Θα φορολογούνται
βάσει της λιανικής τους αξίας και όχι της εργοστασιακής.
Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης φαίνεται πως έχει
καταλήξει στον τρόπο που θα φορολογούνται πλέον τα αυτοκίνητα και θα είναι
βάσει της λιανικής τους αξίας και όχι της εργοστασιακής.
Ο λόγος; Κάποιες εισαγωγικές εταιρείες έχουν την δυνατότητα
να διαμορφώνουν ανάλογα με τις φορολογικές περιστάσεις τις εργοστασιακές αξίες
των μοντέλων τους, με αποτέλεσμα να μην καταβάλλουν τους φόρους που πρέπει και να
αυξάνουν περαιτέρω τα ήδη υψηλά περιθώρια κέρδους τους.
Μέχρι σήμερα τα
καινούρια αυτοκίνητα κατά την εισαγωγή τους φορολογούνται βάσει της
εργοστασιακής τους αξίας αλλά και του κυβισμού του κινητήρα με ποσοστό 5% έως
50% με επιπλέον τον ΦΠΑ.
Πλέον η φορολόγηση
των καινούριων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από
την αξία Λιανικής του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο κάθε εισαγωγέας στην
Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου και θα διατηρηθούν οι συντελεστές φόρων που
κυμαίνονται από 5% έως 50%.
Στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα το Τέλος Ταξινόμησης θα
απορρέει από την αξία λιανικής επίσης του εκάστοτε μοντέλου αφού έχει
υπολογιστεί η απομείωση της τιμής του λόγω παλαιότητας σε πραγματικό χρόνο και
όχι βάσει των απαρχαιωμένων συντελεστών.
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ
Μεγάλες θα είναι οι αλλαγές και στο κόστος χρήσης των
αυτοκινήτων και αφορούν εκατομμύρια ιδιοκτήτες ΙΧ.
Τα Τεκμήρια αλλά και
ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης δεν θα επιβάλλεται πλέον βάσει των κυβικών του
κινητήρα αλλά βάσει της Αξίας Λιανικής κάποιου αυτοκινήτου. Έτσι αν κάποιος για
παράδειγμα έχει ένα 2λιτρο αυτοκίνητο 5ετίας δεν θα καταβάλλει Φόρο Πολυτελούς
Διαβίωσης ενώ το τεκμήριό του θα μειωθεί πάρα πολύ.
Από την άλλη μεριά όμως όσοι
έχουν υπερπολυτελή αυτοκίνητα αξίας από 40.000 έως και 80.000 ευρώ ή ακόμη
και ακριβότερα χωρίς όμως να κινούνται από μεγάλους κινητήρες θα πέσουν στην
«τσιμπίδα» των φόρων καθώς και το Τεκμήριο θα είναι υψηλότερο ενώ παράλληλα θα
πρέπει να καταβάλλουν και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης που θα τους αναλογεί.
Παράλληλα οι έχοντες υπερπολυτελή μοντέλα με κινητήρες
χαμηλού κυβισμού είναι βέβαιο πως σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να τις
καταθέσουν καθώς μέχρι σήμερα δεν έχουν πληρώσει ούτε ένα ευρώ για κάποιο Φόρο
Πολυτελείας ή Πολυτελούς Διαβίωσης...
ΚΟΥΙΖ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ : ΕΝΑ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΜΑΡΚΑΣ ΣΤΗΝ ΒΙΤΡΙΝΑ ΚΑΝΕΙ 20.000 ΕΥΡΩ {για παραδειγμα} ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ 3 ΗΜΕΡΕΣ 1.000 χιλ. ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ ??? ΒΟΔΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΒΟΔΙΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ !!! ΠΑΛΙ ΕΞΩ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΝ ! ΑΝ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ ΠΟΙΝΙΚΗ ΡΙΤΡΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΤΙ: ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφή