Μέχρις εκεί όμως.
 
Εμείς, απλά υπογραμμίζουμε τα λιμάνια του Κατακόλου, της Κυλλήνης, της Πάρου και της Σκιάθου, των οποίων οι αιρετοί (Βουλευτές και Αυτοδιοικητικοί), τα ''γιγάντωσαν'' στα μάτια της Ε.Ε., με μοναδικό σκοπό την ωφέλεια των τοπικών κοινωνιών. Λιμάνια τα οποία δεν υπερτερούν σε υποδομές, αξία και προορισμό, από αυτό της Ιτέας. Άλλη μιά χαμένη ευκαιρία...
Εμείς, ας αρκεστούμε πάλι στο ''Αγιόνερο'', στο Ενυδρείο των Γαλλικών Μώλων, στην Σκίτσα και το Αποχετευτικό, καθώς και στα άλογα του Ηνιόχου. Με τις υγείες μας...
 
 ---------------------------------------------------------------------------------

Χρηματοδότηση 25 ελληνικών λιμανιών προτείνει η Κομισιόν
Εντάχθηκαν σε ευρωπαϊκό δίκτυο λιμένων με υψηλές επιδόσεις
Προτάσεις για την αναβάθμιση 319 λιμανιών στην ΕΕ, εκ των οποίων τα 25 είναι ελληνικά, παρουσίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εκτιμώντας ότι θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν συνολικά έως και 10 δισ. ευρώ μέχρι το 2030 και να συμβάλουν στην ανάπτυξη νέων θαλάσσιων συνδέσεων μικρών αποστάσεων. Σύμφωνα με την Επιτροπή, οι λιμένες αυτοί διαχειρίζονται το 96% των εμπορευμάτων και το 93% των επιβατών που διέρχονται από τους λιμένες της ΕΕ.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει καθορίσει 319 βασικούς ευρωπαϊκούς λιμένες, οι οποίοι θεωρούνται ουσιαστικής σημασίας για την αποτελεσματική λειτουργία της εσωτερικής αγοράς και την ευρωπαϊκή οικονομία, και σχηματίζουν τη βάση ενός ευρωπαϊκού δικτύου λιμένων με υψηλές επιδόσεις.
Τα 25 ελληνικά λιμάνια που περιλαμβάνονται στη λίστα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με τα 319 ευρωπαϊκά λιμάνια, υψηλών επιδόσεων, είναι: της Αθήνας (Πειραιάς), της Χαλκίδας, των Χανίων (Σούδα), της Χίου, της Ελευσίνας, της Ηγουμενίτσας, του Ηρακλείου, της Καλαμάτας, του Κατάκολου, της Καβάλας, της Κέρκυρας, της Κυλλήνης, του Λαυρίου, της Μυκόνου, της Μυτιλήνης, της Νάξου, της Πάρου, της Πάτρας, της Ραφήνας, της Ρόδου, της Σαντορίνης, της Σκιάθου, της Σύρου, της Θεσσαλονίκης και του Βόλου.
Στην Ευρώπη υπάρχουν συνολικά 1.200 θαλάσσιοι λιμένες. Σύμφωνα με στοιχεία της Επιτροπής, το 74% των εμπορευμάτων που εισέρχονται ή εξέρχονται από την Ευρώπη διακινούνται διά θαλάσσης, εκ των οποίων ωστόσο το ένα πέμπτο διέρχεται μέσω μόνο τριών λιμένων, του Ρότερνταμ, του Αμβούργου και της Αμβέρσας.
Η Επιτροπή επισημαίνει ότι η ανισορροπία αυτή οδηγεί σε συμφόρηση και πρόσθετο κόστος για τους φορτωτές πλοίων, τους φορείς μεταφορών και τους καταναλωτές. Έως το 2030 προβλέπεται αύξηση κατά 50% του διακινούμενου φορτίου στα λιμάνια της ΕΕ, τονίζει η Επιτροπή, καθώς εκτιμά ότι έως τότε μπορούν να δημιουργηθούν από 110.000 έως 165.000 νέες θέσεις εργασίας στους λιμένες.
ΠΗΓΗ: ΑΜΠΕ
 

 
 

1 σχόλιο:

  1. ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ . ΤΙ ΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ . ΕΤΣΙ ΤΑ ΒΡΗΚΑΜΕ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΕΥΤΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ !!! ΚΑΙ Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΧΑΣΚΕΙ ΣΑΝ.....ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑ! ΜΕ ΜΙΑ ΠΛΑΚΟΣΤΡΩΣΗ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ? ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Η ΙΤΕΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ? ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΘΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΑΝ ΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΑΛΛΟΥ ΜΑΚΡΥΑ ΩΣΤΕ ΕΥΚΟΛΑ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΙ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή